Iselilja Skrevet 21. oktober 2004 #1 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har et gammelt bilde (ca A4 format) som jeg gjerne skulle hatt en kopi av, men jeg mangler negativet. Er det mulig og kopiere det likevel? Hvor mye koster det sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karianne Skrevet 21. oktober 2004 #2 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg synes jeg husker å ha gjort dette engang, men det var med et 10x15-bilde. Det blir greit kopiert, men tror ikke du får like topp som om du hadde hatt negativen. Men det går altså an. Husker ikke prisene, men du kan jo gå inn på en fotobutikk-side på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*AM* Skrevet 21. oktober 2004 #3 Del Skrevet 21. oktober 2004 Du kan ta med deg det bildet du har til butikken, så lager de en ny negativ til deg, her koster det ca 65 kr. Da kan du kopiere så mye du vil, og de blir kjempe fine. Jeg har gjort dette en del ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 21. oktober 2004 #4 Del Skrevet 21. oktober 2004 Kopiering i størrelse 1:1 gir omtrent samme kvalitet som originalen. Det er ikke mange som lager repro (nytt negativ) mer, men du fint få scannet bildet til en cd, så kan du lage nye papirkopier fra den. Pris varierer fra butikk til butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå