Petra76 Skrevet 23. mars 2016 #1 Skrevet 23. mars 2016 Jeg leser dokumenter fra formannskapet i kommunen min og det henvises til HP 2013-16. Jeg tror det er et budsjett, men hva står HP for?
Petra76 Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2016 (endret) 3 minutter siden, VinterSnø skrev: Handlingsplan antar jeg Høres logisk ut! TAKK! Føler meg litt korttenkt nå... Endret 23. mars 2016 av Petra76 Glemte å takke
studerende Skrevet 23. mars 2016 #4 Skrevet 23. mars 2016 15 minutter siden, Petra76 skrev: Høres logisk ut! TAKK! Føler meg litt korttenkt nå... Du kan trøste deg med at du ikke er den eneste som har blitt forvirret av slik. Forkortelser er en styggedom som ikke hører hjemme i offisielle dokumenter. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #5 Skrevet 23. mars 2016 Handlingsplanen er den delen av kommuneplanen der det står hvilke konkrete tiltak kommunen har tenkt å gjennomføre. Den skal rulleres hvert år og skal fungere som et bindeledd mellom kommuneplanens samfunnsdel (der vyene og de gode intensjonene står) og kommunens økonomiplan. Anonymkode: 65813...e31 1
Petra76 Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2016 1 time siden, studerende skrev: Du kan trøste deg med at du ikke er den eneste som har blitt forvirret av slik. Forkortelser er en styggedom som ikke hører hjemme i offisielle dokumenter. Takk, og: Enig, bør alltid skrives helt ut ved første bruk.
Petra76 Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Handlingsplanen er den delen av kommuneplanen der det står hvilke konkrete tiltak kommunen har tenkt å gjennomføre. Den skal rulleres hvert år og skal fungere som et bindeledd mellom kommuneplanens samfunnsdel (der vyene og de gode intensjonene står) og kommunens økonomiplan. Anonymkode: 65813...e31 Takk for en god forklaring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå