AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #1 Skrevet 23. mars 2016 I et nøtteskall; Vi datet i 6 uker, så sier han at han ikke vil mer. Vi møttes og tok en prat og plutselig sier han at han har ombestemt seg. Går 2 uker hvor vi treffes tre ganger, og han sier igjen at han ikke vil ses mer. Nå har vi ikke snakket på 3 uker. Jeg slettet han fra Facebook og følte at ting gikk bra. Men nå merker jeg det klør etter å sende han en melding og spørre om jeg kan få tilbake genseren min. Hvordan kan jeg unngå dette? Anonymkode: 7d295...c58
Million Skrevet 23. mars 2016 #2 Skrevet 23. mars 2016 Det er vel bare å spørre, det. Send en sms og spør: "Kan vi treffes kjapt så jeg kan få tilbake genseren min?" Det er vel ingen grunn til at han skal si nei til det. Det treffet trenger ikke ta mer enn et minutt, der du kort og greit tar i mot genseren, sier "takk" og "håper det går bra med deg!" eller noe slikt, så går du din vei igjen. Du har fått genseren tilbake, og får vist at du ikke klenger på han eller brukte genseren som unnskyldning for å få til et treff du kunne trekke ut i tid. Sier han mot formodning nei til å treffe deg og levere genseren tilbake, får du vurdere kostnaden på genseren opp mot portoen det koster for å sende deg den. Kosta genseren 299,- er det liten vits å spandere porto på den, men kosta den 1000,- er det kanskje det. 3
exictence Skrevet 23. mars 2016 #3 Skrevet 23. mars 2016 Kontakt ham og si at du håper han har det bra. Kom til å huske på genseren som er hos deg. Vil så gjerne ha den tilbake. Skriv når det passer at jeg kan komme innom og hente den. Hilsen ..... 1
Arca Skrevet 23. mars 2016 #4 Skrevet 23. mars 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: I et nøtteskall; Vi datet i 6 uker, så sier han at han ikke vil mer. Vi møttes og tok en prat og plutselig sier han at han har ombestemt seg. Går 2 uker hvor vi treffes tre ganger, og han sier igjen at han ikke vil ses mer. Nå har vi ikke snakket på 3 uker. Jeg slettet han fra Facebook og følte at ting gikk bra. Men nå merker jeg det klør etter å sende han en melding og spørre om jeg kan få tilbake genseren min. Hvordan kan jeg unngå dette? Anonymkode: 7d295...c58 Be han legge genseren i postkassa si eller noe. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #5 Skrevet 23. mars 2016 Kjøp en ny genser. Anonymkode: 63ce6...1e3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #6 Skrevet 24. mars 2016 Hvordan gikk det TS, greide du å la vær? Anonymkode: 7cf2f...97e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #7 Skrevet 26. mars 2016 Hei, TS her. Jeg klarte ikke la være, men svaret han gav meg var faktisk bra for meg, det beviste en siste gang hvor umoden denne mannen er. Vi bor nemlig rett ved hverandre, og jeg spurte om jeg kort kunne komme innom i løpet av helga og hente denne genseren. Fikk til svar at han kan sende den i posten. Han har så lite lyst til å se meg at han heller sender den i posten. Vi bor i bygårder hvor man ikke har tilgang på postkassene til hverandre. Jeg må sannsynligvis på butikken for å hente denne pakken, og det er lenger unna enn hans leilighet! Noe så tåpelig, men samtidig fint for meg å få bekreftet hvor barnslig han er som ikke orker å åpne døra for meg i 1 minutt en gang. Anonymkode: 7d295...c58 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #8 Skrevet 26. mars 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, TS her. Jeg klarte ikke la være, men svaret han gav meg var faktisk bra for meg, det beviste en siste gang hvor umoden denne mannen er. Vi bor nemlig rett ved hverandre, og jeg spurte om jeg kort kunne komme innom i løpet av helga og hente denne genseren. Fikk til svar at han kan sende den i posten. Han har så lite lyst til å se meg at han heller sender den i posten. Vi bor i bygårder hvor man ikke har tilgang på postkassene til hverandre. Jeg må sannsynligvis på butikken for å hente denne pakken, og det er lenger unna enn hans leilighet! Noe så tåpelig, men samtidig fint for meg å få bekreftet hvor barnslig han er som ikke orker å åpne døra for meg i 1 minutt en gang. Anonymkode: 7d295...c58 Han høres utrolig barnslig ut. Vær glad du er kvitt han. Anonymkode: 6bc41...50f 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #9 Skrevet 26. mars 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han høres utrolig barnslig ut. Vær glad du er kvitt han. Anonymkode: 6bc41...50f Signerer denne. Vær glad for at du hadde en legitim grunn til å kontakte ham hvert fall, slik at du ikke ble ydmyket. Men spørs om han faktisk gidder å poste den da... Håper det ikke var en favorittgenser Anonymkode: feaaa...681
Gjest Bond Skrevet 26. mars 2016 #10 Skrevet 26. mars 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #11 Skrevet 26. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han høres utrolig barnslig ut. Vær glad du er kvitt han. Anonymkode: 6bc41...50f 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Signerer denne. Vær glad for at du hadde en legitim grunn til å kontakte ham hvert fall, slik at du ikke ble ydmyket. Men spørs om han faktisk gidder å poste den da... Håper det ikke var en favorittgenser Anonymkode: feaaa...681 Takk, litt godt å høre egentlig. Er så lett å sette menn man liker på en pidestall, men han her er jeg bare glad for å være foruten nå. Jeg tror heller ikke han kommer til å poste den, har allerede gått nesten en måned siden vi så hverandre. Han får heller beholde den og bruke den som hodepute eller hva søren han gjør. Anonymkode: 7d295...c58 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå