AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #1 Skrevet 23. mars 2016 Hvor langt er dere villige til å gå for og beskytte barna deres? Anonymkode: 20efe...a8f
Arabella Skrevet 23. mars 2016 #2 Skrevet 23. mars 2016 Her må du være mer spesifikk med hva du har i tankene.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #3 Skrevet 23. mars 2016 I hvilken setting tenker du da? Anonymkode: 53e0b...61e
Arabella Skrevet 23. mars 2016 #4 Skrevet 23. mars 2016 Jeg har vel aldri tatt det opp til overveielse, men hva tenker du konkret på? Beskyttelse mot hva?
pompdelux Skrevet 23. mars 2016 #5 Skrevet 23. mars 2016 Langt.. Kommer helt an på hva du mener... men jeg solgte nylig huset mitt, og flyttet ut av kommunen jeg alltid har bodd i for at ett av barna mine trengte komme seg unna. Det hadde jeg ALDRI sett for meg at jeg kom til å gjøre. Jeg hadde endelig klart å etablere meg på egenhånd, i selveid bolig og vi klarte oss bra. Nå er det tilbake på leiemarkedet med null nettverk i umiddelbar nærhet. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #6 Skrevet 23. mars 2016 Sikkerhet foran alt når det kommer til barn. Så alt. Flyr med de da, ferdes i trafikken o,l.men tar det jeg kan av forhåndregler der og. Anonymkode: dc5ca...353
99699 Skrevet 23. mars 2016 #7 Skrevet 23. mars 2016 Nå har ikke jeg barn, men jeg hadde vært villig til å drepe. Det samme gjelder også for samboeren min. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #8 Skrevet 23. mars 2016 1 minutt siden, pompdelux skrev: Langt.. Kommer helt an på hva du mener... men jeg solgte nylig huset mitt, og flyttet ut av kommunen jeg alltid har bodd i for at ett av barna mine trengte komme seg unna. Det hadde jeg ALDRI sett for meg at jeg kom til å gjøre. Jeg hadde endelig klart å etablere meg på egenhånd, i selveid bolig og vi klarte oss bra. Nå er det tilbake på leiemarkedet med null nettverk i umiddelbar nærhet. Beundringsverdig. Anonymkode: dc5ca...353
Gjest Juanita Skrevet 23. mars 2016 #9 Skrevet 23. mars 2016 Hvor langt jeg vil gå for å beskytte barna? Tja.... - vil gå så langt som til drap? - vil gå hundre mil? Vet ikke hva slags svar du ønsker her
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #10 Skrevet 23. mars 2016 Så langt som det i enhver situasjon er nødvendig å gå. Lovlige midler foretrekkes. Anonymkode: ddca9...0f9
GammelKaktus Skrevet 23. mars 2016 #11 Skrevet 23. mars 2016 Jeg er villig til å gjøre alt for at barnet mitt skal ha det trygt og godt, uansett hva det måtte være.
Gjest Mythic Skrevet 23. mars 2016 #12 Skrevet 23. mars 2016 Jeg ville gått så langt det er mulig å gå for barna mine, selv om de er voksne nå. De er og blir alltid barna mine, og det viktigste i mitt liv. Jeg har vel gjort mer enn de fleste foreldre ville gjort for det ene barnet mitt, uten at jeg vil gå i detalj om det her inne.
Arabella Skrevet 23. mars 2016 #13 Skrevet 23. mars 2016 22 minutter siden, Mythic skrev: Jeg ville gått så langt det er mulig å gå for barna mine, selv om de er voksne nå. De er og blir alltid barna mine, og det viktigste i mitt liv. Jeg har vel gjort mer enn de fleste foreldre ville gjort for det ene barnet mitt, uten at jeg vil gå i detalj om det her inne. Dette kunne jeg også ha skrevet. Man vet ikke hvor sterk man kan være i ekstreme situasjoner, før man står midt oppi det.
duplexx Skrevet 23. mars 2016 #14 Skrevet 23. mars 2016 Alt, selvfølgelig. Regner med det er snakk dersom hvisom du må et eller annet for å redde barnet ditt fra vold/tortur/døden osv? Ville jo dødd for dem, drept noen for dem, byttet plass med dem og ofret meg, tråkket over lik om jeg måtte, jeg hadde gjort hva som helst for resten av mitt liv uansett hva det var hvis det var for å måtte redde barna mine. Ikke engang fantasien setter grensen... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå