Gå til innhold

Kan ikke luce uten å smile!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hver gang jeg skal kødde med noen begynner jeg å smile :angry: Og det er sykt irriterende for folk kødder med meg hele tiden. Det kan være i 'store' tilfeller, sånn: "læreren sier hun må snakke med deg", eller 'mindre', sånn hvis kjæresten min ikke rakk å se en episode av krimserien vi følger med på og jeg skal gi et referat, så kødder jeg og sier at hovedpersonen ble avslørt som spion, det går ikke! Alle smilemusklene bare strammer seg og jeg KLARER IKKE sluttte. Jeg kan være dønn alvorlig men med dét gliset, er jo ingen som tror på meg da.

Hvite løgner er for øvrig ikke noe problem, det er kun når jeg tuller med noen jeg begynner å smile.

Har dere noen sånne venner? Eller har noen problemet selv? Vet dere hva man kan gjøre? :P

Anonymkode: c2e2d...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, Arabella skrev:

Hva betyr "luce"?

Luce skal være Lure? (skrivefeil kanskje?)

Anonymkode: 8d410...2d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel hende, men hvordan går det an å bomme så fullstendig på tastene? R står i den øverste raden, C i den nederste, på min pc i alle fall.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, Arabella skrev:

Hva betyr "luce"?

Hun mente vel lyve, tenker jeg. 

Anonymkode: 99813...3c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun mente vel lyve, tenker jeg. 

Anonymkode: 99813...3c9

Sikkert! :)

Y og u står jo ved siden av hverandre på tastaturet, og det samme med c og v.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
11 minutter siden, Arabella skrev:

Det kan vel hende, men hvordan går det an å bomme så fullstendig på tastene? R står i den øverste raden, C i den nederste, på min pc i alle fall.

Du har rett. Jeg tok sikkert feil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang jeg skal kødde med noen begynner jeg å smile :angry: Og det er sykt irriterende for folk kødder med meg hele tiden. Det kan være i 'store' tilfeller, sånn: "læreren sier hun må snakke med deg", eller 'mindre', sånn hvis kjæresten min ikke rakk å se en episode av krimserien vi følger med på og jeg skal gi et referat, så kødder jeg og sier at hovedpersonen ble avslørt som spion, det går ikke! Alle smilemusklene bare strammer seg og jeg KLARER IKKE sluttte. Jeg kan være dønn alvorlig men med dét gliset, er jo ingen som tror på meg da.

Hvite løgner er for øvrig ikke noe problem, det er kun når jeg tuller med noen jeg begynner å smile.

Har dere noen sånne venner? Eller har noen problemet selv? Vet dere hva man kan gjøre? :P

Anonymkode: c2e2d...77b

Mange har det slik. Vet ikke hva som evt kan gjøres med det.

Noen har såkalt pokertryne og andre har det ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, samme her. Jeg eier ikke pokerfjes, det er bare så pinlig! Som om musklene i kinnene begynner å jobbe mot meg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...