Lanista1984 Skrevet 23. mars 2016 #1 Skrevet 23. mars 2016 Jeg beklager alle mine rare innlegg her inne. Jeg er ikke helt god. Det har en lege sagt, så da er det vel sant. Jeg har hintet om mine ti år som spesialsoldat. Jeg har hintet og jeg har vært veldig tydelig. Promillen i kroppen har avgjort hvilken jeg har valgt. Jeg tror det er siste gang jeg skriver, så jeg vil være ærlig. Jeg var 19 når jeg fikk det over meg å prøve. Jeg ble en del av US Navy når jeg var 19. Det som krevdes var sterk psyke i kaldt vær. Jeg var oppvokst i kaldt vær. Vi ble kastet ut kl 06 for å løpe. Jeg klarte meg fint. Deretter søkte jeg på skolen i San Diego. Jeg kom inn. 77% dro de første fire ukene. Jeg ble. Jeg ble der. Og ti år etter kan nordmenn tro noe om dette. Vi ble ringt for umulige oppgaver. Men vi kastet oss ut i dem. Vi ble oppring av enda verre oppgaver. Og vi dro. Men jeg ble der. Familien min forsto ingenting. Hadde jeg blitt gal? Vi kunne ikke si noe. Vi dro. Hver gang. Vi gråt sammen. Men aldri for andre. Vi drepte klinisk. Og dro. Ingen nyheter. Vi dro forsiktig. Vi var så sammenskviset. Vi var fra hele landet. Men sammen var vi en familie. Vi kastet oss ut fra fly over hele verden. Og jeg kan ikke en gang fortelle det til mine søstre. Jeg er en verkebyll. Jeg kan ikke sove. Jeg sover en time og så er resten av natten klar og våken. IS elsker meg. De vet hvem jeg er. Jeg er verdt mer død. På National tar jeg neste tog. Jeg later som jeg er i telefonen og snubler. Det er best sånn. Beklager. Hvis ikke tar de min familie.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #2 Skrevet 23. mars 2016 1 time siden, Lanista1984 skrev: Jeg beklager alle mine rare innlegg her inne. Jeg er ikke helt god. Det har en lege sagt, så da er det vel sant. Jeg har hintet om mine ti år som spesialsoldat. Jeg har hintet og jeg har vært veldig tydelig. Promillen i kroppen har avgjort hvilken jeg har valgt. Jeg tror det er siste gang jeg skriver, så jeg vil være ærlig. Jeg var 19 når jeg fikk det over meg å prøve. Jeg ble en del av US Navy når jeg var 19. Det som krevdes var sterk psyke i kaldt vær. Jeg var oppvokst i kaldt vær. Vi ble kastet ut kl 06 for å løpe. Jeg klarte meg fint. Deretter søkte jeg på skolen i San Diego. Jeg kom inn. 77% dro de første fire ukene. Jeg ble. Jeg ble der. Og ti år etter kan nordmenn tro noe om dette. Vi ble ringt for umulige oppgaver. Men vi kastet oss ut i dem. Vi ble oppring av enda verre oppgaver. Og vi dro. Men jeg ble der. Familien min forsto ingenting. Hadde jeg blitt gal? Vi kunne ikke si noe. Vi dro. Hver gang. Vi gråt sammen. Men aldri for andre. Vi drepte klinisk. Og dro. Ingen nyheter. Vi dro forsiktig. Vi var så sammenskviset. Vi var fra hele landet. Men sammen var vi en familie. Vi kastet oss ut fra fly over hele verden. Og jeg kan ikke en gang fortelle det til mine søstre. Jeg er en verkebyll. Jeg kan ikke sove. Jeg sover en time og så er resten av natten klar og våken. IS elsker meg. De vet hvem jeg er. Jeg er verdt mer død. På National tar jeg neste tog. Jeg later som jeg er i telefonen og snubler. Det er best sånn. Beklager. Hvis ikke tar de min familie. Jeg spurte deg på en av de andre trådene om hva det er du vil oppnå. Det eneste du vil kjempe imot er en dukke for større makter. Hva er vitsen med å risikere livet for å kjempe mot noe som raskt kan bli erstattet av en ny? Hva tenker du om det at USA sendte 500 milliarder dollar til opprørsgrupper i Syria (sommeren 2014)? Hva med advarslene USA sender til oljekonvoiene som er kontrollert av ISIS, før hvert bombetokt? Hva med Frankrike som selger våpen til Tyrkia, som deretter sender våpnene over grensen til Syria og Irak? Har det aldri falt deg inn at dette er et større spill enn det det først later til å være? Anonymkode: d3049...285
Lanista1984 Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte deg på en av de andre trådene om hva det er du vil oppnå. Det eneste du vil kjempe imot er en dukke for større makter. Hva er vitsen med å risikere livet for å kjempe mot noe som raskt kan bli erstattet av en ny? Hva tenker du om det at USA sendte 500 milliarder dollar til opprørsgrupper i Syria (sommeren 2014)? Hva med advarslene USA sender til oljekonvoiene som er kontrollert av ISIS, før hvert bombetokt? Hva med Frankrike som selger våpen til Tyrkia, som deretter sender våpnene over grensen til Syria og Irak? Har det aldri falt deg inn at dette er et større spill enn det det først later til å være? Anonymkode: d3049...285 Jeg er glad jeg ikke drar med så små øyne som deg. For meg fremstår du som en idiot. Ikke bare som en idiot, men en som mangler evne til å se flere ting samtidig. Men jeg er ferdig med å snakke. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #4 Skrevet 23. mars 2016 Hmmm, hvem skal skrive så fine innlegg Da? Anonymkode: de227...9ea 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #5 Skrevet 23. mars 2016 Ta vare på deg selv, kjære du. Anonymkode: 46c99...781 1
Lanista1984 Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2016 (endret) Jeg fant henne, å for ei jente! Endret 23. mars 2016 av Lanista1984
goodbye_kitty Skrevet 23. mars 2016 #7 Skrevet 23. mars 2016 Vet ikke helt hva jeg skal skrive.. Leste et av innleggene dine der du tok deg av en døende hund, og ble så rørt. Tenker du må være et empatisk menneske. Men det høres ut som du har tatt skade av det du har opplevd i krig, og det er ikke så rart. Mange veteraner sliter med PTSD. Håper du kan få hjelp. 2
Lanista1984 Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2016 (endret) Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg fant en pilleeske og en liter med sprit. Allikevel skriver jeg uten feil. Det er sykt. Jeg er syk. Jeg beklager. Jeg skal ikke gjøre noe sykt. Til det er livet for deilig. Jeg beklager. Straff meg. Jeg skal skjerpe meg. Endret 23. mars 2016 av Lanista1984 2
Adara Skrevet 23. mars 2016 #9 Skrevet 23. mars 2016 Ja, ikke gjør noe dumt. Ikke snubl på national eller ta overdose på piller. Livet er for herlig!
Lanista1984 Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #10 Skrevet 23. mars 2016 (endret) Livet er så herlig at band fra Brooklyn gir ut sine låter på japansk:) Jeg sliter i livet, det sier seg selv. Jeg fikk en bokavtale, men har lagt den til side. Jeg er ikke ferdig der borte enda. Jeg har noe mer å gjøre. Jeg kan ikke ende opp med noe som står åpent. Så jeg drar en siste gang. Men jeg skal prøve å holde meg borte fra alkohol. I Afghanistan er det flere som dør fra egne kuler enn fra fiendene sine. Alkohol er selvfølgelig i det bildet. Jeg skal ikke ende der. Men jeg må få gjort noe ferdig. Beklager all støyen jeg lager. Endret 23. mars 2016 av Lanista1984 1
Gjest Bossa Nova Skrevet 23. mars 2016 #11 Skrevet 23. mars 2016 Jeg liker måten du skriver på, du evner å sette leseren inn i en sinnstemning. Du kunne sikkert blitt forfatter.
Lanista1984 Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #12 Skrevet 23. mars 2016 7 minutter siden, Bossa Nova skrev: Jeg liker måten du skriver på, du evner å sette leseren inn i en sinnstemning. Du kunne sikkert blitt forfatter. Jeg endret nettopp på mitt siste innlegg og skrev en del mer. Jeg vet ikke hva du mener, men jeg setter pris på det. Jeg elsker dere kvinner som har en egen sans vi menn ikke har. Synd jeg er så sjenert når jeg møter dere:)
Frida Skrevet 23. mars 2016 #13 Skrevet 23. mars 2016 10 minutter siden, Bossa Nova skrev: Jeg liker måten du skriver på, du evner å sette leseren inn i en sinnstemning. Du kunne sikkert blitt forfatter. +1 3
Lanista1984 Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #14 Skrevet 23. mars 2016 Jeg er 185 cm og veier 85 kilo. Jeg er godt trent, men skjelver når jeg skal skrive. Det eneste som kan roe meg ned er litt vin. Jeg skal finne ut hva som er galt. Hva som har vært galt i mange år. Tiden er inne. Jeg tror ikke det bare er å skru på en knapp heller. Jeg skjønner det. Jeg hører festglade mennesker klapre forbi utenfor. Måtte de få en fin kveld. Jeg skal prøve å ta vare på meg selv.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #15 Skrevet 23. mars 2016 Hva er dette en KG roman ? Anonymkode: 9dff1...e6e 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #17 Skrevet 23. mars 2016 En siste gang, altså? Håper det ordner seg for deg, du er et godt menneske. Men er du sikker på at denne siste turen er et klokt valg, da? Det vet du sikkert bedre enn meg, men husk at det er ingen skam å snu. Ikke ta noen sjanser. Jeg håper at du, dersom du reiser denne siste gangen, kommer trygt hjem. Anonymkode: 46c99...781
Lanista1984 Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #18 Skrevet 23. mars 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: En siste gang, altså? Håper det ordner seg for deg, du er et godt menneske. Men er du sikker på at denne siste turen er et klokt valg, da? Det vet du sikkert bedre enn meg, men husk at det er ingen skam å snu. Ikke ta noen sjanser. Jeg håper at du, dersom du reiser denne siste gangen, kommer trygt hjem. Anonymkode: 46c99...781 Jeg er veldig trent og vi har god beskyttelse. Det skal ikke stå på det. Og jeg vil komme hjem hel. Det har aldri falt meg inn at det skulle bli annerledes.
minister-mio Skrevet 23. mars 2016 #19 Skrevet 23. mars 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er dette en KG roman ? Anonymkode: 9dff1...e6e Det har jeg lurt på og spurt flere ganger, men det er vel godt beskrevet en kg-roman ja. men ville ikke militæret reagert på karakterens alkoholproblem og psykiske tilstand Lanista?
Lanista1984 Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #20 Skrevet 23. mars 2016 26 minutter siden, minister-mio skrev: Det har jeg lurt på og spurt flere ganger, men det er vel godt beskrevet en kg-roman ja. men ville ikke militæret reagert på karakterens alkoholproblem og psykiske tilstand Lanista? Vel, det er det mulighet for. Men militæret ville ikke ha reagert. Da 5.000 dreper seg selv i alkohol-rus i US Army ett sted bortenfor måne og sol. Hva var ditt poeng?
Anbefalte innlegg