Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du pyntet på utseende? Tatt restylane? Botox? Fjernet sinnarynker? Fettsuging? Kanskje har du lagt silikon i puppene eller tatt et rumpeløft? 

Vi gjør mye for egen velvære. Del gjerne din historie, enten det er stort eller smått. 

Anonymkode: 06d61...977

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Miniplastikk på magen for å fjerne hud og kul etter keisersnitt. 

Juvederm i leppene, botox i pannen. Det får bli med det, noe mer frister ikke.

Anonymkode: e6433...b79

Skrevet (endret)

Jeg vurderte i ramme alvor å få tatt et rumpeløft, eventuelt også silikon, for jeg ble så nedtrykt og deprimert av alle som legger ut bilder av sine perfekte rumper, så det gikk på min selvfølelse løs. Men det er såpass dyrt at jeg slo det fra meg. Jeg kommer nok aldri til å våge å vise meg naken for en mann mer :grine:. Det virker jo som om alle forventer og foretrekker en stram, lytefri damekropp.

Endret av Arabella
Tilføyd noen ord
  • Liker 1
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg vurderte i ramme alvor å få tatt et rumpeløft, for jeg ble så nedtrykt og deprimert av alle som legger ut bilder av sine perfekte rumper, så det gikk på min selvfølelse løs. Men det er såpass dyrt at jeg slo det fra meg. Jeg kommer nok aldri til å våge å vise meg naken for en mann mer :grine:. Det virker jo som om alle forventer og foretrekker en stram, lytefri damekropp.

Menn eller gutter? Gutter forventer kanskje en lytefri kropp, det samme gjør vel jenter. Ungdommen bør forvente kropper som har mindre lyter enn eldre synes jeg. De har både alder, motivasjonen og mulighetene til å holde kroppene sine vakre.

Endret av fotosyntesen
AnonymBruker
Skrevet

Nei har ikke gjort noe men skal ha restylane e.l. under øynene snart for å få bukt med mørke ringer og søkk.

Anonymkode: d8944...1bb

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer selv restylane eller juvaderm for å bli kvitt linjer rundt leppene. Noe utover det frister ikke foreløpig. 

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta botox nå over og mellom øyenbryn, samt juvaderm under øynene og litt restylane i overleppen. Gleder meg! 

Anonymkode: 89be5...97e

AnonymBruker
Skrevet

Brystreduksjon

Anonymkode: 10236...9da

Skrevet

Nei jeg har ikke gjort det enda, men vurderer en brystreduksjon om ett par år.

Skrevet

Frister/vurderer å ta juvaderm/restyane for å få rettet opp litt på leppen (smalere på en ene siden) og botox i panne (løfter det ene øyenbrynet ukontrollert )

Vurderer også neseplastikk for å fjerne en kul på venstre side av nesa. 

AnonymBruker
Skrevet

Neseplastikk. Dette er heldigvis ikke noe som er synlig (forskjellen er selvsagt synlig, men det ser ikke operert ut) eller noe som jeg prater om med andre. Jeg hadde aldri i livet trodd at jeg skulle gjennomføre en kosmetisk operasjon, men ettersom det påvirket meg så kraftig sluttet jeg å motarbeide den enkle løsningen. Jeg vet at mange sier at ens problemer ikke forsvinner med den kosmetiske operasjonen, men det gjorde det for meg. Jeg var fryktelig utilpass i sosiale situasjoner og hadde allslags diskrete manøvrer for å ikke vise meg i profil. Det var konstant i tankene mine i offentligheten. Jeg følte meg mindre enn andre. Nå var jeg ikke ute etter perfeksjon med den kosmetiske operasjonen, men bare noe jeg kunne leve med. Og det fikk jeg. Det er helt klart en av de beste beslutningene jeg har tatt. Nå tenker jeg ikke på dette i det hele tatt og kan heller rette tankene mine mot det som faktisk betyr noe. 

Jeg synes likevel det var litt skamfullt å ta det opp med moren min. Litt ydmykende å fortelle om sitt største kompleks som påvirker en så mye at en ikke klarer å leve med det. Heldigvis er det ute av verden nå. 

Anonymkode: 92a94...eec

• Liker 3
Skrevet

Fjernet overflødig hud etter vektreduksjon. 

Skrevet

Operert øyelokk, Restylane fast i noen år, prøvd Botox og fått utført brystforstørring, 2 ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Fjernet overflødig hud fra magen etter graviditet. Huden trakk seg ikke sammen og hadde et "forklede" på magen. Ble samtidig tatt fettsuging for at formen på magen skulle bli naturlig. Betalte ikke for dette da det ble ansett som medisinsk. Var vondt i etterkant, men hadde gjort det igjen. Var fryktelig bevisst på magen min før og er glad for å ha en "normal" mage i dag. :)

Anonymkode: 7b0f7...8c4

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men lyst til å forandre på hele meg. Jeg er så grusomt stygg. Så stygg at jeg egentlig ikke fortjener å leve. Har en hudsykdom så kan ikke sminke bort styggheten heller. :( i tillegg til ny hud vil jeg ha fyldigere overleppe, rumpeløft og et bittelite puppeløft selv om puppa ikke henger. Men kunne godt struttet litt mer. 

Anonymkode: 28218...aa8

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men lyst til å forandre på hele meg. Jeg er så grusomt stygg. Så stygg at jeg egentlig ikke fortjener å leve. Har en hudsykdom så kan ikke sminke bort styggheten heller. :( i tillegg til ny hud vil jeg ha fyldigere overleppe, rumpeløft og et bittelite puppeløft selv om puppa ikke henger. Men kunne godt struttet litt mer. 

Det er leit at du føler dette. Jeg sender deg en god klem. :hug:

Anonymkode: 92a94...eec

• Liker 6
Skrevet

Kommer til å fettsuge haken min. Lei av dobbelthake til tross for at jeg slettes ikke er overvektig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å nei, dette må du ikke føle på, for det er ikke sant! :klem:

Som du kan se ut i fra denne tråden har vi alle et eller annet vi sliter med, eller ville endret på, så du er absolutt ikke alene i å føle på det.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Det er mye som frister, men jeg får meg ikke til å bruke penger på det. 

• Liker 1
Skrevet

Øvre øyelokk tatt her. Betalt som kosmetisk, hadde jeg ventet i 10 år ville jeg fått det dekket, ligger i familien. Føler meg 10 år yngre, ville gjort det igjen. Og det må jeg nok...

Ellers er jeg som "gammel dame" fremdeles overrasket over unge damer som tar Botox. Jeg mener - når man har blitt så gammel som meg (godt over 40) og faktisk HAR et par rynker som syns på mer enn 20 cm avstand, er det nå en ting. Men ungjenter? Skjønner det ikke.

Skjønner heller ikke dette leppegreiene - der mange flotte jenter har en sånn merkelig kant øverst på overleppa. Men det skjønner jeg jo at er en trend som ikke er for sånne som meg :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...