Gå til innhold

Concealer som dekker kviser/urenheter

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilken concealer er egnet til å dekke kviser etc.? Må nesten kjøpe meg to, en for mørket ringer etc. og en for urenheter :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Shu Uemura Pro Spots Concealer, den er super, men fås dessverre ikke kjøpt i Norge :-( Se etter den hvis du er i England f.eks.

Revlon Colorstay concealer er et bra alternativ, dekker godt, sitter godt og er lett å påføre. Litt dårlig utvalg i farger, dessverre, tror det bare er tre nyanser.

Clinique har en i kremform som inneholder salisylsyre og derfor også virker behandlende på urenhetene. Den er også fin å smøre på litt større områder, men kan være litt vanskelig å få pen hvis du skal dekke over en enkelt kvise. Dekker kanskje ikke like godt som de over, og sitter ikke like godt heller, men er absolutt bra. Husker ikke hva den heter, men det er en lysegrønn liten tube i den acneserien deres.

Concealer til under øynene har jeg ikke greie på, derimot.

Skrevet

clinique sin nevnt ovenfor er veldig rosa i fargen, den kaker seg rundt ujevnheter og funker ikke for meg.

bruker shiseido sin i palettform nå, den dekker veldig fint og fargen ser naturlig ut på meg. finnes i tre fargedybder, som hver inneholder en lysere og en mørkere tone pluss fikserende pudder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...