Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trodde faktisk at jeg hadde opplevd treningsverk (stølhet) de fleste mulige steder, men i går la jeg jaggu på ekstra på alt og i dag er jeg støl i knærne :o

Helt utrolig... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...Kjenner til det. Tok i ekstra en styrketime jeg og, resultatet var gåtrøbbel i nesten 1 uke!

Skrevet

Jeg gruer meg alt til i morra... Da blir det enda verre - garantert! :ler:

Skrevet
Jeg gruer meg alt til i morra... Da blir det enda verre - garantert! :ler:

I know...dagen derpå - derpå er verst :ler:

Skrevet

Akkurat der lårene er festet til rumpa - sånn rett under rumpa liksom - kommer det også til å bli jævelig.. Bare litt stivt nå, men det kommer... :roll:

Det hjelper sikkert! :wink:

Skrevet

DEt positive med å være støl er at man vet at man har trent bra :sjarmor:

Skrevet
DEt positive med å være støl er at man vet at man har trent bra :sjarmor:

Takk jeg trøster meg med det...

Tyder på at jeg må legge på såpass hver gang slik at det blir effekt av treninga...

Gjest Litjmæ
Skrevet

Har dere sett at det har kommet ny forskning som sier at stølhet etter trening ikke er noe dårlig, men bare et tegn på at musklene vokser? Så da har du håndfaste bevis på at du får sterkere muskler Suzy, ikke dumt det da 8) Bra jobbet sier nå jeg! Jeg har forresten fått til noe bra nå, var så støl i leggen, så jeg har massert den mye, og da ble jeg KJEMPESTØL i tricepsmusklene i armene etter masseringa :ler:

Skrevet

Spis ekstra med proteiner når dere er støle, det korter ned på restutisjonstiden! Spesielt rett før dere legger dere, musklene repareres ved hvile.

Skrevet

Hm.. teller det at jeg spiste mye proteiner FØR jeg trente?

Ha! Musklene mine vokser!!! Hurra :ler:

Gjest Ethereal
Skrevet

Kosttilskudd med magnesium og sink hjelper også på restitusjonstiden. Selv tar jeg stølhet som et positivt tegn, så lenge det ikke utarter til ren smerte (antar du kjenner forskjellen? :wink: ) :)

Skrevet

Det hjelper faktisk å bevege på seg! Jeg vet det er vondt å komme i gang, men hvis du for eksempel går i svømmehallen og svømmer rolig noen lengder blir det faktisk litt bedre etterpå. Varm dusj og badstu etterpå er også fint. :-)

Skrevet

I dag skal jeg trene igjen og stølheten har flytta seg til innsiden av lårene! :ler:

Kjenner godt forkjell på farlig vondt og bare støl-vondt. Ikke noe livstruende dette her. Var på massasje og fikk knadd opp nakken min i går og det gjorde faktisk godt i hele kroppen.

Skrevet

Massasje hjelper sinnsykt bra. Har fått min mann til å massere når jeg er litt støl, eller hvis jeg er generelt sliten i muskulaturen! Det er jo bare såååå deilig også da ;-)

(Så av og til er jeg liksom enda mer støl og sliten enn jeg egentlig er..hehe)

Skrevet
(Så av og til er jeg liksom enda mer støl og sliten enn jeg egentlig er..hehe)

Bra triks det der! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...