Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja man kan jo jammen begynne å lure.....

• Liker 3
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Ja du ser da et det går an.

AnonymBruker
Skrevet

Sjansen for at person kunne være til stedet på alle tre er ikke så liten, men den virker liten fordi dere tar utgangspunkt i sjansen for at det var akkurat ham. Litt som at sjansen for at noen vinner i lotto er stor, men at du vinner er ganske liten

Anonymkode: 335e1...894

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, Fotballflue skrev:
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjansen for at person kunne være til stedet på alle tre er ikke så liten, men den virker liten fordi dere tar utgangspunkt i sjansen for at det var akkurat ham. Litt som at sjansen for at noen vinner i lotto er stor, men at du vinner er ganske liten

Faen ass, er det bare meg KG svikter helt for når du siterer noen men velger å ikke sitere? :P 

Uansett, det er litt sånn matrix shit det du sier, men jeg forstår hva du mener :fnise: Likevel, sjansen for å være på et sted der det skjer en aksjon er minimal, slik som å vinne i lotto. Men tre ganger?? Ikke at det ikke kan skje, var vel en nordmann som vant lotto to ganger? Og en familie som vant lotto tre ganger (mor, far og sønn) Men hvem vet, det var kanskje ikke tilfeldig. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Adara skrev:

Sjansen for å få med seg en ulykke er ganske stor. Det er har vært flere artikler om folk som har opplevd to terror-aksjoner. Tre er litt spesielt, men når vi tillegg tenker på at han reiser mye (han er misjonær) så er det ikke så rart at det er han det skjer med og ikke f.eks jeg. Og vi mennesker er glad i å dra koblinger. F.eks skulle søsteren min til London da det smalt der, og broren min til Paris nå i høst. Jeg hadde egentlig tenkt til å dra til Brussel i påsken, men valgte et annet sted. Det r bare tilfeldig, men det er lett å begynne å lure ;)

• Liker 1
Skrevet

Var det ikke en nordmann som var til stede 22 juli i Norge og nå i Brussel? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sjansen for å få med seg en ulykke er ganske stor. Det er har vært flere artikler om folk som har opplevd to terror-aksjoner. Tre er litt spesielt, men når vi tillegg tenker på at han reiser mye (han er misjonær) så er det ikke så rart at det er han det skjer med og ikke f.eks jeg. Og vi mennesker er glad i å dra koblinger. F.eks skulle søsteren min til London da det smalt der, og broren min til Paris nå i høst. Jeg hadde egentlig tenkt til å dra til Brussel i påsken, men valgte et annet sted. Det r bare tilfeldig, men det er lett å begynne å lure ;)

Når du sier det så husker jeg at jeg har lest om det. Det har ett navn også! GOOGLE: 
Pareidoli heter det :fnise:

Er nok som dere sier mest sannsynlig tilfeldig, men likevel, for en tilfeldighet :P Snakk om uflaks liksom!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har jo ikke akkurat sittet oppå bombene, da. I Boston hørte han et smell. I Paris var han aldri i nærheten av noe, han bare var tilfeldigvis en av mange, mange millioner som var i byen. Denne gangen var han mye mer uheldig, men det skjedde på en flyplass, og det er vel et sted fyren antagelig oppholder seg en del. Etter Paris-definisjonen, der det holder å bare være i byen, har jo alle som bor i Tyrkias hovedstad Ankara opplevd tre terrorangrep det siste halvåret. Jeg skjønner at greia er at han har vært forskjellige steder, men de tøyer jo strikken for hvor nær man må være.

Jeg har opplevd to terrorangrep selv, nærmere enn det som var kriteriet for han her, så jeg er vel faktisk nærmere ham enn jeg er de fleste andre i antall terrorangrep. Jeg opplevde 22. juli (fikk vinduer knust) og London-bombene (stod og ventet på banen et par stopp bortenfor da det smalt), og jeg kan faktisk ikke huske å ha vært hjernen bak noen av dem. Jeg skjønner at spekulasjonene om at han skulle være involvert er spøker, altså, og jeg mener ikke å være en så stor gledesdreper som jeg vel høres ut som, men historier som hans dukker jo opp iblant. Det er en grunn til at han får avisoppslag, nemlig at det er ganske spesielt. Men det er jo ikke helt spinnvilt, selv om det er uheldig.

Anonymkode: df3ef...090

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo ikke akkurat sittet oppå bombene, da. I Boston hørte han et smell. I Paris var han aldri i nærheten av noe, han bare var tilfeldigvis en av mange, mange millioner som var i byen. Denne gangen var han mye mer uheldig, men det skjedde på en flyplass, og det er vel et sted fyren antagelig oppholder seg en del. Etter Paris-definisjonen, der det holder å bare være i byen, har jo alle som bor i Tyrkias hovedstad Ankara opplevd tre terrorangrep det siste halvåret. Jeg skjønner at greia er at han har vært forskjellige steder, men de tøyer jo strikken for hvor nær man må være.

Jeg har opplevd to terrorangrep selv, nærmere enn det som var kriteriet for han her, så jeg er vel faktisk nærmere ham enn jeg er de fleste andre i antall terrorangrep. Jeg opplevde 22. juli (fikk vinduer knust) og London-bombene (stod og ventet på banen et par stopp bortenfor da det smalt), og jeg kan faktisk ikke huske å ha vært hjernen bak noen av dem. Jeg skjønner at spekulasjonene om at han skulle være involvert er spøker, altså, og jeg mener ikke å være en så stor gledesdreper som jeg vel høres ut som, men historier som hans dukker jo opp iblant. Det er en grunn til at han får avisoppslag, nemlig at det er ganske spesielt. Men det er jo ikke helt spinnvilt, selv om det er uheldig.

Du har uflaks du også med andre ord. Bra at alt er bra med deg :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Han tror sikkert at gud er veldig misfornøyd med mormonarbeidet han gjør.

Anonymkode: dfddb...302

AnonymBruker
Skrevet

Tsutomu Yamaguchi var først i Hiroshima da den første amerikanske atombombem smalt. Deretter dro han tibake til hjembyen sin - Nagasaki - kort tid før den andre amerikanske atombomben smalt. Men han overlevde faktisk begge disse to atombombene! Noen som kan slå denne?

Anonymkode: 6c9e7...4f3

AnonymBruker
Skrevet

Da slår han meg, men det er fullt mulig - dette er jo byer med mange mennesker.

Jeg var selv øyenvitne da fly nr 2 traff WTC i NY i 2001 og "ørevitne" da det smalt i Oslo 2011. 2021 blir et spennende år.. 

Anonymkode: 7666a...de5

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Adara skrev:

Du har uflaks du også med andre ord. Bra at alt er bra med deg :fnise:

Det har jeg! Mulig jeg gjør meg selv litt identifiserbar nå for de som kjenner meg, men skitt au, jeg skriver jo ikke noe galt: Jeg har tjenestegjort i en krigssone også, så jeg er vant til at det smeller, selv om det selvsagt aldri blir helt dagligdags. Det har sikkert gjort meg ganske herdet. Har kanskje vært litt hell i uhell (uhell, også kjent som grusomme, usle terrorangrep) for min del, men det går helt fint med meg :)

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 9778f...cfe

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg! Mulig jeg gjør meg selv litt identifiserbar nå for de som kjenner meg, men skitt au, jeg skriver jo ikke noe galt: Jeg har tjenestegjort i en krigssone også, så jeg er vant til at det smeller, selv om det selvsagt aldri blir helt dagligdags. Det har sikkert gjort meg ganske herdet. Har kanskje vært litt hell i uhell (uhell, også kjent som grusomme, usle terrorangrep) for min del, men det går helt fint med meg :)

Det er det viktigste ^^

Anonymkode: 9778f...cfe

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. 

ninuska_, adm

Skrevet
Den 3/23/2016 at 13.43, AnonymBruker skrev:

Tsutomu Yamaguchi var først i Hiroshima da den første amerikanske atombombem smalt. Deretter dro han tibake til hjembyen sin - Nagasaki - kort tid før den andre amerikanske atombomben smalt. Men han overlevde faktisk begge disse to atombombene! Noen som kan slå denne?

Anonymkode: 6c9e7...4f3

Men var det virkelige atombomber eller bare omfattende "teppelegging" av brannbomber for å late som det var atombomber?
http://heiwaco.tripod.com/bomb.htm

Les gjerne hva mannen skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...