AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #21 Skrevet 28. mars 2016 For å kunne nyte sex må man være litt egoistisk, hvis du bare tenker på hva partneren føler og tenker om deg, så blir det veldig vanskelig å få orgasme. Tenk på deg selv, og fokuser på din egen nytelse, da er det mye lettere å få orgasme. Vær mer ego, damer! Det funker. Anonymkode: e18b7...30d 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #22 Skrevet 28. mars 2016 Den 3/22/2016 at 12.45, AnonymBruker skrev: Ts her jeg er kvinne, og kommer aldri/svært sjeldent, og lurer på hva menn syns om det. Om jeg eventuelt bør si fra for å minske presset..... Anonymkode: 84d8d...287 Du er nok det samme som 95% av alle kvinner som faktisk har ikke orgasme med å ha sex (penetrasjon). De fleste av oss trenger å bli stimulert på klitoris for å få orgasme, men de fleste mannfolk er dumt fordi de tror at de MÅ få kvinner til å orgasme med penetrering. Herregud, høre på oss kvinner om hva VI trenger! Anonymkode: e46bd...52a 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #23 Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du er nok det samme som 95% av alle kvinner som faktisk har ikke orgasme med å ha sex (penetrasjon). De fleste av oss trenger å bli stimulert på klitoris for å få orgasme, men de fleste mannfolk er dumt fordi de tror at de MÅ få kvinner til å orgasme med penetrering. Herregud, høre på oss kvinner om hva VI trenger! Anonymkode: e46bd...52a I have, lærte meg dette for mange år siden klitoris bør ikke glemmes, det er en viktig knapp. Anonymkode: 87953...047 1
Saraby Skrevet 29. mars 2016 #24 Skrevet 29. mars 2016 Tråden er ryddet for avsporinger, latterliggjøring og svar til dette. -Saraby, mod.
Gjest draug 75 Skrevet 29. mars 2016 #25 Skrevet 29. mars 2016 Forventninger og forventninger... Om det er en type forventning man har til kvinna at hun skal "prestere å få en orgasme" vet jeg ikke om er rett formulering. Men det er jo helt flott hvis det skjer. Og tenke seg til at på 80- tallet så diskuterte man kvinners orgasme som en myte. Det var noe som kom over meg da jeg hadde fått meg en hæl i lysken av ei som fikk "sparkeorgasme".
Gjest 100%naturlig Skrevet 29. mars 2016 #26 Skrevet 29. mars 2016 Den 3/28/2016 at 16.25, AnonymBruker skrev: Hehe, sorry mac, du er nok blitt lurt... Anonymkode: cd2cf...2b0 Hvis dama legger alt inn for å lure mannen, er det definitivt seg selv dem lurer. Det er jo bare å være åpne å fortelle at det ikke er så lett for dem å få orgasme. Helt ufarlig å gjøre det. Mitt poeng i mitt første innlegg, var at jeg er temmelig sikker på at mine partnere ikke har lurt meg. Til det har det vært så ekte opplevd at det virker helt usannsynlig. Ingen kritikk her å mange har seriøst problem med å få orgasme, også alene. Men det meste handler om kommunikasjon og om at han har mye fokus på henne og kan lytte til henne☺
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #27 Skrevet 29. mars 2016 Et øyeblikk siden, 100%naturlig skrev: Hvis dama legger alt inn for å lure mannen, er det definitivt seg selv dem lurer. Det er jo bare å være åpne å fortelle at det ikke er så lett for dem å få orgasme. Helt ufarlig å gjøre det. Mitt poeng i mitt første innlegg, var at jeg er temmelig sikker på at mine partnere ikke har lurt meg. Til det har det vært så ekte opplevd at det virker helt usannsynlig. Ingen kritikk her å mange har seriøst problem med å få orgasme, også alene. Men det meste handler om kommunikasjon og om at han har mye fokus på henne og kan lytte til henne☺ Det er ikke lett når enkelte mannfolk har dende meningen/innstilling. Det gjør at enkelte kvinner faker i frykt for på miste den man er i forelsket i og at man ikke får forståelse for at man sliter/ikke for orgasme. (sitat fra Bebelebox i denne tråden) Jeg hadde ikke nok ikke vært i stand til å være sammen med noen som aldri nådde klimaks heller. Hadde rett og slett sett på det som et tegn på at vi ikke var kompatible og at noe manglet, og Ikke nødvendigvis på et seksuelt plan.. Anonymkode: bbcd0...1fb 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #28 Skrevet 29. mars 2016 Jeg har mer problemer med å holde igjen på lyder osv. Synes nesten det høres for mye ut, uten å fake altså... J25. Anonymkode: 75efd...edc
Gjest Tamsi Skrevet 30. mars 2016 #29 Skrevet 30. mars 2016 Den 22.3.2016 at 12.45, AnonymBruker skrev: Ts her jeg er kvinne, og kommer aldri/svært sjeldent, og lurer på hva menn syns om det. Om jeg eventuelt bør si fra for å minske presset..... Anonymkode: 84d8d...287 Si ifra, så blir de utrolig glade når det først skjer. Jeg har også store problemer med å komme og fortalte det ikke til kjæresten før han spurte, ville ikke lyve. Han ble lei seg på mine vegne og følte seg sikkert helt elendig. Til gjengjeld har jeg aldri sett et ansikt lyse opp slik som da det endelig gikk. Da hadde vi vært sammen nesten tre måneder. Det er en vanskelig samtale å ta, men jeg er glad jeg aldri faket noe. Jo vanskeligere noe er, jo bedre er det når det først går tenker jeg.
frk91 Skrevet 30. mars 2016 #30 Skrevet 30. mars 2016 Den 22.3.2016 at 12.45, AnonymBruker skrev: Ts her jeg er kvinne, og kommer aldri/svært sjeldent, og lurer på hva menn syns om det. Om jeg eventuelt bør si fra for å minske presset..... Anonymkode: 84d8d...287 Du bør absolutt si fra, så kan dere prøve å løse problemet sammen. Jeg sa fra til typen om at jeg hadde problemer med å få orgasme med partner. Orket ikke å fake da det bare hadde gått utover meg og vårt sexliv. Jeg hadde egentlig gitt opp å noengang få orgasme under sex, men etter et par måneder klarte vi å knekke koden :) Hadde jeg ikke sagt fra til han om det så hadde vi sikkert enda hatt bare ok sex der jeg stadig ble mer og mer frustrert, og til slutt gikk lei av å ha det.
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. mars 2016 #31 Skrevet 30. mars 2016 Husker jeg faket da jeg var 15-16 for å bli fort ferdig og ferdig med akten, den gav meg ikke så mye. Nå er det omvendt og jeg kommer nesten bare jeg ser en kuk De fleste jenter har faket en eller annen gang for å bli ferdige, for og blidgjøre gutten og for å slippe stresset over at han forventer at man kommer. Sånn er det faktisk.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #32 Skrevet 30. mars 2016 3 timer siden, Mysticgirl skrev: Husker jeg faket da jeg var 15-16 for å bli fort ferdig og ferdig med akten, den gav meg ikke så mye. Nå er det omvendt og jeg kommer nesten bare jeg ser en kuk De fleste jenter har faket en eller annen gang for å bli ferdige, for og blidgjøre gutten og for å slippe stresset over at han forventer at man kommer. Sånn er det faktisk. Drømmekvinne Anonymkode: d9eaf...5db 1
Resignert Skrevet 31. mars 2016 #33 Skrevet 31. mars 2016 Den Monday, March 28, 2016 at 23.24, AnonymBruker skrev: Du er nok det samme som 95% av alle kvinner som faktisk har ikke orgasme med å ha sex (penetrasjon). De fleste av oss trenger å bli stimulert på klitoris for å få orgasme, men de fleste mannfolk er dumt fordi de tror at de MÅ få kvinner til å orgasme med penetrering. Herregud, høre på oss kvinner om hva VI trenger! Anonymkode: e46bd...52a Spørsmålet til TS var vel hva menn forventer, ikke hva kvinner trenger. Jeg har etterhvert lært å ikke forvente noe som helst, men håper jo alltid at dama kommer ved knulling (penetrasjon). Det gir meg et helt annet kick enn om hun ikke kommer, må stimulere seg selv, osv. Jeg, og sikkert mange andre menn, elsker å oppleve at penisen vår er i stand til å gi damer orgasme. Det gir lyst og selvtillit, i motsetning til at damene ikke kommer, må hjelpe til selv, faker osv. Det suger, og gir en følelse av å ikke strekke til, og at man er en dårlig elsker. Trasig, men sånn er det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå