Lanista1984 Skrevet 23. mars 2016 #1 Skrevet 23. mars 2016 (endret) Edit: Jeg savner at damer bruker nylonstrømper. Thatæs it! Endret 23. mars 2016 av Lanista1984
Gjest cheshirecat Skrevet 23. mars 2016 #2 Skrevet 23. mars 2016 1 minutt siden, Lanista1984 skrev: Det verste jeg ser er jenter med lave sokker. Det er så maskulint. Jenter som vil vise sine bleke ankler. Hva skjer? Det er ekkelt. Jeg tenker de har manneføtter. Ekkelt. Hva skjedde med ballerinas og nylonstrømper? Hva skjer med å synes noe så naturlig som en jente sin ankel er "ekkelt"? 3
ClosedParadise Skrevet 23. mars 2016 #4 Skrevet 23. mars 2016 (endret) Du syns det er stygt hvor jenter viser ankler, men anbefaler heller ballerinas? Det gav mye mening.. Jaja, jenter. På med raggsokkene! Endret 23. mars 2016 av ClosedParadise 14
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #5 Skrevet 23. mars 2016 Trodde det var jenter som begynte med ankelsokker, og gutta som gjorde det til unisex plagg seinere Anonymkode: ec0d4...8f3 14
Lanista1984 Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2016 (endret) Husk på at jeg er gal, da. Jeg savner nylon. That's it. Endret 23. mars 2016 av Lanista1984
Fiberhusk Skrevet 23. mars 2016 #7 Skrevet 23. mars 2016 4 timer siden, ClosedParadise skrev: Du syns det er stygt hvor jenter viser ankler, men anbefaler heller ballerinas? Det gav mye mening.. Jaja, jenter. På med raggsokkene! På med militærstøvler og raggsokker, ja. Det er jo veldig mye mer feminint Blir i hvertfall ikke noen bare ankler da! (kan til og med gjemme noen nylonstrømper under raggsokkene, for å være sikker på at det ikke blir noen gnagsår, just saying!) 3
Lanista1984 Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2016 (endret) 9 minutter siden, Fiberhusk skrev: På med militærstøvler og raggsokker, ja. Det er jo veldig mye mer feminint Blir i hvertfall ikke noen bare ankler da! (kan til og med gjemme noen nylonstrømper under raggsokkene, for å være sikker på at det ikke blir noen gnagsår, just saying!) Godt svart. Husk på at jeg en gang ble seksuelt misbrukt av en isbjørn som hadde en veldig, veldig dårlig dag. Endret 23. mars 2016 av Lanista1984 1
Lanista1984 Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2016 Jeg synes selvfølgelig ikke at kvinneankler er stygt. Men jeg liker nylonstrømper istedenfor sokker. Det kom ut feil. Hadde blitt voldtatt av han 200 kilo tunge kokken, igjen. Men han lover meg kjøttsuppe i morgen, så da så.
Lanista1984 Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #11 Skrevet 23. mars 2016 13 minutter siden, Adara skrev: Du er digg Takk! Det er du også!
ClosedParadise Skrevet 23. mars 2016 #12 Skrevet 23. mars 2016 8 timer siden, ClosedParadise skrev: Du syns det er stygt hvor jenter viser ankler, men anbefaler heller ballerinas? Ifølge deg burde vel alle jenter gå med høye raggsokker. Hahahaha, jeg ser det for meg
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #13 Skrevet 23. mars 2016 Vi burde alle gå til avisen og si klart ifra at alle kvinner 18+ nå skal gå med nylon for å tekke Lanista. Kanskje vi til og med burde lage en lov av det? Anonymkode: 61da6...891 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #14 Skrevet 26. mars 2016 Enig i at kvinner kler seg lite feminint og går for det meste kledt som gutter i Norge. Det er ikke videre tiltrekkende for en som er hetro. Kan jo begynne med strømpebukse som trådstarter nevner. Det er nesten aldri jeg ser noen bruker det. Det erbåde fe inint og pent. Hadde det vært opp til meg. Skulle det vært påbudt Tror nesten det er oftere jeg ser menn som bruker det. Anonymkode: fec70...b9a
Gjest Bossa Nova Skrevet 26. mars 2016 #15 Skrevet 26. mars 2016 Vet du, for over hundre år siden var det alt for sexy å vise sine kvinneankler. Det var derfor de gikk i fotside skjørt, slik at anklene ble skjult.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #16 Skrevet 26. mars 2016 Hva har dette med ankler å gjøre. Kle dere mer feminint. Bruk strømper/strømpebukse. Skjørt og kjoler. Ikke bukser/shorts og treningstighs. Ikke gå i gutteklær! Ikke vær transer! Anonymkode: fec70...b9a
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 26. mars 2016 #17 Skrevet 26. mars 2016 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette med ankler å gjøre. Kle dere mer feminint. Bruk strømper/strømpebukse. Skjørt og kjoler. Ikke bukser/shorts og treningstighs. Ikke gå i gutteklær! Ikke vær transer! Anonymkode: fec70...b9a Herregud folk må jo få kunne bruke hva de vil. Bukser, shorts og treningstights er ikke gutteklær, har du levd under en stein? Syns virkelig du er respektløs som skriver at det er å være transe. Endret 26. mars 2016 av The Lost Dreamer 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #18 Skrevet 26. mars 2016 Sorts/treningstights/bukse er ila. bare de siste tiår tilnærmet ok for kvinner å gå med. Men dere kler dere fortsatt som menn og transer rundt om. Men hvis en mann går med skjørt/kjole/nylonstrømper/osv. Er han automatisk en transe.Kvinner er en del av lynsjemobben som mener at han er mindre verdt når importerer plagg fra kjønnet han i utgangspunktet forguder. Samtidig kjører dere et dobbeltspill. Der dere skriker etter likestilling. Men når noen menn beveger seg på kvinnenes fordel. Så skal dere angripe han som om han er lovløs. Dere får ingen ting av likestillingen, så lenge dere ikke gir noe av likestillingen! Hva er det med likestilling dere ikke forstår? Anonymkode: fec70...b9a
Gjest Dreamonaut Skrevet 27. mars 2016 #19 Skrevet 27. mars 2016 Og her er en som meg som foretrekker ekte vintagestil med nylonstrømper og hatt og hansker, men man blir jo nesten sett på som litt rar hvis man går rundt på Frogner med noe slikt, må vite. Med noen unntak. Menn kan bli veldig gentlemen har jeg merket meg. Åpner dører og slikt for "den fine damen." Og vel, jeg liker sånt.
Hottrio Skrevet 27. mars 2016 #20 Skrevet 27. mars 2016 2 minutter siden, Dreamonaut skrev: Og her er en som meg som foretrekker ekte vintagestil med nylonstrømper og hatt og hansker, men man blir jo nesten sett på som litt rar hvis man går rundt på Frogner med noe slikt, må vite. Med noen unntak. Menn kan bli veldig gentlemen har jeg merket meg. Åpner dører og slikt for "den fine damen." Og vel, jeg liker sånt. Drømmestil!! Så bra at du bruker vintage, strømper mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå