Gjest Balian de Ibelin Skrevet 23. mars 2016 #5 Skrevet 23. mars 2016 Et øyeblikk siden, Fjaselina skrev: Det blir ikkje så mykje igjen, kanskje? Nei men det får så bare være.
Gjest cheshirecat Skrevet 23. mars 2016 #7 Skrevet 23. mars 2016 Jeg liker AB'er, de er jævlig underholdene til tider.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #8 Skrevet 23. mars 2016 2 minutter siden, cheshirecat skrev: Jeg liker AB'er, de er jævlig underholdene til tider. Kyss til deg Du har også mange fine innlegg Anonymkode: bfc91...1c9 1
Gjest cheshirecat Skrevet 23. mars 2016 #9 Skrevet 23. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kyss til deg Du har også mange fine innlegg Anonymkode: bfc91...1c9 Takk for det, AB bfc91...1c9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #10 Skrevet 23. mars 2016 2 minutter siden, cheshirecat skrev: Takk for det, AB bfc91...1c9 Takk for hyggelig tilbakemelding og go-klemmen! Anonymkode: bfc91...1c9
Nana Skrevet 23. mars 2016 #11 Skrevet 23. mars 2016 Har et inntrykk av at mange tror at man "skjuler" seg bak AB når man vil ytre meninger for å provosere? Eller misforstår jeg? Jeg skriver nesten alle mine svar som AB - fordi at de ikke skal kunne knyttes til brukernavnet sånn at jeg blir gjenkjent. Summen av alle svar og kommentarer vil lett identifisere meg overfor evt kjente, selv om jeg endrer på de mest gjenkjennbare detaljene. Nå ser jo ikke TS mitt svar, men det kan han nok leve fint med. 9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #12 Skrevet 23. mars 2016 3 minutter siden, Nana skrev: Hmm? Du postet jo ikke som AB nå... Anonymkode: bfc91...1c9 3
Gjest Linaria Skrevet 23. mars 2016 #13 Skrevet 23. mars 2016 Morsom idé. Seksualforumet ble plutselig veldig tomt da
Sofia123 Skrevet 23. mars 2016 #14 Skrevet 23. mars 2016 11 minutter siden, Nana skrev: Har et inntrykk av at mange tror at man "skjuler" seg bak AB når man vil ytre meninger for å provosere? Eller misforstår jeg? Jeg skriver nesten alle mine svar som AB - fordi at de ikke skal kunne knyttes til brukernavnet sånn at jeg blir gjenkjent. Summen av alle svar og kommentarer vil lett identifisere meg overfor evt kjente, selv om jeg endrer på de mest gjenkjennbare detaljene. Nå ser jo ikke TS mitt svar, men det kan han nok leve fint med. Jo, det gjør han. 2
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 23. mars 2016 #15 Skrevet 23. mars 2016 8 timer siden, Nana skrev: Har et inntrykk av at mange tror at man "skjuler" seg bak AB når man vil ytre meninger for å provosere? Eller misforstår jeg? Jeg skriver nesten alle mine svar som AB - fordi at de ikke skal kunne knyttes til brukernavnet sånn at jeg blir gjenkjent. Summen av alle svar og kommentarer vil lett identifisere meg overfor evt kjente, selv om jeg endrer på de mest gjenkjennbare detaljene. Nå ser jo ikke TS mitt svar, men det kan han nok leve fint med. Du er ikke annonymbruker så jeg ser ditt svar
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #16 Skrevet 23. mars 2016 Jeg elsker deg, Balian de Ibelin. Jeg har lyst til å sende mange nakenbilder til deg. Og hvis du vil kan vi møtes og jeg skal gjøre alt for deg. Jeg er veldig pen og rik. Anonymkode: 56fa2...7b4 8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #17 Skrevet 23. mars 2016 Synes dette er generalisering på det høyeste og skikkelig bak mål... Anonymkode: bad8f...6eb 2
Gjest Emera Skrevet 23. mars 2016 #18 Skrevet 23. mars 2016 Generalisering..? Og så i forumet Skråblikk og Generaliseringer, da! Verste jeg har sett.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #19 Skrevet 23. mars 2016 15 timer siden, Nana skrev: Har et inntrykk av at mange tror at man "skjuler" seg bak AB når man vil ytre meninger for å provosere? Eller misforstår jeg? Jeg skriver nesten alle mine svar som AB - fordi at de ikke skal kunne knyttes til brukernavnet sånn at jeg blir gjenkjent. Summen av alle svar og kommentarer vil lett identifisere meg overfor evt kjente, selv om jeg endrer på de mest gjenkjennbare detaljene. Nå ser jo ikke TS mitt svar, men det kan han nok leve fint med. Samme her. Det er ganske ironisk at de som er de sterkeste forkjemperne mot forumhets er de verste når det gjelder AB-hets. De møter seg selv i døra. Anonymkode: 1645d...76a
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 23. mars 2016 #20 Skrevet 23. mars 2016 Et øyeblikk siden, Emera skrev: Generalisering..? Og så i forumet Skråblikk og Generaliseringer, da! Verste jeg har sett. Jeg kommer nok til å fjerne AB fra ignorer etter vært, Men jeg trenger en pause fra all drittet jeg får fra ab brukere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå