AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Jeg jobber hele påsken og har kun vanlig helgefri. Jeg er ufattelig sliten og lei etter lange dager og mye ansvar. Kommer sjelden hjem til middag eller ryddig hus selv om min samboer daffer hjemme dagen lang. Ser sikkert ekstra negativt på akkurat det fordi jeg er sliten for tida. Han reiser på hytta dagen før meg, og jeg så virkelig fram til en helg borte fra stedet vi bor, og ingen jobb, uten telefondekning, for å lade batteriene. Kanskje til og ned ha sex, noe vi har hatt en gang på tre (!!!) måneder. Jeg har handlet det vi to trenger av mat. Så får jeg i kveld vite at han har invitert kreti og pleti til hytta, det kommer 3 venner av han fra fredag til søndag.. Nå har jeg lyst å la være å reise. Jeg får slett ikke ladet batteriene, jeg må handle mye mere mat og sex kan jeg bare glemme! *Frustrert* Anonymkode: edf05...e13 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Bli hjemme da vel Anonymkode: 2887b...889 22
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bli hjemme da vel Anonymkode: 2887b...889 Ja vurderer det. Men da får jeg nok høre at jeg kunne sagt fra at jeg ønsker fred og ro tidligere. Noe som forsåvidt er sant. Jeg er bare i tvil om jeg er sliten og tenker negativt, eller om jeg irriterer meg over ting fordi jeg ikke trives lenger... Kanskje det ikke bare handler om påska men hele forholdet. Trenger denne helga til å tenke. TS Anonymkode: edf05...e13
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Bli hjemme om du ønsker det. Bestemmer du deg for å reise får samboeren din handle inn mat til gjestene. Hvorfor skal du få merarbeid fordi han har invitert gjester når han har fri og du jobber? Sex kan du vel ha selv om dere har besøk? Anbefaler forøvrig å jobbe litt med hyppigheten av sex. Et forhold dør lett ut uten intimitet og nærhet. Anonymkode: 99a9d...0f9 12
Katten.2.0 Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 Føler med deg. Du får heldigvis en dag alene hjemme, som kanskje hjelper litt på å lade batteriene? 2
Ardenus Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 Fortell din samboer at man er to om avgjørelsen at det kommer besøk, så slipper du å fortelle at du har lyst til å lade batteriene. Dra på hytta, kos deg og knull samboeren din, eventuelt når dere kommer hjem. 15
Gjest cheshirecat Skrevet 23. mars 2016 #7 Skrevet 23. mars 2016 Altså, problemet ditt er vel ikke at du må jobbe i påska (vi er mange som gjør det) - men at du har en imbesil samboer!
Hactar Skrevet 23. mars 2016 #8 Skrevet 23. mars 2016 Du kunne gitt beskjed, han kunne forhørt seg med deg før han inviterte. Du blir hjemme om du føler for det, han bør ikke klage på det. Og så må samboeren din stramme seg opp i hverdagen så du ikke trenger å bli så sliten i utgangspunktet. 6
bailey Skrevet 23. mars 2016 #10 Skrevet 23. mars 2016 Er nok en kombinasjon at du er sliten og litt småirritert noe som er helt forståelig. Kan du ikke avvente med å ta en avgjørelse før fredagen? Da er du forhåpentligvis ikke like irritert, og du får noen dager på å kjenne på om du lyst til å dra eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #11 Skrevet 23. mars 2016 3 timer siden, Arcturus skrev: Damer ass... I know... Vi er litt håpløse. Men hva mener du jeg skulle gjort her? Vært tydelig fordi han ikke er tankeleser? 😜 TS Anonymkode: edf05...e13
Gjest rabrabara Skrevet 23. mars 2016 #12 Skrevet 23. mars 2016 Det er rimelig respektløst overfor deg å invitere kompiser uten en gang å snakke med deg om det først. Det endrer jo hele dynamikken. Jeg skjønner deg gidt hvis du ikke drar. Du kan bli hjemme, kose deg med krim og godis. Få igjen energien. (Du kan stikke og kjøpe deg noe kos fra Kondomeriet og😋). De kan handle selv. Hvorfor er det din jobb?
Klink Skrevet 23. mars 2016 #13 Skrevet 23. mars 2016 Bli hjemme og la mannen handle inn til kompisene. Og forklar hvorfor du blir hjemme og si at du trodde det bare var dere to som skulle på hyttetur. Og ar du gjerne ønsker at han sier i fra om at han inviterer andre neste gang. 9
Liss-Lina Skrevet 23. mars 2016 #14 Skrevet 23. mars 2016 2 timer siden, rabrabara skrev: Det er rimelig respektløst overfor deg å invitere kompiser uten en gang å snakke med deg om det først. Det endrer jo hele dynamikken. Jeg skjønner deg gidt hvis du ikke drar. Du kan bli hjemme, kose deg med krim og godis. Få igjen energien. (Du kan stikke og kjøpe deg noe kos fra Kondomeriet og😋). De kan handle selv. Hvorfor er det din jobb? Helt enig!!!!!! 3
Jolene Skrevet 23. mars 2016 #15 Skrevet 23. mars 2016 2 timer siden, rabrabara skrev: Det er rimelig respektløst overfor deg å invitere kompiser uten en gang å snakke med deg om det først. Det endrer jo hele dynamikken. Jeg skjønner deg gidt hvis du ikke drar. Du kan bli hjemme, kose deg med krim og godis. Få igjen energien. (Du kan stikke og kjøpe deg noe kos fra Kondomeriet og😋). De kan handle selv. Hvorfor er det din jobb? Det samme tenker jeg. Rent personlig synes jeg det er merkelig at man er så lite opptatt av kjæresten sin, at man ikke engang sjekker med partner før man inviterer heti og preti. Jeg hadde blitt rasende. 11
lenavanilla Skrevet 23. mars 2016 #16 Skrevet 23. mars 2016 Bli hjemme og kos deg, så tar han vel hintet til neste gang😉 1
(U)lykkelig gift Skrevet 23. mars 2016 #17 Skrevet 23. mars 2016 (endret) 10 timer siden, cheshirecat skrev: Altså, problemet ditt er vel ikke at du må jobbe i påska (vi er mange som gjør det) - men at du har en imbesil samboer! Eller at hun ikke gir klarere uttrykk for hva hun trenger...... just sayin' Endret 23. mars 2016 av (U)lykkelig gift
Fiberhusk Skrevet 23. mars 2016 #18 Skrevet 23. mars 2016 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg vært hjemme. Og latt samboer vite hva jeg mente om saken
SRC Skrevet 23. mars 2016 #19 Skrevet 23. mars 2016 16 minutter siden, (U)lykkelig gift skrev: Eller at hun ikke gir klare uttrykk for hva hun trenger...... just sayin' Enig, vil hun ha alenetid med samboeren får hun si ifra så han er klar over det. MEN, at han ikke gidder å holde huset i orden når han har fri og hun jobber synes jeg er en uting. For min del er det en selvfølge at den som er hjemme tar seg av huset og ikke overlater ansvaret til den som jobber. 3
Ulven Skrevet 23. mars 2016 #20 Skrevet 23. mars 2016 Det er allminnelig høflighet å høre med partneren om det er greit å gjøre om på fastlagte planer. Her tar mannen det for gitt at du synes det er greit med selskap i påsken og det er i beste fall ubetenksomt, men etter min mening respektløst Kjøp inn det du trenger for en påske hjemme på sofaen. Se gode filmer, les gode bøker og slapp av. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå