AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Er godteri og mat fortsatt regnet som billig, eller har prisene gått tilbake til normalen igjen? (Har ikke vært på daglivarebutikken på 1 1/2 uker) Anonymkode: 29db1...2bb
ajarRun Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Tror det fortsatt var billig sist jeg var der. Hvordan unngår du å sulte ihjel hvis du ikke har vært på butikken på en uke?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 3 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Tror det fortsatt var billig sist jeg var der. Hvordan unngår du å sulte ihjel hvis du ikke har vært på butikken på en uke? Ved å ikke handle så ofte, men mye når jeg faktisk gjør det. Man merker at man sparer en del på det. Handler 2 ganger i måneden. Når var du der sist? Anonymkode: 29db1...2bb 1
ajarRun Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ved å ikke handle så ofte, men mye når jeg faktisk gjør det. Man merker at man sparer en del på det. Handler 2 ganger i måneden. Når var du der sist? Anonymkode: 29db1...2bb Tror jeg kjøpte øl for to dager siden? Begynner å gå tomt nå! UGH!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 Idag. (annen bruker) mye er utsolgt. men kiwi er flink med å få inn appelsinene- Anonymkode: f7c73...0e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå