Gå til innhold

statistisk sjanse for to streker 10DPO om gravid.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spennede! Er også ca 10 dpo imorgen (litt usikker, er 2 mnd etter pilleslutt!) men har egentlig ikke troen på at det har klaffet denne gangen. Mannen har reist mye med jobben og jeg har typiske pms symptomer som enorm sult, luft i magen og svake murringer. Forrige måned var kroppen helt på bærtur så nå føles det som normal pms igjen. Men siden det er såå stor sjans så kanskje jeg skal svi av en test imorgen tidlig? 😇 har et lager - og mannen håper på mange pp 😂

Anonymkode: 453ce...4ea

• Liker 2
Skrevet

Min var negativ :(

Begynner å bli temmelig motløs at det ikke engang klaffer med så mye hjelp...

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, lakrisbåten skrev:

Min var negativ :(

Begynner å bli temmelig motløs at det ikke engang klaffer med så mye hjelp...

Åh det var lei å høre!:klem: Men husk at det fortsatt er veldig tidlig! Hvor lenge har dere prøvd? Var ikke klar over det. Forstår deg veldig godt. Håper det bare var for tidlig å teste idag.

Jeg glemte faktisk å teste da jeg sto opp! Så stor tro har jeg på klaff denne pp:rolleyes: Får holde meg til lørdag tenker jeg, er invitert i bursdag til en kamerat av mannen. IKM er på søndag om jeg har gått inn i 28 dagers syklus ihvertfall.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åh det var lei å høre!:klem: Men husk at det fortsatt er veldig tidlig! Hvor lenge har dere prøvd? Var ikke klar over det. Forstår deg veldig godt. Håper det bare var for tidlig å teste idag.

Jeg glemte faktisk å teste da jeg sto opp! Så stor tro har jeg på klaff denne pp:rolleyes: Får holde meg til lørdag tenker jeg, er invitert i bursdag til en kamerat av mannen. IKM er på søndag om jeg har gått inn i 28 dagers syklus ihvertfall.

Vi har prøvd et års tid. Pga en del helseting søkte vi hjelp hos gyn litt tidligere, men det har ikke blitt avdekket noe spesifikt...Jeg har også ikm på søndag!

Hvor lenge har dere prøvd?

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, lakrisbåten skrev:

Vi har prøvd et års tid. Pga en del helseting søkte vi hjelp hos gyn litt tidligere, men det har ikke blitt avdekket noe spesifikt...Jeg har også ikm på søndag!

Hvor lenge har dere prøvd?

Huff ja jeg skjønner frustrasjonen :( Får håpe tanta holder seg unna denne gangen! Har du noen symptomer? 

Dette er 2 mnd etter pilleslutt, blir vel pp1 siden jeg ikke fikk blødning etter jeg sluttet på pillen før etter 30 dager. Er forberedt på at det må noen måneder til men er jo spent likevel :)

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff ja jeg skjønner frustrasjonen :( Får håpe tanta holder seg unna denne gangen! Har du noen symptomer? 

Dette er 2 mnd etter pilleslutt, blir vel pp1 siden jeg ikke fikk blødning etter jeg sluttet på pillen før etter 30 dager. Er forberedt på at det må noen måneder til men er jo spent likevel :)

Masse symptomer, men siden jeg går på lutinus og tatt femar, så er det jo sikkert pga dem? Er trøtt, kvalm og humørsyk, kramper, lite matlyst. Har ikke ømme bryst som jeg vanligvis har før ikm. Men det trenger jo ikke bety noen verdens ting når kroppen får så mye hormonhjelp.

Første pp, ja. Håper det klaffer raskt for dere, da :) man er jo spent uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Klarte selvfølgelig ikke å holde meg til lørdag :fnise: og jaggu ble testen positiv!!! Mannen tror ikke helt på det så han fyker til byens døgnåpne apotek så fort der åpner for å kjøpe digital... er vel relativt positiv denne? Kun 11 dpo. Spørs om digital slår ut så tidlig...?

Snapchat-8239057975284295282.jpg

• Liker 1
Skrevet

Wow! Den ser positiv ut! Gratulerer! Jeg venter til i morgen med å teste! 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Men CBD viste ikke gravid..? :(

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Men CBD viste ikke gravid..? :(

Billigtest i går var blendahvit...skal teste med cb-monitoren min i morgen. Lov å håpe? :)

AnonymBruker
Skrevet

Billigtest i går var blendahvit...skal teste med cb-monitoren min i morgen. Lov å håpe? :)

Spennende! Krysser alt jeg har for deg :)

• Liker 1
Skrevet

Dpo12 også negativ...da skjer det vel ikke denne måneden heller. Tørke tårene og prøve igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Dpo12 også negativ...da skjer det vel ikke denne måneden heller. Tørke tårene og prøve igjen.

Huff det var leit å høre! :( godt du holder motet oppe, imponerende!❤

Skrevet
19 timer siden, lakrisbåten skrev:

Vil bare si at cb monitoren trenger mye HCG for å slå ut:-)

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, lollip0p skrev:

Vil bare si at cb monitoren trenger mye HCG for å slå ut:-)

Den har visst 74% sjanse i dag, og 91% i morgen....hvor mye hcg da? Er det vits å prøve i morgen eller bør man vente tre dager som den sier?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff det var leit å høre! :( godt du holder motet oppe, imponerende!❤

Ikke mye valg, da...når ikke målet ved å synes synd på seg selv :) men kjente det stakk litt ekstra denne måneden....

Skrevet
6 minutter siden, lakrisbåten skrev:

Ikke mye valg, da...når ikke målet ved å synes synd på seg selv :) men kjente det stakk litt ekstra denne måneden....

:klem: Krysser fingrene for at det løser seg fort for dere! Ville bare stikke hodet innom for å si at jeg fikk negative tester helt til 14 dpo. Dagen før var den blendahvit! Så ikke mist motet. Lykke til :)

• Liker 2
Skrevet
Den 25. mars 2016 at 15.57, lakrisbåten skrev:

Den har visst 74% sjanse i dag, og 91% i morgen....hvor mye hcg da? Er det vits å prøve i morgen eller bør man vente tre dager som den sier?

Jeg ble gravid i desember, som desverre endte med SA noen dager etter positiv test. Fikk gravid 1-2 på CB digital (25), men fikk aldri positiv med monitoren som krever 50. 

Skrevet
1 time siden, lollip0p skrev:

Jeg ble gravid i desember, som desverre endte med SA noen dager etter positiv test. Fikk gravid 1-2 på CB digital (25), men fikk aldri positiv med monitoren som krever 50. 

Leit med SA, men takk for info. Synes det er rart at de sier det er 99% sikkert på ikm-dagen når den krever høyere hcg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...