AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #21 Skrevet 23. mars 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og itlegg er jo vinter over.. Anonymkode: d0acf...7da Men dette er jo ikke en vinterjakke. Mer en vårjakke? Anonymkode: b8290...c8d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #22 Skrevet 23. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men dette er jo ikke en vinterjakke. Mer en vårjakke? Anonymkode: b8290...c8d Jeg står fortsatt på at hvis du ikke har råd, så små spar litt også gir du det jul eller bursdagen hans (om det er en liten stund til) Det er ikke en nødvendighets ting om du skjønner hva jeg mener. Har du råd sier Go For IT (men det virket ikke slik) fordi det er deilig å spandere noe ekstra på selv eller noen andre,men ikke hvis det setter deg i økonomiske problemmer. Er liksom ikke no vitsi i å havne på luksusfellen Anonymkode: d0acf...7da 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #23 Skrevet 23. mars 2016 Haha har ikke lest sånn dritt nøye ser du Men you got the jitcs Anonymkode: d0acf...7da
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #24 Skrevet 23. mars 2016 Liker han fotball? Eller, jeg mener, liker han å sloss med andre fotballfans? Er iallefall ikke til å stikke under en stol at Stone Island forbindes med casuals. Jeg jobber litt med merket, og det er noen "vanlige" som kjøper det også, men en overvekt av "tøffe" typer, sånn at du vet hva det signaliserer. Men sånn generelt er det god kvalitet, og man får det man betaler for (og litt til, hvis man tar imaget med i beregningen) Anonymkode: cf71c...de6 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #25 Skrevet 23. mars 2016 Går det ann å kjøpe den på tilbud/brukt? Mye penger spart der og stort sett like fin/bra. Anonymkode: d0acf...7da
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #26 Skrevet 23. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg står fortsatt på at hvis du ikke har råd, så små spar litt også gir du det jul eller bursdagen hans (om det er en liten stund til) Det er ikke en nødvendighets ting om du skjønner hva jeg mener. Har du råd sier Go For IT (men det virket ikke slik) fordi det er deilig å spandere noe ekstra på selv eller noen andre,men ikke hvis det setter deg i økonomiske problemmer. Er liksom ikke no vitsi i å havne på luksusfellen Anonymkode: d0acf...7da Haha takk for svar! På luksusfellen havner jeg ikke. Jeg har råd til den, men synes den er dyr. Så jeg ville bare høre om den er "verdt" prisen. 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker han fotball? Eller, jeg mener, liker han å sloss med andre fotballfans? Er iallefall ikke til å stikke under en stol at Stone Island forbindes med casuals. Jeg jobber litt med merket, og det er noen "vanlige" som kjøper det også, men en overvekt av "tøffe" typer, sånn at du vet hva det signaliserer. Men sånn generelt er det god kvalitet, og man får det man betaler for (og litt til, hvis man tar imaget med i beregningen) Anonymkode: cf71c...de6 Hmm, han liker ikke å slåss men fotball elsker han. Også er han en litt "tøff" type. 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går det ann å kjøpe den på tilbud/brukt? Mye penger spart der og stort sett like fin/bra. Anonymkode: d0acf...7da Har prøvd å finne den på tilbud, men finner ingenting? Hjelp? Anonymkode: b8290...c8d 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #27 Skrevet 23. mars 2016 Ser forresten at jeg har klart å skrevet STONED Island. Mener selvfølgelig STONE! Anonymkode: b8290...c8d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #28 Skrevet 23. mars 2016 utrolig stygg og harry!!! og du skal selvsagt ikke betale 3000 kr ++ for en bursdagsgave til kjæresten din. Folk må skjerpe seg Anonymkode: d84a2...12e 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #29 Skrevet 23. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Haha takk for svar! På luksusfellen havner jeg ikke. Jeg har råd til den, men synes den er dyr. Så jeg ville bare høre om den er "verdt" prisen. Hmm, han liker ikke å slåss men fotball elsker han. Også er han en litt "tøff" type. Har prøvd å finne den på tilbud, men finner ingenting? Hjelp? Anonymkode: b8290...c8d Sjekke ut forskjellige sider både utlandet og norge? Finn.no eller noe lignende? Anonymkode: d0acf...7da
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #30 Skrevet 23. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sjekke ut forskjellige sider både utlandet og norge? Finn.no eller noe lignende? Anonymkode: d0acf...7da Har prøvd å søke mye rundt, men fant ikke noe. Men om noen vil hjelpe så sier jeg takk!! 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: utrolig stygg og harry!!! og du skal selvsagt ikke betale 3000 kr ++ for en bursdagsgave til kjæresten din. Folk må skjerpe seg Anonymkode: d84a2...12e Hvorfor må jeg skjerpe meg? Bare fordi det er en litt dyr gave? Jeg kjøpte ikke julegave, så det er ikke sånn at jeg kjøper en gave til 3000 til hver eneste anledning. Anonymkode: b8290...c8d 4
Cambria Skrevet 23. mars 2016 #31 Skrevet 23. mars 2016 Nå kjenne jeg ikke deg og kjæresten din. Men om han ikke mener at du bør kjøpe den pga prisen så synes jeg du skal respektere det egentlig. Det var en latterlig dur jakke, og selv hadde jeg blitt sint for å få en så dyr gave av kjæresten. Men det er jo også noe jeg alltid har sagt ifra om på en måte. Men det kan hende kjæresten din ikke er slik, men jeg ville virkelig tenkt over det. Ellers så er det vel bare å kjøre på. Hva jeg synes om jakka skal jeg ikke si, for prisen på den er grunnen til min mening om den 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #32 Skrevet 23. mars 2016 Om det er det han ønsker seg, så ville jeg kjøpt det. Bedre å bruke penger på en skikkelig gave, enn mange små. Den jakka har han jo lenge! Anonymkode: 2d67a...051
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #33 Skrevet 23. mars 2016 1 minutt siden, Cambria skrev: Nå kjenne jeg ikke deg og kjæresten din. Men om han ikke mener at du bør kjøpe den pga prisen så synes jeg du skal respektere det egentlig. Det var en latterlig dur jakke, og selv hadde jeg blitt sint for å få en så dyr gave av kjæresten. Men det er jo også noe jeg alltid har sagt ifra om på en måte. Men det kan hende kjæresten din ikke er slik, men jeg ville virkelig tenkt over det. Ellers så er det vel bare å kjøre på. Hva jeg synes om jakka skal jeg ikke si, for prisen på den er grunnen til min mening om den Takk for svar Tror ikke han mente det sånn, men at han ikke hadde råd til den selv fordi den er så dyr. Hadde blitt litt sint selv hadde han kjøpt noe så dyrt til meg da. Men så tenker jeg og at han har den lenge, og at det er bedre å kjøpe noe han virkelig ønsker seg enn å bruke pengene på noe "bare for å kjøpe". Anonymkode: b8290...c8d
Gjest Blomsterert Skrevet 23. mars 2016 #34 Skrevet 23. mars 2016 Helt ok nøytral sportslig jakke. Men syns de har stive priser. Men ønsker han seg,og du har råd,så kjøp den vel? Ser ikke problemet med det.
Pene sko... Skrevet 24. mars 2016 #35 Skrevet 24. mars 2016 (endret) Jeg synes den virket helt fin. Stone Island lager mye kult som ikke er for prangende. Litt som AMI og A.P.C. Som alternativ ville jeg vurdert en vanlig bomber jacket fra Stone Island. Disse er klassiske - man tar aldri feil med bomber jacket. Endret 24. mars 2016 av Pene sko... 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #36 Skrevet 24. mars 2016 Takk for svar folkens. Det ble til at jeg kjøpte den TS Anonymkode: b8290...c8d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå