AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Plutselig synes jeg det er kjempeskummelt at han er interessert, og jeg vil helst bare trekke meg tilbake. Når jeg fant ut at han vil noe mer, vet jeg plutselig ikke om jeg vil selv. Kjedelig når det kan bli noe bra. Har ikke gitt det helt opp altså, men vil helst bare drite i det akkurat nå. Hvorfor er det sånn? Andre som har det sånn? Tips? Anonymkode: ff06f...95b
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Fordi man er redd for å bli såret Anonymkode: aaee0...9c3 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #3 Skrevet 23. mars 2016 Høres ut som meg det.. Med en gang det holder på å bli noe mer trekker jeg meg vekk. Kanskje derfor jeg har vært singel i 5 år nå. Livredd for å gjøre feil igjen. Du bør ikke trekke deg unna enda.. Selv om det føles komfortabelt så bør du gi han en sjanse. Det kan jo hende det er rett. Tror det er bedre å prøve og feile enn å ikke prøve. (selv om jeg ikke følger dette rådet selv, så tror jeg det er et ganske godt råd.) Anonymkode: ae6d0...e53 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #4 Skrevet 23. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi man er redd for å bli såret Anonymkode: aaee0...9c3 Det er nok veldig sant, ja. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som meg det.. Med en gang det holder på å bli noe mer trekker jeg meg vekk. Kanskje derfor jeg har vært singel i 5 år nå. Livredd for å gjøre feil igjen. Du bør ikke trekke deg unna enda.. Selv om det føles komfortabelt så bør du gi han en sjanse. Det kan jo hende det er rett. Tror det er bedre å prøve og feile enn å ikke prøve. (selv om jeg ikke følger dette rådet selv, så tror jeg det er et ganske godt råd.) Anonymkode: ae6d0...e53 Jeg skal prøve. Føler for å bare være i den trygge komfortsonen, men hvor langt kommer jeg da... Anonymkode: ff06f...95b
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #5 Skrevet 23. mars 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Plutselig synes jeg det er kjempeskummelt at han er interessert, og jeg vil helst bare trekke meg tilbake. Når jeg fant ut at han vil noe mer, vet jeg plutselig ikke om jeg vil selv. Kjedelig når det kan bli noe bra. Har ikke gitt det helt opp altså, men vil helst bare drite i det akkurat nå. Hvorfor er det sånn? Andre som har det sånn? Tips? Anonymkode: ff06f...95b Har du blitt såret tidligere? Tenker du at han kommer til å såre deg? Anonymkode: f4089...277
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #6 Skrevet 24. mars 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du blitt såret tidligere? Tenker du at han kommer til å såre deg? Anonymkode: f4089...277 Ja. Ja. Anonymkode: ff06f...95b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #7 Skrevet 24. mars 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Ja. Anonymkode: ff06f...95b Da er det lett å komme inn i en ond sirkel der man alltid tenker at man vil bli såret, og føler en trygghet ved å være singel. Min erfaring er at mye av livet og mange av de store sjansene man får med andre går tapt dersom man ikke forsøker å bryte ut av sirkelen. Hvorfor tenker du at han kommer til å såre deg? Har han egenskaper som gjør at det er realistisk, eller er det tanker du får i alle slike situasjoner? Anonymkode: f4089...277 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #8 Skrevet 27. mars 2016 Den 23 March 2016 at 13.24, AnonymBruker skrev: Ja. Ja. Anonymkode: ff06f...95b Gjorde du noe med det her? Er i samme situasjon, ønsker å fortsette, men er litt redd. Anonymkode: aa44b...8c2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #9 Skrevet 27. mars 2016 Den 22.3.2016 at 21.44, AnonymBruker skrev: Den 23.3.2016 at 14.14, AnonymBruker skrev: Da er det lett å komme inn i en ond sirkel der man alltid tenker at man vil bli såret, og føler en trygghet ved å være singel. Min erfaring er at mye av livet og mange av de store sjansene man får med andre går tapt dersom man ikke forsøker å bryte ut av sirkelen. Hvorfor tenker du at han kommer til å såre deg? Har han egenskaper som gjør at det er realistisk, eller er det tanker du får i alle slike situasjoner? Anonymkode: f4089...277 Jeg vet egentlig ikke hvorfor. Han virker ikke til å ha egenskaper som skulle tilsi at han kanskje kommer til å såre meg. Det er nok kanskje meg og min personlighet som gjør at jeg trenger tid for å forstå at noen er interesserte og at det er noe der. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjorde du noe med det her? Er i samme situasjon, ønsker å fortsette, men er litt redd. Anonymkode: aa44b...8c2 Nå har situasjonen endret seg veldig de siste dageme. Jeg har overnattet hos han to ganger. Vi har kost oss, men ikke hatt sex. Jeg hadde ikke trodd at dette skulle skje så fort, men jeg kjenner at jeg liker det. Kjenner ikke at jeg er forelska, men kanskje litt betatt. Vet ikke hva han tenker. På "oppførselen" hans de siste dagene virker det nesten som at han bare vil ha sex. Jeg kjenner at dersom det er tilfelle, er det helt greit. Så lenge jeg ikke får mer følelser, selvfølgelig. Så nå tar jeg det litt som det kommer egentlig. Hadde ikke sett dette komme, og kjenner ikke meg selv igjen ts Anonymkode: ff06f...95b
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #10 Skrevet 27. mars 2016 Jeg har det også slik, men det er ikke fordi jeg er redd for å bli såret. For min del dreier det seg nok om nærhetsproblemer. Anonymkode: 0d238...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå