AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Du velger å ha en jente som knulle kompis? Må du tenne på hun? Må hun se bra ut? Eller er det det samme bare hun er villig? Anonymkode: bc7f6...40f
Charmander Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Hun må være villig, men hun er ikke bra nok til å være kjæresten min. Hun bør se litt bra ut, men ingen super-modell, skal jo bare knulle, skal jo ikke vise hun frem til noen.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 15 minutter siden, Charmander skrev: Hun må være villig, men hun er ikke bra nok til å være kjæresten min. Hun bør se litt bra ut, men ingen super-modell, skal jo bare knulle, skal jo ikke vise hun frem til noen. TS her. Hva om han har introdusert meg for kompisene da? Hadde tilogmed med seg vennepar hjem til meg, tok 2.pils også for de hjem ( som jeg har truffet før når jeg var med han). Anonymkode: bc7f6...40f
Gjest Coolaid Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du velger å ha en jente som knulle kompis? Må du tenne på hun? Må hun se bra ut? Eller er det det samme bare hun er villig? Anonymkode: bc7f6...40f Det er vel naturlig at man må like henne. Like personligheten og hvem hun er. Så merker man at det er en felles kjemi tilstede, at man er på en eller annen måte tiltrukket uten at det skal handle om utseende. Mindre viktig er utseende og alt det overfladiske. Foretrekker helt vanlige jenter.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Hva om han har introdusert meg for kompisene da? Hadde tilogmed med seg vennepar hjem til meg, tok 2.pils også for de hjem ( som jeg har truffet før når jeg var med han). Anonymkode: bc7f6...40f Huffda TS, her luller du deg inn I en kjærestedrøm. Hvorfor klarer ikke kvinner å skille mellom sex og kjærlighet? Anonymkode: 49226...89b 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Huffda TS, her luller du deg inn I en kjærestedrøm. Hvorfor klarer ikke kvinner å skille mellom sex og kjærlighet? Anonymkode: 49226...89b Kompisen satt og tullet om at han allerede hadde flyttet inn hos meg osv. Han vil at vi skal finne på ting på fritiden også. Tar.mye kontakt osv... jeg var så klar for å "stay strong" men kjenner jo at jeg blir svak. Anonymkode: bc7f6...40f
Gjest Hummels Skrevet 23. mars 2016 #7 Skrevet 23. mars 2016 Det viktigste er at hun vil. Så trenger hun ikke akkurat se ut som en dass som aldri dusjer og steller seg selv med mange fluer svevende rundt seg.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #8 Skrevet 23. mars 2016 Jeg har truffet både kompisene, søskene og foreldrene til knullekompisen. Betyr ikke at han er intressert av den grunn. Vi har god sex, da trenger det ikke være stort mer. Men selvfølgelig hyggelig, og vi har jo fått en godt vennskap også. Men tror det er vesentlig å tenne på henne, men alle er ikke knullevenner fordi den andre parten ikke er bra nok til å være kjæresten. Både jeg og han jeg ligger med har sagt at vi fint kunne vært kjærester, vi er glad i hverandre, tenner på hverandre, kjemien er perfekt etc, men ingen av oss ønsker eller har tid til et forhold nå. Det er bedre å møtes når vi har anledning. Et forhold innebærer så mye mer. Anonymkode: 5cf2f...806 2
Saraby Skrevet 23. mars 2016 #9 Skrevet 23. mars 2016 Tråden er ryddet for avsporinger. -Saraby, mod.
Ragnar89 Skrevet 23. mars 2016 #10 Skrevet 23. mars 2016 Selvsagt må jeg tenne på henne, men jeg kan ikke ha sex bare med et pent utseendet. Jeg må like dama også for den hun er og må ha samtaler med henne. Humor, smil og at hun er god og snill teller like mye. Hun trenger ikke å være et kjæresteemne, men jeg må like henne som person og jeg må tenne på henne. Jeg er ikke den som kan putte pikken i hvem som helst
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #11 Skrevet 24. mars 2016 Den 22.03.2016 at 22.55, AnonymBruker skrev: Huffda TS, her luller du deg inn I en kjærestedrøm. Hvorfor klarer ikke kvinner å skille mellom sex og kjærlighet? Anonymkode: 49226...89b Den generaliserende svadapåstanden kommer stadig, men det er fremdeles slik at det mest er individuelt, og i langt mindre grad kjønnsavhengig om man lett får følelser av en seksuell relasjon. Det er mulig han har fått dypere følelser for TS, men også mulig at han ikke har det. At han liker henne som person, er i hvertfall helt klart. Anonymkode: 28e9b...2cc
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #12 Skrevet 24. mars 2016 Den 22.03.2016 at 0.09, AnonymBruker skrev: Kompisen satt og tullet om at han allerede hadde flyttet inn hos meg osv. Han vil at vi skal finne på ting på fritiden også. Tar.mye kontakt osv... jeg var så klar for å "stay strong" men kjenner jo at jeg blir svak. Anonymkode: bc7f6...40f Høres klart ut som han er klar for mer. Spør ham om hva han tenker du. Anonymkode: 28e9b...2cc
Saraby Skrevet 24. mars 2016 #13 Skrevet 24. mars 2016 Tråden er ryddet for hets, personangrep og spekulasjoner, samt svar til disse. -Saraby, mod.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #14 Skrevet 25. mars 2016 Synes det er like greit å ha en mannlig knullekompis egentlig. Menn vet hva menn liker og guttesexen er kjempegod! Anonymkode: 45ed7...d79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå