Gå til innhold

Trenger tips til lunsj ideer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 😊 Jeg trenger noen lunsj tips. Gjerne noe med en del kalorier i 😊 I det siste har jeg vært veldig tom for ideer .. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sandwicher eller baguetter med majones og egg eller tunfisk og friske grønnsaker er godt

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, minister-mio skrev:

Sandwicher eller baguetter med majones og egg eller tunfisk og friske grønnsaker er godt

Hva slags brød/baguetter bruker du? Jeg mener ikke å kuppe tråden til TS, men jeg synes baguetter er veldig godt, men synes godt brød er vanskelig å finne. 

Anonymkode: e9521...e44

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags brød/baguetter bruker du? Jeg mener ikke å kuppe tråden til TS, men jeg synes baguetter er veldig godt, men synes godt brød er vanskelig å finne. 

Anonymkode: e9521...e44

Hjemmelaget grovbrød eller sånne halvstekte hatting baguetter, de kommer i alle slags fasonger og typer og er ganske gode

AnonymBruker
Skrevet

Røkelaks, sild, spekemat, eggerøre, potetsalat.

Anonymkode: e5dab...a48

Skrevet

Jeg foretrekker varm lunsj over kald, dette er noen av mine favoritter.

Yum Yum nudler, neiiii ik sånn som de flese spiser der de bare adder kokt vann ewwww! Det man gjør er at man setter på kokende og krydderet som følger med disse yum yum pakkene.

Nudler skal bare oppi i 20 sekunder så rett ut til bollen, herfra kan du bare adde det du vil av ingredienser fort i kjelen og ut til bollen og avslutte med vannet/kraften for å fylle bollen. Dette er mine favoritt komboer:

Scampi+spinat+egg (porsjert egg)+koriander

Strimlet biff+nydelig Bop Choy+egg+koriander

Strimlet bog skinke+crabstick+egg+persille

+ litt rå chili og litt hoisin saus! Dette er bare noen eksempler, men nudler er perfekt for å bruke opp rester. Litt kjøtt og masse grønnsaker og du har en deilig varm bolle med nudle soup :) Nudler kan spises både billig og luksuriøs, deilig comfort mat! Dette er hvordan nudler skal se ut: https://gyazo.com/86a0b296e3e59dc3a3003a32219bf75d

Om asiatisk ik frister så gå over til Italiensk, litt mildere mat som smaker himmelsk!

En av mine favoritt lunsj må være en enkel Risotto, samme som nudler er det fint for å bruke opp rester og ukens siste grønnsaker (for de som handler 1 gang i uken) + det er alltid godt med litt sprøstekt spekeskinke over :) Her trengs det ik å si så mye bare se på denne herlige mannen lære deg en enkel måte å lage risotto! 

Eller kansje du liker asiatisk? :) Fried RICE! Igjen reste vennlig mat :P Det er akkurat som det vi har i Norge, pytt i panne men bare med ris. Her får du masse kalorier som du ønsket! Her kan du se på mange oppskrifter på stekt ris https://www.youtube.com/user/fortunecooking/videos

Sry for lang innlegg, blir ofte sånn når jeg snakker om mat :fnise: Bon appetito 

AnonymBruker
Skrevet

Bagel med avocado,snøfrisk og røklaks

Baguett med tunfisksalat

Omellett med ønske fyll

Pastasalat med kylling

Anonymkode: e4ada...710

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...