Shygirl Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Hei! 😊 Jeg trenger noen lunsj tips. Gjerne noe med en del kalorier i 😊 I det siste har jeg vært veldig tom for ideer ..
minister-mio Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Sandwicher eller baguetter med majones og egg eller tunfisk og friske grønnsaker er godt
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 11 minutter siden, minister-mio skrev: Sandwicher eller baguetter med majones og egg eller tunfisk og friske grønnsaker er godt Hva slags brød/baguetter bruker du? Jeg mener ikke å kuppe tråden til TS, men jeg synes baguetter er veldig godt, men synes godt brød er vanskelig å finne. Anonymkode: e9521...e44
minister-mio Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva slags brød/baguetter bruker du? Jeg mener ikke å kuppe tråden til TS, men jeg synes baguetter er veldig godt, men synes godt brød er vanskelig å finne. Anonymkode: e9521...e44 Hjemmelaget grovbrød eller sånne halvstekte hatting baguetter, de kommer i alle slags fasonger og typer og er ganske gode
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #5 Skrevet 23. mars 2016 Røkelaks, sild, spekemat, eggerøre, potetsalat. Anonymkode: e5dab...a48
John_Felipe Skrevet 24. mars 2016 #6 Skrevet 24. mars 2016 Jeg foretrekker varm lunsj over kald, dette er noen av mine favoritter. Yum Yum nudler, neiiii ik sånn som de flese spiser der de bare adder kokt vann ewwww! Det man gjør er at man setter på kokende og krydderet som følger med disse yum yum pakkene. Nudler skal bare oppi i 20 sekunder så rett ut til bollen, herfra kan du bare adde det du vil av ingredienser fort i kjelen og ut til bollen og avslutte med vannet/kraften for å fylle bollen. Dette er mine favoritt komboer: Scampi+spinat+egg (porsjert egg)+koriander Strimlet biff+nydelig Bop Choy+egg+koriander Strimlet bog skinke+crabstick+egg+persille + litt rå chili og litt hoisin saus! Dette er bare noen eksempler, men nudler er perfekt for å bruke opp rester. Litt kjøtt og masse grønnsaker og du har en deilig varm bolle med nudle soup Nudler kan spises både billig og luksuriøs, deilig comfort mat! Dette er hvordan nudler skal se ut: https://gyazo.com/86a0b296e3e59dc3a3003a32219bf75d Om asiatisk ik frister så gå over til Italiensk, litt mildere mat som smaker himmelsk! En av mine favoritt lunsj må være en enkel Risotto, samme som nudler er det fint for å bruke opp rester og ukens siste grønnsaker (for de som handler 1 gang i uken) + det er alltid godt med litt sprøstekt spekeskinke over Her trengs det ik å si så mye bare se på denne herlige mannen lære deg en enkel måte å lage risotto! Eller kansje du liker asiatisk? Fried RICE! Igjen reste vennlig mat Det er akkurat som det vi har i Norge, pytt i panne men bare med ris. Her får du masse kalorier som du ønsket! Her kan du se på mange oppskrifter på stekt ris https://www.youtube.com/user/fortunecooking/videos Sry for lang innlegg, blir ofte sånn når jeg snakker om mat Bon appetito
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #7 Skrevet 24. mars 2016 Bagel med avocado,snøfrisk og røklaks Baguett med tunfisksalat Omellett med ønske fyll Pastasalat med kylling Anonymkode: e4ada...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå