Gå til innhold

Lengden på samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden "God orgasme" lurer jeg litt på hvor lenge et samleie vare sånn ca hjemme hos deg (tenker ikke på ONS)

For at dette ikke skal bli oppfattet useriøst (for det er det ikke) kan jeg begynne.

Fra forspillet og til det hele er over går det her i overkant av en halv time liit kort, ja, men sånn blir det bar. Vi lar oss bare rive med :tunge1: - kjappisser varer selvsagt kortere.

Har mange ganger hat lyst til å elske hele natten, men vi har til dags dato ikke kommet oss over tre timer :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir veldig fokusert på tid, synes jeg. Det som teller er jo at begge parter er fornøyde. I ditt tilfelle virker det som om 30 minutter fra forspill til alt er ferdig er for kort tid. Du bør gjøre noe med det. Få ham til å senke tempoet sitt, slappe av mer. Gi deg tid til å nyte det, og komme dit du vil. Ikke snakk om det, for han har stolthet og vil nok oppfatte det som kritikk. Bare gjør det. Sørg for at mens dere har forspillet at han setter mer fokus på deg. Gjerne ert ham litt opp. La ham forstå at du ikke er klar for å få ham inni deg enda. Fortell ham hvor godt det er om han gjør slik og slik. Da får han et annet fokus enn å bare forsøke å få den inn fortest mulig... :wink:

Jeg har et vennepar som kan ha seg i 5 minutter fra forspill til ferdig, og begge har det kjempefint med det. De har begge utviklet en samhørighet på det området, og hun har en mekanisme som fyrer av raskere enn de fleste jenter. De har det herlig sammen. Så har man andre som krever langt, langt mer tid.

Jeg har vært med på to-minuttere, og jeg har holdt på hele natta. Jeg liker å bruke tid, gjerne hele natta. Det er det som gir meg mest. Men folk er forskjellige og opplever derfor ting forskjellig også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det lengste er vel et par timer. Det vanlige er ca. 20 minutter, er egentlig veldig fornøyd med det. Å holde på hele natten er absolutt ikke noe jeg ønsker meg.

Skrevet

Gjennomsnittlig samleie er på litt over to minutter er det noen kloke sjeler som har funnet ut. Da uten forspill.... :)

Skrevet

Det kommer veldig ann på tid, sted osv. Vanligvis, ca. førtifem min.

Forøvrig enig med Kvein. :)

Skrevet
Gjennomsnittlig samleie er på litt over to minutter er det noen kloke sjeler som har funnet ut. Da uten forspill.... :)

Trodde det var 11 minutter jeg... :roll:

Skrevet

:o :o :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare vent Lompa - du er ennå bare nygift :ler::tunge1:

Skrevet
Bare vent Lompa - du er ennå bare nygift :ler::tunge1:

Joa, men to minutter? Kjappiser,ja, men ikke ellers....Tror ikke han hadde klart noe under det,gitt.

Skrevet
35 cm.

Hvilken vei måler du da?

Skrevet

Hvilken vei måler du da?

Fra ryggen og rundt regner jeg med... :tunge1:

Skrevet

1244 jukk? neida..

øh..halv times tid ca?vi liker det rett på vi :sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det varierer fra gang til gang, men å holde på en hel natt hadde jeg ALDRI giddet. :ler:

Skrevet

Fra en halvtime til en time er vanlig tid - alt inkludert. Hvorfor skal jeg drive på hele natta når jeg er fullstendig tilfreds etter en time? :klø:

Skrevet

Hvorfor er alle så opptatt av lengden på samleiet? Er ikke tykkelsen like viktig?

Skrevet
Hvorfor er alle så opptatt av lengden på samleiet? Er ikke tykkelsen like viktig?

HÆ? Tykkelsen på samleiet?Størrelsen på p***en er det da nok av andre tråder om?

Gjest GreenSky
Skrevet

Tjukkelsen på sexen? Slanke-sex, da? :ler:

Skrevet
Fra en halvtime til en time er vanlig tid - alt inkludert. Hvorfor skal jeg drive på hele natta når jeg er fullstendig tilfreds etter en time? :klø:

Signerer på denne jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...