AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Mine mattekunskaper er ikke noe å skryte av så jeg ber dere om hjelp..skal jobbe skjærtorsdag og 2.påskedag. tror jeg får 133% tillegg. Hvordan regner jeg ut hvor mye dette blir i kroner?? Jobber totalt 14,5 time og timelønna er 188 kr..så er begge kveldsvakter. Får jeg kveldstillegg på toppen av dette? Jobber i kommunen Anonymkode: d6ded...5ca
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Jeg jobber i Bergen kommune og når jeg jobber helligdager får jeg hverken kveldstillegg eller helgetillegg. Regnestykket blir derfor slik: antall timer*(timelønn*2,33). I Ditt tilfelle blir det 6351 kr :O Anonymkode: 846c0...42d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Summen over er kun for skjærtorsdag. På påskeaften er jeg usikker på om det er helligdagstillegg hele dagen. Anonymkode: 846c0...42d
sonush Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Summen over er kun for skjærtorsdag. På påskeaften er jeg usikker på om det er helligdagstillegg hele dagen. Anonymkode: 846c0...42d Påskeaften er helligdagstillegg hele dagen. Den er den eneste av de "aftenene" hvor du får helligdag hele dagen, fordi den er en inneklemt helligdag i motsetning til de andre. På min arbeidsplass er det ihvertfall sånn, men kan selvsagt ikke garantere at det er slik overalt.
sonush Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mine mattekunskaper er ikke noe å skryte av så jeg ber dere om hjelp..skal jobbe skjærtorsdag og 2.påskedag. tror jeg får 133% tillegg. Hvordan regner jeg ut hvor mye dette blir i kroner?? Jobber totalt 14,5 time og timelønna er 188 kr..så er begge kveldsvakter. Får jeg kveldstillegg på toppen av dette? Jobber i kommunen Anonymkode: d6ded...5ca Hvis du har månedslønn, og du skal jobbe disse dagene i en turnus, så ligger jo time betaling for disse dagene allerede i mnd.lønna di, så det eneste du får i tillegg er selve helligdagstillegg. Hvis du derimot skal skrive opp timene på dette så skal du ha både timelønn og helligdagstillegg. Så regnestykket blir Mnd.lønn: 188 x 1,33= 250 x 14,5= 3625 kr i helligdagstillegg Timelønn: 188 (timelønn) + 250 (helligdagstillegg/time): 438 kr/t x 14,5=6351,- (inkl som sagt både timelønn og helligdagstillegg) Så kommer jo skatt i tillegg
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #6 Skrevet 23. mars 2016 Takk for hjelpen! Jeg har timelønn forresten Anonymkode: d6ded...5ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå