AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Tror ikke jeg er spennende nok når det kommer til sex, føler ikke jeg gjør noe spesielt annerledes med kjæresten min nå, enn hva jeg har gjort tidligere. er det rart? burde det være forskjell på hvordan man har sex med forskjellige partnere? Vi kan ha morsom sex, der vi ler og koser oss. noe jeg elsker at vi kan. Jeg vil ikke være dårlig i senga, vil at han skal kunne ha det så godt som overhodet mulig, men hva kan jeg gjøre da? Ikke er jeg noen sexguru heller, så stillinger og alt sånt har jeg ikke en anelse på hva gutter liker. Menn - Hva er spennende under sex? hvordan kan vi jenter få sex til å virke spennende og morsomt? stillinger? Kvinner - Har dere noen tips om hvordan dere klarer å opprettholde ett aktivt og spennende sexliv? Anonymkode: da8cc...46e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Jeg er mann, og jeg elsker når dama vet nøyaktig hva hun vil ha og "bruker" meg. Vi kan ligge på siden og være midt i akten hvor hun plutselig dytter meg unna, setter seg i reverse cowboy og bare rir meg. Det er så tennende å se henne spiddet på meg, for å ordlegge med slik. Det var også en gang hvor vi mistet nest siste toget hjem, og perrongen var helt tom, klokka var midt på natta, en halvtime til neste tog. Da leide hun meg bort til en litt mer lun del av perongen og åpnet buksa mi og så var det i gang. En lykkelig halvtime senere satt vi på toget hjem. Mitt beste tips må være å ikke være redd for å utforske, prøve nytt. Det må ikke være fancy posisjoner, å eksperimentere med andre steder enn bare senga er også veldig spennende. Vær selvsikker (vet det er enklere sagt enn gjort), VIS hvor lyst du har på denne fyren. Synet at en sulten kvinne er så sexy!!! Ta ham med på undertøysshopping. Overrask ham, inviter ham i dusjen, få med et sexleketøy etc. Fantasien er eneste stopper ;-) Anonymkode: 9a594...a33
Katten.2.0 Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Engasjement i alt du gjør! Slipp hemninger og gjør alt som vil gi deg mer nytelse!
Gjest Coolaid Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Jeg forslår at du blir seksuelt trygg på deg selv. Finn ut hva du selv liker med din egen kropp, onaner på alle mulige måter, finn ut hva du tenner på osv. Når du vet hva du liker er det lettere å finne ut hva andre liker. Og så er det sånn at jo mer sex du har jo mer sex får du lyst på. Følg også med på kjæresten din, lytt etter hva som gjør at pusten hans blir tyngre, se etter spenninger i kroppen hans... og ikke minst, ikke vær redd for å snakke om hva dere liker. Kommunikasjon er den beste stillingen !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå