Gå til innhold

Langdistanseforhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har opplevd å være i et langdistanseforhold og hvordan var det? 

Traff en mann ute på et arrangement ute for 2 uker siden. Vi snakket sammen  nesten hele kvelden og fant tonen. Vi har holdt kontakten på sms/tlf hver dag og er begge enige at vi hadde god kjemi og snakket lett sammen. Vi er i 40 årene. 

Anonymkode: 7ff2a...562

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt er det da? 30 min med bil? 15 timer med fly? 

Jeg tenker at jeg ikke hadde giddet å starte et avstandsforhold, og jeg tror det blir mye svakere når dere ikke kjenner hverandre. Jeg og min samboer skal ha avstandsforhold i 1 år snart, men vi har jo vært samboere fra før, sånn at forholdet er sterkt.

Anonymkode: 13d19...14c

Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
AnonymBruker
Skrevet

Et langdistanseforhold har sikkert større sjanse for å overleve hvis man er kjærester/samboere en stund før avstanden, men det finnes jo de som starter i et avstandsforhold og flytter sammen etter hvert. Hvis det virkelig klaffer så klarer man det meste. :) 

Traff min kjæreste på ferie for snart 3 år siden. Ble fort sammen og er det enda, selv om vi bor ca. 5 timers reising unna hverandre. For min del fungerer dette forholdet kun fordi vi besøker hverandre så ofte vi kan, og at jeg har en travel hverdag ellers.

Anonymkode: 364f2...d5f

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor nesten 3 timer med bil i fra hverandre. Vi har jobber og liv vi trives godt med. For min del hadde det passet å hatt en kjæreste som jeg så nesten hver helg og i ferier. Er ikke ute etter samboer, men en kjæreste. Så jeg tror at det kunne passet bra, i allefall i teorien ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Var i et avstandsforhold med kjæresten i 3 år.. Før det hadde vi bodd i samme by i et halvt år. Grunnen til at det funket (for min del hvertfall) var at vi visste akkurat når det kom til å ta slutt (etter 3 år) og at vi bare bodde 3 timer unna hverandre, så vi så hverandre ca annenhver helg + alle ferier. Hadde vi ikke hatt muligheten til å ses såpass, så tror jeg ikke det hadde funket for meg.

Anonymkode: cb8ee...0a4

Skrevet

Kjæresten min klarte ikke mer, selv om vi begge var innstilt på at det skulle fungere. Traff han da jeg besøkte byen hans. Det er helt forjævlig å vite at jeg aldri kommer til å møte han igjen...

Skrevet

Møtte mannen min på ferie i USA, hadde langdistanseforhold i 2 måneder før jeg dro på besøk, og da ble jeg værende. Det var ikke helt planen, men var ung og hadde ikke så mange forpliktelser i Norge. Hadde sikkert fungert med en lengre periode også, men med jevnlige besøk. Jeg syntes det var litt stress med tidsforskjell og det at han jobbet mye, så jeg ble litt låst fordi jeg ville være tilgjengelig når han kunne prate, i tillegg fordrer det jo en litt fleksibel jobb og grei økonomi å kunne reise såpass langt såpass ofte som man burde for å pleie forholdet. Tror også det er annerledes hvis man har bodd sammen/hatt normalt forhold og så flytter for å jobbe/studere osv for en periode. 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svarene jeg har fått :) ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...