Gjest Bossa Nova Skrevet 22. mars 2016 #1 Del Skrevet 22. mars 2016 Tenkte å øve meg på å tagge. Får det ikke til. Prøver på meg selv @Bossa Nova. Trenger frivillige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 22. mars 2016 #2 Del Skrevet 22. mars 2016 Du kan tagge meg Noen ganger funker det ikke hos meg heller, men så fant jeg ut at hvis jeg prøver å skrive stor bokstav etter @'en så virker det ikke. Må alltid taste liten bokstav uansett brukernavn. @Bossa Nova Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 22. mars 2016 #3 Del Skrevet 22. mars 2016 Meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 22. mars 2016 #4 Del Skrevet 22. mars 2016 meg! @minister-mio @Polly Ester @Bossa Nova @minister-mio Ser ut som trikset er å vente mellom @ og første bokstav. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #5 Del Skrevet 22. mars 2016 @Bossa Nova Anonymkode: 2b22b...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 22. mars 2016 #6 Del Skrevet 22. mars 2016 Hvis jeg er for kjapp med å skrive første bokstav etter @ så hender det at jeg må gå tilbake. Men, ja, det funker både med mellomrom og liten bokstav. Og nå funket det jaggu meg stor bokstav etter @ også. Virker nesten som det er LOTTO om det virker eller ikke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. mars 2016 #7 Del Skrevet 22. mars 2016 @Polly Ester @ambivalentReaction Juhuu. Fikk det til når jeg ventet litt som du sa @ambivalentReaction Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 22. mars 2016 #8 Del Skrevet 22. mars 2016 2 minutter siden, Polly Ester skrev: Hvis jeg er for kjapp med å skrive første bokstav etter @ så hender det at jeg må gå tilbake. Men, ja, det funker både med mellomrom og liten bokstav. Og nå funket det jaggu meg stor bokstav etter @ også. Virker nesten som det er LOTTO om det virker eller ikke... Det er en håpløst ustabil funksjon. @ @ @ @ @ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. mars 2016 #9 Del Skrevet 22. mars 2016 @minister-mio Nå har jeg oppskrifta. Taste første bokstav, så tilbake og slette, deretter første bokstav på nytt. Da kommer det opp alternativer. Sånn er det for meg. En huskeliste til meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 22. mars 2016 #10 Del Skrevet 22. mars 2016 @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 22. mars 2016 #11 Del Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, Bossa Nova skrev: @minister-mio Nå har jeg oppskrifta. Taste første bokstav, så tilbake og slette, deretter første bokstav på nytt. Da kommer det opp alternativer. Sånn er det for meg. En huskeliste til meg selv. Det er sånn det stort sett er for meg også. Jeg har tenkt at det er fordi jeg skriver for fort. Men, det er vel som @ambivalentReaction sier... det er bare håpløst ustabilt hele opplegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. mars 2016 #12 Del Skrevet 22. mars 2016 Takk for tipset @Polly Ester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #13 Del Skrevet 22. mars 2016 @Bossa Nova Anonymkode: 2b22b...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. mars 2016 #14 Del Skrevet 22. mars 2016 @AnonymBruker Hva skjer nå tro? Hvem får dette varselet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 22. mars 2016 #15 Del Skrevet 22. mars 2016 @AnonymBruker@ @ 4 minutter siden, Bossa Nova skrev: @AnonymBruker Hva skjer nå tro? Hvem får dette varselet? Alle sammen? eller kanskje forrige AB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. mars 2016 #16 Del Skrevet 22. mars 2016 @ambivalentReaction Kanskje hele forumet får varsel, ja. Hadde vært stas det @ @AnonymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #17 Del Skrevet 22. mars 2016 @AnonymBruker Anonymkode: 9156c...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 22. mars 2016 #18 Del Skrevet 22. mars 2016 @AnonymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #19 Del Skrevet 22. mars 2016 @Bossa Nova @minister-mio Anonymkode: 2b22b...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. mars 2016 #20 Del Skrevet 22. mars 2016 @ Ble medlem for to timer siden. Velkommen skal du være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå