Cammm Skrevet 22. mars 2016 #1 Del Skrevet 22. mars 2016 Det er cb+ tester. Tror jeg er 5+4 hvis jeg er gravid? Er de ikke for svake til å være så "langt" på vei? Det er tatt annenhver dag i den rekkefølgen de ligger, burde det ikke vært mer stigning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Del Skrevet 22. mars 2016 Anonymkode: e5c31...6e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 22. mars 2016 #3 Del Skrevet 22. mars 2016 Ta en digital Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammm Skrevet 22. mars 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 22. mars 2016 22 minutter siden, Snurrepurre skrev: Ta en digital Negativ 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 22. mars 2016 #5 Del Skrevet 22. mars 2016 Uff! Så kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. mars 2016 #6 Del Skrevet 22. mars 2016 CB vil ofte avgi en strek der det ville vært en ekte strek. Med mindre du får en strek der du ikke trenger å manipulere testene så er disse negative. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammm Skrevet 22. mars 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 22. mars 2016 8 minutter siden, Silfen skrev: CB vil ofte avgi en strek der det ville vært en ekte strek. Med mindre du får en strek der du ikke trenger å manipulere testene så er disse negative. Skjønner ikke helt hva du mener ... Mener du mine er positiv eller negativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. mars 2016 #8 Del Skrevet 22. mars 2016 De er negative. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammm Skrevet 22. mars 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 22. mars 2016 51 minutter siden, Silfen skrev: De er negative. Nå skjønner jeg hva du mener! De er tydlige og lyseblå uten at man redigerer bilde også :-) gjorde det for å vise dere hva jeg mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå