Cammm Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Det er cb+ tester. Tror jeg er 5+4 hvis jeg er gravid? Er de ikke for svake til å være så "langt" på vei? Det er tatt annenhver dag i den rekkefølgen de ligger, burde det ikke vært mer stigning?
Cammm Skrevet 22. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2016 22 minutter siden, Snurrepurre skrev: Ta en digital Negativ 😖
Silfen Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 CB vil ofte avgi en strek der det ville vært en ekte strek. Med mindre du får en strek der du ikke trenger å manipulere testene så er disse negative. 1
Cammm Skrevet 22. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2016 8 minutter siden, Silfen skrev: CB vil ofte avgi en strek der det ville vært en ekte strek. Med mindre du får en strek der du ikke trenger å manipulere testene så er disse negative. Skjønner ikke helt hva du mener ... Mener du mine er positiv eller negativ?
Cammm Skrevet 22. mars 2016 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2016 51 minutter siden, Silfen skrev: De er negative. Nå skjønner jeg hva du mener! De er tydlige og lyseblå uten at man redigerer bilde også :-) gjorde det for å vise dere hva jeg mener!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå