AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Æsj kom nettopp hjem fra frisøren og er mega skuffa Snakk om helbom! Skulle farge håret i en lys, naturlig 'ginger/kobber' farge, sa spesifikt at jeg ikke ville ha det for mørkt/ bare brunt med rødskjær i Noe i den retningen der. Og nå sitter jeg her med mørkebrukt hår, og noen blodrøde striper De knallrøde stripene var i mincolor, så de skal visst blekte, men likevel, hele håret er myye mørkere enn vi snakka om! Noen som kan gi meg håp om det kan fikses på no vis? Antar at jeg uansett må vaske ut minicoloren først.. Virker litt som en umulig oppgave å gå fra mørk til lys kobber uten å bleke hele greia først Anonymkode: 5b7ab...54a
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 http://www.vita.no/colourb4-hair-colour-remover-frequent-use Anonymkode: c9e00...c47
Unika Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Kjøp en rensesjampoo (mild behandling) eller B4 avfarging (mer effektiv behandling, fås på Cubus).
Gjest Ravna Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 Mener du at du ville ha de øverste men fikk dennederste? for alle bildene passser beskrivelsen din. Anonymkode: 4597b...5f6 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj kom nettopp hjem fra frisøren og er mega skuffa Snakk om helbom! Skulle farge håret i en lys, naturlig 'ginger/kobber' farge, sa spesifikt at jeg ikke ville ha det for mørkt/ bare brunt med rødskjær i Noe i den retningen der. Anonymkode: 5b7ab...54a Dette er ikke brunt med rødskjær i. Det nederste bildet er brunt med rødskjær. Dette er rødblondt/oransje/ser ut som naturlig rødt hår. Så hvis du har gitt beskrivelsen brunt med rødskjær har frisøren farget helt korrekt utfra det du ba om. Anonymkode: 147ea...c4d 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #7 Skrevet 22. mars 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke brunt med rødskjær i. Det nederste bildet er brunt med rødskjær. Dette er rødblondt/oransje/ser ut som naturlig rødt hår. Så hvis du har gitt beskrivelsen brunt med rødskjær har frisøren farget helt korrekt utfra det du ba om. Anonymkode: 147ea...c4d TS skriver da ganske tydelig at hun ville ha lys, naturlig ginger-/kobber-farge og IKKE bare brunt med rødskjær. Anonymkode: a2c8a...add 6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #8 Skrevet 22. mars 2016 Gå tilbake å klag om fargen ikke er bedre om 3-4 vask Anonymkode: 1b813...151
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #9 Skrevet 22. mars 2016 Og derfor har jeg gitt opp å farge håret hos frisører, de gjør det aldri rett på meg og jeg ble lei av å gå tilbake og klage og det sliter jo på håret. Da kan man like godt farge selv Da sparer man MYE kr Anonymkode: 831ea...557
Frøken.stille Skrevet 22. mars 2016 #10 Skrevet 22. mars 2016 Gå tilbake og si du ikke er fornøyd. De vil gjerne få muligheten til å prøve rette det opp igjen jeg har gjort dette et par ganger, og de sier bare det er bra at man kommer Tilbake så de får fikset det
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #11 Skrevet 22. mars 2016 Derfor du må ta med bilde av sånn farge du mener.. Det gjør jeg alltid. Anonymkode: b1ced...af6 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #12 Skrevet 22. mars 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og derfor har jeg gitt opp å farge håret hos frisører, de gjør det aldri rett på meg og jeg ble lei av å gå tilbake og klage og det sliter jo på håret. Da kan man like godt farge selv Da sparer man MYE kr Anonymkode: 831ea...557 Dette gjelder nok ikke for de fleste som farger håret selv. Det er klart det er flere som får det veldig bra til, men for de fleste er det dårlig farging. Jeg tror det er viktig å gjøre litt grundig research før man velger frisør. Jeg ville ikke ha våget å gjøre noe drastisk med håret mitt hos hvilken som helst frisør. Søsteren min valgte en frisør som hadde mye erfaring med det resultatet hun ønsket og hun ble strålende fornøyd da hun så seg selv i speilet. Jeg bruker den samme frisøren på grunn av at hun er god til å forme håret, men selve hårfargen er ikke så vanskelig og er nok noe mange frisører klarer å gjøre bra. Personlig ville jeg ikke ha klart det. Det ville nok ha blitt ujevnt og fargen ville nok ikke ha vært slik jeg ønsker. Anonymkode: a2c8a...add
Midnanne Skrevet 22. mars 2016 #13 Skrevet 22. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: http://www.vita.no/colourb4-hair-colour-remover-frequent-use Anonymkode: c9e00...c47 meg som er ts, huka av anonym ved en feil:p Men tusen takk for tipset! Skal sjekke det ut
Midnanne Skrevet 22. mars 2016 #14 Skrevet 22. mars 2016 4 timer siden, Unika skrev: Kjøp en rensesjampoo (mild behandling) eller B4 avfarging (mer effektiv behandling, fås på Cubus). Takk for tipset! Skal prøve det, så får jeg heller gå til frisøren igjen om det blir enda en gigabom
Midnanne Skrevet 22. mars 2016 #15 Skrevet 22. mars 2016 4 timer siden, Ravna skrev: Gå tilbake og si du ikke er fornøyd, de fleste frisører vil hjelpe deg med å fikse håret . Jeg ville vært forsiktig med å prøve bleke det hjemme, det kan ofte gjøre mer vondt enn godt. Er nok alt for konfliktsky for det. Slikker heller såra mine hjemme, og finner en ny frisør. Kanskje på tide å gro litt bein i nesa nå 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du at du ville ha de øverste men fikk dennederste? for alle bildene passser beskrivelsen din. Anonymkode: 4597b...5f6 Ville ha de øveste='ginger', men fikk nederste=brunt med rødskjær. i tillegg til noen neonrøde striper nederst 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gå tilbake å klag om fargen ikke er bedre om 3-4 vask Anonymkode: 1b813...151 Om jeg bare var tøff nok så 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og derfor har jeg gitt opp å farge håret hos frisører, de gjør det aldri rett på meg og jeg ble lei av å gå tilbake og klage og det sliter jo på håret. Da kan man like godt farge selv Da sparer man MYE kr Anonymkode: 831ea...557 Pleier å bleke etterveksten selv, men denne gangen var jeg så spesifikk på hvilken farge jeg ville ha, så tenkte det var best med frisør. Den gang ei 2 timer siden, Frøken.stille skrev: Gå tilbake og si du ikke er fornøyd. De vil gjerne få muligheten til å prøve rette det opp igjen jeg har gjort dette et par ganger, og de sier bare det er bra at man kommer Tilbake så de får fikset det Æsj er altfor konfliktsky :/ 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Derfor du må ta med bilde av sånn farge du mener.. Det gjør jeg alltid. Anonymkode: b1ced...af6 Hadde med bilde :/ Skjønner virkelig ikke hva ho tenkte på! Attpåtil fikk jeg neonrøde striper! 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette gjelder nok ikke for de fleste som farger håret selv. Det er klart det er flere som får det veldig bra til, men for de fleste er det dårlig farging. Jeg tror det er viktig å gjøre litt grundig research før man velger frisør. Jeg ville ikke ha våget å gjøre noe drastisk med håret mitt hos hvilken som helst frisør. Søsteren min valgte en frisør som hadde mye erfaring med det resultatet hun ønsket og hun ble strålende fornøyd da hun så seg selv i speilet. Jeg bruker den samme frisøren på grunn av at hun er god til å forme håret, men selve hårfargen er ikke så vanskelig og er nok noe mange frisører klarer å gjøre bra. Personlig ville jeg ikke ha klart det. Det ville nok ha blitt ujevnt og fargen ville nok ikke ha vært slik jeg ønsker. Anonymkode: a2c8a...add Nå har jeg ihvertfall luka ut en plass jeg IKKE skal gå neste gang..
Midnanne Skrevet 22. mars 2016 #16 Skrevet 22. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke brunt med rødskjær i. Det nederste bildet er brunt med rødskjær. Dette er rødblondt/oransje/ser ut som naturlig rødt hår. Så hvis du har gitt beskrivelsen brunt med rødskjær har frisøren farget helt korrekt utfra det du ba om. Anonymkode: 147ea...c4d jeg sa IKKE brunt med rødskjær :/ Det var ginger/naturlig rødt jeg ville ha.
Mis(s)Understood Skrevet 22. mars 2016 #17 Skrevet 22. mars 2016 Det er mye rimeligere å gå tilbake og fortelle at du ikke er fornøyd med resultatet og at du ikke fikk det du bestilte. Som et innspill synes jeg det er litt rart at du ikke tok det opp da du var i salongen og frisøren var ferdig med deg. Om du hadde gjort det så er jeg ganske sikker på at frisøren hadde gjort det som kunne gjøres for at du skulle bli fornøyd (uten å ta betalt for å rette opp i feilen)
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #18 Skrevet 22. mars 2016 Det finnes veldig mange frisørsalonger, for å få og beholde kunder er de først og fremst avhengige av fornøyde kunder og et godt rykte, derfor vil de nok heller at du kommer å klager enn at du sprer negative erfaringer om salongen deres. Så synes absolutt du skal klage, hvis du synes det er ubehagelig kan du jo ringe på forhånd (uten å nevne navn) å spørre hva du skal gjøre siden du ikke er fornøyd med ditt siste besøk, mest sannsynlig ber de deg om å stikke innom så de får se om de kan gjøre noe. Da er det ikke like pinlig siden de da vet på forhånd hvorfor du kommer og både du og frisøren slipper direkte konfrontasjon i salongen med flere kunder som vitner. Anonymkode: 8d4d4...083 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #19 Skrevet 22. mars 2016 40 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Det er mye rimeligere å gå tilbake og fortelle at du ikke er fornøyd med resultatet og at du ikke fikk det du bestilte. Som et innspill synes jeg det er litt rart at du ikke tok det opp da du var i salongen og frisøren var ferdig med deg. Om du hadde gjort det så er jeg ganske sikker på at frisøren hadde gjort det som kunne gjøres for at du skulle bli fornøyd (uten å ta betalt for å rette opp i feilen) Jeg synes ikke det er rart. De aller fleste som ender opp med et dårlig resultat hos frisøren vegrer seg for å si ifra om det og kreve at de retter opp i det. Det er nok en kulturgreie. Anonymkode: a2c8a...add 1
Midnanne Skrevet 22. mars 2016 #20 Skrevet 22. mars 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke det er rart. De aller fleste som ender opp med et dårlig resultat hos frisøren vegrer seg for å si ifra om det og kreve at de retter opp i det. Det er nok en kulturgreie. Anonymkode: a2c8a...add Ja, det som er greia Skulle virkelig ønske jeg hadde baller nok til å si ifra der og da, men den gang ei. Tviler sterkt på at jeg kommer til å gå tilbake dit og. Blir vel enten å bleke+farge selv, eller å dra til en ny frisør :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå