AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Meg og min samboer ble onkel og tante i februar. Og det har lenge vært snakk om at det skal være barnedåp i påsken fordi det er noen i familien som kommer langveis fra, og det er helt greit. Vi har fått beskjed om at det skal være barnedåp 1.påskedag, men har ikke fått noe invitasjon eller informasjon ang søndagen som kommer. Snakket med svigerinne i går og hun var og sånn passe oppgitt over at vi ikke hadde fått noe informasjon ang søndag. Og vi kommer langveis fra og de gjør min svoger og svigerinne også.. Er det unormalt å ikke sende ut en invitasjon eller informere gjestene om klokkeslett og div ting som skal høre til en barnedåp???? Anonymkode: 93aaf...b7f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Sikker på at de skal ha noe selskap da? Anonymkode: f82bd...6ae
Ananas. Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Jeg vet ikke hva folk synes er normalt og unormalt mtp. invitasjoner, for jeg har aldri blitt bedt i en dåp. Det jeg synes er unormalt er at ikke en av dere bare plukker opp telefonen og spør, siden dere lurer så fælt.. Skjønner at dere ikke synes det er deres jobb å oppsøke informasjon, men når dere først sitter der og lurer, så ville jeg lagt prinsippene til side og spurt. 4
Rallymac Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at de skal ha noe selskap da? Anonymkode: f82bd...6ae Si det, det vet vi jo ikkje Endret 22. mars 2016 av Rallymac
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 13 minutter siden, Ananas. skrev: Jeg vet ikke hva folk synes er normalt og unormalt mtp. invitasjoner, for jeg har aldri blitt bedt i en dåp. Det jeg synes er unormalt er at ikke en av dere bare plukker opp telefonen og spør, siden dere lurer så fælt.. Skjønner at dere ikke synes det er deres jobb å oppsøke informasjon, men når dere først sitter der og lurer, så ville jeg lagt prinsippene til side og spurt. Eg snakka med moren til dåpsbarnet i går, prøvde å spørre men fikk ikkje noe fornuftig svar på noe som helst. Anonymkode: 93aaf...b7f
minister-mio Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 Jeg hadde regnet meg som ikke invitert til dåpen tror jeg 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #7 Skrevet 22. mars 2016 5 minutter siden, Rallymac skrev: Anonymkode: 93aaf...b7f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #8 Skrevet 22. mars 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg hadde regnet meg som ikke invitert til dåpen tror jeg Oki Anonymkode: 93aaf...b7f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #10 Skrevet 22. mars 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meg og min samboer ble onkel og tante i februar. Og det har lenge vært snakk om at det skal være barnedåp i påsken fordi det er noen i familien som kommer langveis fra, og det er helt greit. Vi har fått beskjed om at det skal være barnedåp 1.påskedag, men har ikke fått noe invitasjon eller informasjon ang søndagen som kommer. Snakket med svigerinne i går og hun var og sånn passe oppgitt over at vi ikke hadde fått noe informasjon ang søndag. Og vi kommer langveis fra og de gjør min svoger og svigerinne også.. Er det unormalt å ikke sende ut en invitasjon eller informere gjestene om klokkeslett og div ting som skal høre til en barnedåp???? Anonymkode: 93aaf...b7f Anonymkode: 93aaf...b7f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #11 Skrevet 22. mars 2016 Jeg ville tenkt at dere var invitert kun for at vertskapet ville være høflige, Ikke fordi de ville ha dere der. Det er jo gjerne sånn når man får invitasjon bare en uke i forveien mens alle andre allerede har fått den mye før. Anonymkode: cd61f...dc4
Lykkehjerte Skrevet 22. mars 2016 #12 Skrevet 22. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Eg snakka med moren til dåpsbarnet i går, prøvde å spørre men fikk ikkje noe fornuftig svviktigsteå noe som helst. Anonymkode: 93aa f...b7f Hørtes litt rart ut på et vis, men kanskje hun bare ikke har alt klart enda mht klokkeslett og slikt? Er jo en stund til fortsatt da, kanskje all info kommer nærmere dåpsdagen. -at hun/de tenker det viktigste er i boks, nemlig at dato er gitt beskjed, så gjester har holdt av dagen?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå