Dame1992 Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Hei! Jeg har en Moose Knuckles jakke som nå trenger å renses. Den er av lignende typen Parajumper og Canada Goose. Ettersom det en en dyr jakke som jeg har investert i for at den skal holde mange år, er det viktig at renseriet er bra. Jeg har hørt skrekkhistorier om Canada Goose og lignende jakker som har blitt sendt til et renseri og blitt ødelagt, pga. at de har vasket den i vaskemaskinen og ikke tørrenset den, eller gjort noe annet galt.. Noen som har erfaring eller har hørt om noen bra renserier? Betaler gjerne litt ekstra for å være sikker på at jakken forblir fin!
goldenchanel Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Ullern renseri er de beste! Der renser jeg woolrich jakken min, burberry trenchen og samboerens prada dresser. Aldri hatt noe problem med de
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #3 Skrevet 23. mars 2016 Allrens på skedsmo. De mottar skinn og pels fra andre renserier. Eieren sitter i styre til Norske renseriforening. Anbefales Anonymkode: 3fac0...bfd
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #4 Skrevet 23. mars 2016 12 timer siden, goldenchanel skrev: Ullern renseri er de beste! Der renser jeg woolrich jakken min, burberry trenchen og samboerens prada dresser. Aldri hatt noe problem med de 🙄😂såppas! Anonymkode: 193c8...5b8
goldenchanel Skrevet 23. mars 2016 #5 Skrevet 23. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: 🙄😂såppas! Anonymkode: 193c8...5b8 Hva skal det bety?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå