AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Selv går jeg ikke innenfor noen av disse kategoriene så jeg er nok ingen bitter mann, men jeg har lagt merke til at kvinner ikke liker menn som er lavere enn dem selv eller som har peniser i nedre del av gjennomsnittet. Dette dreier seg dermed om over halvparten av norske menn. Dette er attributer de ikke får gjort noe med. Menn misliker gjerne ting som at kvinnen har lagt på seg, er god venn med en kamerat som er interessert i henne, at hun har hatt mange partnere eller at hun er sjalu, altså ting man kan styre selv. Anonymkode: d5d12...988 5
Kvark22 Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Eller vi kan fokusere på at menn flest liker pene og unge kvinner. Lite en kan gjøre med dette hvis en ikke pøser på med kosmetiske operasjoner eller har en tidsmaskin til sin disposisjon. Kvinner derimot foretrekker helst rike og høyt utdannede menn. Noe de definitivt kan være med på å påvirke selv. Ser med andre ord ikke poenget ditt... 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Det stemmer jo ikke, menn (uavhengig av hvordan de ser ut) liker vakre damer. Det er ikke noe man får gjort noe med hvis man ser helt normal eller mindre pen ut. Anonymkode: d461b...47c 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 Menn liker kvinner med fine pupper (brystoperasjon), fin kroppsfasong (trening/kosthold), pent ansikt (sminke), fint hår (frisør). Kvinner liker høye menn (ikke så mye gjøre med), har stor penis (ikke så mye å gjøre med). Skjønner ikke hvordan dette er så vanskelig å forstå. Enig med TS, menn har et handikap. Anonymkode: c7973...ce4 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selv går jeg ikke innenfor noen av disse kategoriene så jeg er nok ingen bitter mann, men jeg har lagt merke til at kvinner ikke liker menn som er lavere enn dem selv eller som har peniser i nedre del av gjennomsnittet. Dette dreier seg dermed om over halvparten av norske menn. Dette er attributer de ikke får gjort noe med. Menn misliker gjerne ting som at kvinnen har lagt på seg, er god venn med en kamerat som er interessert i henne, at hun har hatt mange partnere eller at hun er sjalu, altså ting man kan styre selv. Anonymkode: d5d12...988 Det finnes diverse punkter der det er motsatt. Kvinner vektlegger selvtillit og sosial komfort langt mer enn menn. Dette er attributter man selv kan opparbeide seg og utvikle over tid. En mann kan i langt større grad kompensere for utseende med personlighet enn en kvinne kan. Menn med høy utdannelse og suksess stiller også langt sterkere enn resten, uavhengig av utseende. Dette er under deres kontroll. Kvinner vinner få poeng på dette. Menn er langt mer fokusert på alder enn kvinner er. Dette er jo totalt uforanderlig for alle og enhver - vi blir alle eldre. Anonymkode: d3cc3...9a1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #7 Skrevet 22. mars 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes diverse punkter der det er motsatt. Kvinner vektlegger selvtillit og sosial komfort langt mer enn menn. Dette er attributter man selv kan opparbeide seg og utvikle over tid. En mann kan i langt større grad kompensere for utseende med personlighet enn en kvinne kan. Menn med høy utdannelse og suksess stiller også langt sterkere enn resten, uavhengig av utseende. Dette er under deres kontroll. Kvinner vinner få poeng på dette. Menn er langt mer fokusert på alder enn kvinner er. Dette er jo totalt uforanderlig for alle og enhver - vi blir alle eldre. Anonymkode: d3cc3...9a1 En kvinne kan altså sminke seg, gå til frisøren, trene og ha et fornuftig kosthold for å bedre sine sjanser. Menn trenger bare å skaffe seg høy utdanning, bli suksessfull og skaffe selvtillit. Det er jo gjort i en fei. Menn er som regel enten for gamle eller for unge for kvinner. For menn kan en kvinne aldri bli for gammel eller for ung, hvert fall nesten. Tviler på at en 40 gammel dame finner en 16 år gammel gutt spesielt interessant. Omvendt derimot er ofte den stor drøm for mange gutter. Anonymkode: c7973...ce4 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #8 Skrevet 22. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn er som regel enten for gamle eller for unge for kvinner. For menn kan en kvinne aldri bli for gammel eller for ung, hvert fall nesten. Tviler på at en 40 gammel dame finner en 16 år gammel gutt spesielt interessant. Omvendt derimot er ofte den stor drøm for mange gutter. Anonymkode: c7973...ce4 Dette gir ingen mening. "Menn er som regel for gamle eller for unge for kvinner". Kvinner er halve befolkningen. Etter egen logikk vil du selvsagt være passende alder for en kvinne selv om du er for gammel eller for ung for andre. Du er ikke både for gammel og for ung for alle, hele tiden. Det argumentet klapper totalt sammen. Og ja, en kvinne kan absolutt være for gammel for en mann. Dette handler ikke om hvem du kunne sunket til å ligge med. Dette handler om hvem du oppriktig er interessert i. Anonymkode: d3cc3...9a1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #9 Skrevet 22. mars 2016 Jeg har aldri forstått hvordan enkelte mennesker kan ha en sånn snever tankegang. Er det virkelig mulig å være så hjernedød? Dette er jo helt tullete og viser total mangel på refleksjonsevne. Anonymkode: bafd3...dc6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #10 Skrevet 22. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selv går jeg ikke innenfor noen av disse kategoriene så jeg er nok ingen bitter mann, men jeg har lagt merke til at kvinner ikke liker menn som er lavere enn dem selv eller som har peniser i nedre del av gjennomsnittet. Dette dreier seg dermed om over halvparten av norske menn. Dette er attributer de ikke får gjort noe med. Menn misliker gjerne ting som at kvinnen har lagt på seg, er god venn med en kamerat som er interessert i henne, at hun har hatt mange partnere eller at hun er sjalu, altså ting man kan styre selv. Anonymkode: d5d12...988 Man ser stygge, lave, tjukke, skalla menn med pene damer rett som det er. Man ser sjeldent det motsatte. Personlighet, sjarm, selvsikkerhet, ambisjoner er typiske egenskaper kvinner ser på. Menn ser på utseende, utseende og utseende for å sette det på spissen. Menn har m.a.o et mye bredere spekter å jobbe med for å gjøre seg attraktive enn hva kvinner har. Menn tror visst det bare er for kvinner å presse seg gjennom en "bli-ny"-prosess for så å bli deilige, men det er totalt urealistisk. Det er grenser hvor mange nivåer man kan krype opp på skalaen med en make-over. Hvis man i det hele tatt kan karre seg opp to hakk, kan jeg garantere at det blir en halvdagsjobb å forsøke opprettholde en slik fasade over tid. Man ser ut som man gjør. De fleste av oss gjør alt vi kan for å holde oss så langt oppe på vårt "maksnivå" som mulig. Fyfaen så dritalei jeg er av å vokse, shave, nappe, sminke, smøre, trimme, stramme, fylle på, skjære vekk, krølle, rette, kure, balsamere og likvidere meg sjøl hver jævla da. Anonymkode: 75eaa...60d 3
NuckingFutz Skrevet 22. mars 2016 #11 Skrevet 22. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn liker kvinner med fine pupper (brystoperasjon), fin kroppsfasong (trening/kosthold), pent ansikt (sminke), fint hår (frisør). Kvinner liker høye menn (ikke så mye gjøre med), har stor penis (ikke så mye å gjøre med). Skjønner ikke hvordan dette er så vanskelig å forstå. Enig med TS, menn har et handikap. Anonymkode: c7973...ce4 Skal kvinner måtte legge seg under kniven for å få "fine pupper" får vel menn legge seg i en strekke-maskin for å strekke både høye og lengre her og der. Ærlig talt. Kvinner liker bredskuldra menn (trening), kvinner liker menn med fin rumpe (trening), kvinner liker menn med høy utdanning (ta høyere utdanning da, istedenfor å gå i far din sine fotspor å bli rørlegger), kvinner liker menn med hår (ta hårtransplantasjon), kvinner liker menn med arbeidshender (begynn å driv med hardt kroppsarbeid istedenfor å sitte å trøkke på tastatur og spillkonsollen), kvinner liker menn med pent ansikt og pene neser (ta plastiske operarasjoner!). Sånn, det var det jeg kom på. I farta. Sikkert mye mer som både jeg og andre kvinner liker i menn som menn kan forbedre, operere, jobbe for og fikse på for å tekkes kvinner!
Belbus Skrevet 23. mars 2016 #12 Skrevet 23. mars 2016 Så når en kvinne liker en mann så liker hun han for den han er, men når en mann liker en kvinne så burde hun endre seg så han kan like henne enda bedre siden hun "kan"?
Gjest cheshirecat Skrevet 23. mars 2016 #13 Skrevet 23. mars 2016 12 timer siden, NuckingFutz skrev: Skal kvinner måtte legge seg under kniven for å få "fine pupper" får vel menn legge seg i en strekke-maskin for å strekke både høye og lengre her og der. Ærlig talt. Kvinner liker bredskuldra menn (trening), kvinner liker menn med fin rumpe (trening), kvinner liker menn med høy utdanning (ta høyere utdanning da, istedenfor å gå i far din sine fotspor å bli rørlegger), kvinner liker menn med hår (ta hårtransplantasjon), kvinner liker menn med arbeidshender (begynn å driv med hardt kroppsarbeid istedenfor å sitte å trøkke på tastatur og spillkonsollen), kvinner liker menn med pent ansikt og pene neser (ta plastiske operarasjoner!). Sånn, det var det jeg kom på. I farta. Sikkert mye mer som både jeg og andre kvinner liker i menn som menn kan forbedre, operere, jobbe for og fikse på for å tekkes kvinner! Jeg lo. Men enig! Både penis og høyde kan opereres så slutt å klag sutregubber.
ajarRun Skrevet 23. mars 2016 #14 Skrevet 23. mars 2016 16 minutter siden, cheshirecat skrev: Jeg lo. Men enig! Både penis og høyde kan opereres så slutt å klag sutregubber. Hvordan opereres man høy? Kan man opereres lav også? Har alltid hatt lyst til å være dverg. 1
Gjest cheshirecat Skrevet 23. mars 2016 #15 Skrevet 23. mars 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Hvordan opereres man høy? Kan man opereres lav også? Har alltid hatt lyst til å være dverg. Jeg har sett sånn tv program hvor folk ligger i strekk i månedsvis, de skrur boltrer inn i foten og "jekker" litt hver dag. Så, etter ett halvt år tilbragt sengeliggende i et smertehelvete kan man smykke seg med to eller tre cm mer, om man er heldig. Hva gjør man ikke for å imponere noen som er overfladisk nok til å kun dømme etter høyde. Jeg tror ikke de forlenger penis på samme måte som resten av kroppen.. Hvordan de gjør dette er jeg usikker på. For å bli dverg kan kanskje prolaps i ryggen hjelpe?
ajarRun Skrevet 23. mars 2016 #16 Skrevet 23. mars 2016 Et øyeblikk siden, cheshirecat skrev: Jeg har sett sånn tv program hvor folk ligger i strekk i månedsvis, de skrur boltrer inn i foten og "jekker" litt hver dag. Så, etter ett halvt år tilbragt sengeliggende i et smertehelvete kan man smykke seg med to eller tre cm mer, om man er heldig. Hva gjør man ikke for å imponere noen som er overfladisk nok til å kun dømme etter høyde. Jeg tror ikke de forlenger penis på samme måte som resten av kroppen.. Hvordan de gjør dette er jeg usikker på. For å bli dverg kan kanskje prolaps i ryggen hjelpe? Å forlenge penis er vel gørrenkelt, det er jo bare å stikke ene enden inn i en støvsuger og så slå den på. Å gå gjennom smerte for 3 centimeter virker meningsløst.
Gjest cheshirecat Skrevet 23. mars 2016 #17 Skrevet 23. mars 2016 2 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Å forlenge penis er vel gørrenkelt, det er jo bare å stikke ene enden inn i en støvsuger og så slå den på. Å gå gjennom smerte for 3 centimeter virker meningsløst. Jeg tror ikke det støvsugertrikset varer så veldig lenge.. - ja, man kunne jo heller bare kjøpt sko med store såler eller noe.
ajarRun Skrevet 23. mars 2016 #18 Skrevet 23. mars 2016 1 minutt siden, cheshirecat skrev: Jeg tror ikke det støvsugertrikset varer så veldig lenge.. - ja, man kunne jo heller bare kjøpt sko med store såler eller noe. Men det er vel ikke så farlig? Man kan jo bare diskret dra på toalettet for å støvsuge snoppen før en hydestund.
Gjest cheshirecat Skrevet 23. mars 2016 #19 Skrevet 23. mars 2016 5 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Men det er vel ikke så farlig? Man kan jo bare diskret dra på toalettet for å støvsuge snoppen før en hydestund. Akkurat må ser jeg for meg en naken mann i platåsko som står på badet og stress støvsuger tissen sin...
ajarRun Skrevet 23. mars 2016 #20 Skrevet 23. mars 2016 Et øyeblikk siden, cheshirecat skrev: Akkurat må ser jeg for meg en naken mann i platåsko som står på badet og stress støvsuger tissen sin... Ja, kan du tenke deg noe mer erotisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå