Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser at det har vært mange tråder om hvordan damer får bedre orgasmer, G-punkt og slikt men lite om menn.

Så hvordan får menn bedre orgasme? Mulig å la orgasmen vare lenger ved bruk av noen metoder?

Missuner griser (dyret altså...) som har orgasme i ca. 30 minutter :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt klart mulig for menn å få bedre og lenger orgasmer. Stikkordet er øvelse og tid. Vi menn har i prisippet en god ulempe i forhold til kvinnen allerede før vi møtes. Genetisk skal vi være i stand til å komme raskest mulig for å igjen være oppmerksom på eventuelle farer etter akten. På gutterommet er vi livredde for å bli fersket og gjør oss ferdige raskest mulig. Det innebærer et voldsomt tempo og man er gjerne altfor hardhendte, men man oppnår det man ville. Komme raskt.

Når vi så møter jenta, sitter hun igjen som et spørsmålstegn: var dette alt? Hun har lest noveller der man holder på hele natta, og hørt skrytehistorier til andre gutter.

Så vi er ille ute allerede der. Nå skal jeg ikke generalisere, for vi menn er veldig forskjellige vi også, akkurat som dere jenter.

For min del betyr det enormt mye med forspill. Jo mer forspill, jo sterkere og lenger orgasmer (stort sett...). Det å starte dagen med noen hete kyss, litt berøring og noe som nesten leder til noe, men man bare må på jobb. Så sender man noen tekstmeldinger med pirrende og ertende innhold. Sørger for å holde blodomløpet i gang. Så kommer man hjem, og det blir hete kyss og mer berøring, men man skal jo ordne i stand maten også. Så alt drøyer, men alt har også en seksuell undertone. Man spiser gulrøtter på en litt merkelig måte, man slikker i seg sausen, og slike ting. Så er det på tide, og man bruker god tid på å kysse, kjæle, smake på hverandre, mens klærne forsvinner, plagg etter plagg. Sakte og forsiktig. Så ruller man litt rundt i seng eller hva man nå har fremfor seg, kysser, lar hender gå på oppdagelsesferd. Så smaker man på hverandre og gjør det godt for hverandre. Slikker og suger. Lenge.

Så trenger jeg meg inn, og bare nyter at jeg er inne. Kjenner følelsen av muskler som lukker seg rundt meg. Ligger stille og bare nyter det, mens jeg kysser og stryker. Så går bevegelsene sakte. Så følger jeg gjerne noen kinesiske teknikker, kanskje med 7 grunne støt og så 1 virkelig dypt. Fortsetter slik litt. Merker kanskje det bygger seg opp, og her kommer trikset. Skift stilling. Da rekker man få kontrollen igjen. Mot slutten er det beste som kan skje at hun tar fullstendig kontroll og rir meg hardt. Hun må gjerne være voldsom. Daaaa kommer jeg hardt og leeeeenge....

:sjarmor:

Utenom dette kan man øve seg opp. Sett av litt tid. Løsne grepet rundt penis når man onanerer, og senker tempoet. Lær å kjenne etter når man kommer. Stopp da. Fortsett igjen når man har fått kontroll. Fortsett slik så lenge man klarer. Det fungerer i allefall for meg.... :wink:

Skrevet

fint svar :wink:

Kanskje jeg har lært noe fra kineserene :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...