AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Hei! Det har seg slik at jeg har en mor som er veeldig glad i å se på Dr.phil, men hun får ikke så ofte med seg programmene på TV, så hun vil gjerne ha muligheten til å velge ut episoder som hun kan se selv på nettet. Men dette har vist seg å være ganske umulig, for jeg finner ingen nettsider som tilbyr dette. Hun elsker Dr.phil, og jeg tenkte jeg skulle overraske henne med å finne masse episoder til henne, men neida! Youtube viser kun korte klipp, Netflix og Viaplay tilbyr ikke, og det største problemet: Mamma trenger norske undertekster! Jeg har funnet en side som lar henne se en del Dr.phil episoder, men dette er uten undertekster, og da er det egentlig bortkastet for hennes del, for hun forstår ikke noe særlig engelsk. Det må da på en eller annen måte være mulig å få tilgang til disse episodene med norske undertekster? Hun er gjerne villig til å betale, og jeg har kikket innom "Hulu.com" (en betal-nettside hvor man kan streame amerikanske tv-program), men denne siden er selvfølgelig bare tilgjengelig for amerikanere. Jeg får altså ikke kjøpt medlemskap, og selv om jeg hadde fått det til på en eller annen lur måte, så hadde det vel ikke vært med norske undertekster. Blir nesten litt oppgitt, finnes det virkelig ingen måte? Håper noen vet! Anonymkode: 25f8c...30c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Hun får ordne seg en opptaker. Anonymkode: 698bd...f74
Gjest Jacklost Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Kan dette være noe? Har lett litt http://nett-tvplay.com/dr-phil-2/22-03-2016/
Kristanna Skrevet 23. mars 2016 #4 Skrevet 23. mars 2016 Du får ikke sett det med norske undertekster noe sted, det eneste muligheten er da å ta opp med en dekoder.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #5 Skrevet 15. januar 2020 Hvis du trenger norske undertekster kan du jo laste dem ned? Anonymkode: 2f747...939
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #6 Skrevet 15. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du trenger norske undertekster kan du jo laste dem ned? Anonymkode: 2f747...939 Tråden er fire år gammel! Anonymkode: 2d61e...d48 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå