Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet tidligere at jeg ble født i Brooklyn, men ble oppvokst i Norge. Jeg har også tidligere skrevet at jeg er i militæret. Mange har ment at jeg er en morder og tar lite hensyn.

Nå begynner vel terroren å nærme seg.

Kan jeg dra med god samvittighet?    

Videoannonse
Annonse
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
1 minutt siden, Lanista1984 skrev:

Jeg har skrevet tidligere at jeg ble født i Brooklyn, men ble oppvokst i Norge. Jeg har også tidligere skrevet at jeg er i militæret. Mange har ment at jeg er en morder og tar lite hensyn.

Nå begynner vel terroren å nærme seg.

Kan jeg dra med god samvittighet?    

Mener du terroren nærmer seg Norge ?

Terroren nærmer seg ikke Norge eller har du glemt 2011 ?. Terroren har allerede vært her 

Skrevet
1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev:

Mener du terroren nærmer seg Norge ?

Terroren nærmer seg ikke Norge eller har du glemt 2011 ?. Terroren har allerede vært her 

Det var noe som skjedde. Noe som ikke skjer igjen, tror jeg. Men jeg vet ikke. Min terror består av barn som blir blåst vekk av en isvogn et sted i øst. Jeg har sett det og har måtte kaste alt for å hjelpe til.

Jeg har ingenting i mot muslimer. Jeg derimot har mye i mot islamister og spesielt de som er veldig langt mot den siden vi kaller terrorisme.

De har drept mine venner. Og de finner ingen trygg grunn før vi er ferdig med vårt arbeid. I Norge elsker vi å ha empati for alle. Vi kan ikke ha empati for de som sprenger kvinner og barn. Det må være greit å dra.

.

• Liker 1
Skrevet

Jeg drar til Tyskland på mandag og tar en runde til for gutta. Deilig at det er bestemt.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lanista1984 skrev:

Jeg drar til Tyskland på mandag og tar en runde til for gutta. Deilig at det er bestemt.

Hva skal du gjøre i Tyskland?

Anonymkode: 354e4...767

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du gjøre i Tyskland?

Man drar videre derfra.

Skrevet

Jeg har sagt det så mange ganger før. Det vil bli mye terror i Europa. Og det vil vare lenge. Noen få vil prøve å slutte det lenger sør, men det er ikke sikkert at det vil fungere.

Men vi vil uansett prøve. Igjen. Jeg drar til Tyskland og får videre beskjeder. Jeg vil bruke all min erfaring for denne siste konflikten.

Skrevet

Skal du i krig mot IS?

Skrevet

Jeg drar da for å drepe andre på bakken fordi jeg har sagt ja til det. Det satt langt inne, da jeg trodde jeg var ferdig med det. Jeg har bare helgen på meg til å forklare det for mine. Moren min. Søstrene mine. Vi vil uansett ha en fin påskehelg. Jeg har ikke en gang vist dem slangesparket jeg fikk på rumpa som ga meg 32 sting. (et langt knivstikk) Kanskje noe å vise under monopol?  

Ha det, da.

Skrevet

Det er hederlig at noen er villige til å begi seg ut på krig for sivilisasjonens skyld. Lykke til!

Skrevet
11 minutter siden, Daniel123 skrev:

Skal du i krig mot IS?

Ja.

Og andre som er nær de. Vanligvis var det Taliban.

Hvorfor spør du? 

Skrevet
1 minutt siden, Lanista1984 skrev:

Ja.

Hvorfor spør du? 

Ren nysgjerrighet.

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Daniel123 skrev:

Ren nysgjerrighet.

Det var godt jeg fikk avklart det det før jeg fikk ett eller annet. Som fks ræva mi sprengt i tusen biter:)

Endret av Lanista1984
Skrevet

Sist gang måtte jeg begrave en mann og en kvinne og tre små barn som lå på en slette. Etter tre døgn i fjellet. Vi kom endelig ned en tidlig morgen, med ståler av sterk sol. De var alle skutt. Det var en hund som bjeffet. Det var i et område som ikke var trygt. Men vi begravde dem. I samme grav. Vi hadde ikke tid til noe annet. Jeg husker hvordan jeg bøyde meg i frykt for sniper shots. Jeg løftet opp hunden til slutt og koste med den. Men vi dro fort videre. Jeg løp mot våre. Og sov to døgn.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Lanista1984 skrev:

Ja.

Hvorfor spør du? 

Hva vil du oppnå ved det egentlig? Penger strømmer inn til opprørsgrupper og ISIS, det eneste du vil kjempe imot er en front for noe større. Det vil være det samme som å gå etter et gjengmedlem, enn selve gjenglederen.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du oppnå ved det egentlig? Penger strømmer inn til opprørsgrupper og ISIS, det eneste du vil kjempe imot er en front for noe større. Det vil være det samme som å gå etter et gjengmedlem, enn selve gjenglederen.

Vi oppnår relativt mye. Selv om det ikke kommer frem stort i media. Det er ikke meningen at det skal frem i media. Vi oppnår mye, men det tar tid.

AnonymBruker
Skrevet
Den 3/21/2016 at 20.10, Daniel123 skrev:

Det er hederlig at noen er villige til å begi seg ut på krig for sivilisasjonens skyld. Lykke til!

Skal ikke du også dra ned og kjempe? Er ikke du soldat? Synes jeg husker du skrev om masse du hadde gjort i militæret. 

Anonymkode: 8e7fa...678

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...