Gå til innhold

Noen som har erfaring med sydenturer i oktober?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker på høstferien, uke 40.

Har tidligere vært i Tyrkia, men siden det skjer en del der for tiden vil vi ikke dit.

Kypros, foreløpig for dyrt (vet ikke om det blir noe billigere men..)

Kanariøyene (dyrt og ønsker ikke så lang flytur).

Så, er det noen som har vært andre steder hvor de var fornøyde? Ønsker sol og varmt badevann. Var på Mallorca litt sent i sesongen og da orket ingen av oss bade. Så da er litt av poenget borte :P Gjør ikke noe om det kommer en sky eller regnskur, så lenge gjennomsnittstemperaturen tilsier bikini og sommerklær :)

Kontaktet reiseselskap, men foruten om Kypros anbefalte de Kanarøyene. Men noen her har kanskje andre erfaringer å komme med?

Anonymkode: 9302c...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Var for noen år siden i Athen og Egina (øy utenfor athen) i høstferien. Det var veldig fint værmessig

Anonymkode: 69f2f...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi pleier å reise til Hellas i begynnelsen av oktober hvert år og det er en flott tid å reise på. Varmt, men ikke for varmt (25-30 grader), og mindre turister. God plass på stranda og på barer og restauranter og lite småbarn og tenåringsfyll. 

Anonymkode: 18ee4...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv vært i hellas i oktober men hvis det er viktig for deg at det er sol og varmt så vet jeg ikke om jeg ville anbefalt det. Det kan jo selvfølgelig være at man har flaks med været, men min erfaring er at været blir ganske ustabilt så sent på året. Så lenge det va sol var det deilig temperatur ute, men for det meste var det overskyet og når det regnet så regnet det i bøttevis. På en annen side så tror jeg du nesten bare må "tåle" litt ustabilt vær om du skal reise i Europa generelt sett så sent på året :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært på Malloca - en gang for "hundre år siden". Det var veldi variablt og jeg reiser ikke dit så sent på året igjen.

Vi reiser il GranCnaria i november/desember i år. Har hørt de skal være ok.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar dere :)

Har googlet litt om Hellas og enten har folk hatt supervær, eller skikkelig dårlig. Så er vel litt sjansespill det..

Anonymkode: 9302c...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...