Gå til innhold

Jeg er uvanlig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde jeg en dag uten noen forpliktelser. Jeg holder på med en ny kontrakt for videre arbeid og var stort sett hjemme. Men plutselig fant jeg meg selv i solskinnet i Oslo blant masse mennesker. Jeg skulle ikke kjøpe noe, så det var egentlig ingen grunn til at jeg forlot hjemmet.

Men jeg tok meg selv i å spørre folk med tunge bæreposer om hva klokken er, som fryktelig morsomt. De så på meg med sine pesende blikk; er du seriøs? De sa det aldri men jeg så det i blikket. Jeg spurte 10 og syv av de satte ned posene og sjekket klokken.

1. Er nordmenn for høflige?

2. Er jeg gal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Lanista1984 skrev:

I går hadde jeg en dag uten noen forpliktelser. Jeg holder på med en ny kontrakt for videre arbeid og var stort sett hjemme. Men plutselig fant jeg meg selv i solskinnet i Oslo blant masse mennesker. Jeg skulle ikke kjøpe noe, så det var egentlig ingen grunn til at jeg forlot hjemmet.

Men jeg tok meg selv i å spørre folk med tunge bæreposer om hva klokken er, som fryktelig morsomt. De så på meg med sine pesende blikk; er du seriøs? De sa det aldri men jeg så det i blikket. Jeg spurte 10 og syv av de satte ned posene og sjekket klokken.

1. Er nordmenn for høflige?

2. Er jeg gal?

Du er i hvertfall oppmerksomhetssyk!

Anonymkode: 890c5...bb0

Skrevet
2 minutter siden, Silfen skrev:

Begge deler. 

Jeg tror vi har en vinner:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...