Gjest line Skrevet 16. juli 2002 #1 Skrevet 16. juli 2002 Hei :D Vi var på ultralyd i går og fikk vite at det er en jente som ligger i magen min :D Fikk ny termin også, 6dager frem. (flyttet til 16desember). Nå er jeg da 19+1. Jenta vår har vokst så mye på 5-6 uker (siden vi var på u.lyd sist). Allt var bra med den lille, jordmora vi hadde var så dyktig,kjempeflink :D Nå kan vi finne et jente navn, lettere enn å finne navn til gutt syntes jeg.
Gjest Janna Skrevet 16. juli 2002 #2 Skrevet 16. juli 2002 Åååå så heldig du er som har funnet ut hvilket kjønn babyn er :D Kan jeg få foreslå noen navn? Jeg elsker navn. Jeg tror babyn min er en gutt, men det gjenstår nå å se da Klem fra
Gjest Janna Skrevet 16. juli 2002 #4 Skrevet 16. juli 2002 Eliza Natalie Eliza Marielle Sølvi Tara Villemo Vanja Myrtel Sarah Lela Leyla Marica Christa Sunniva Karin/Karen Synne Elvira Elisa Anna Emma Camille Laura Elin Maria Lone Sanna Ok, her var noen forslag Kommer med flere om du ønsker det
zebb Skrevet 16. juli 2002 #5 Skrevet 16. juli 2002 Så hærrlig det må være å vite hvilket kjønn den lille er... Jeg hadde også lyst til å vite kjønnet da vi var på UL, men min mann ville ikke vite det. Synes det er spennende å vente. Men jeg tenkte at kanskje jeg ville få et litt annet forhold til beibissen hvis jeg visste om det var jente eller gutt? Enklere med jentenavn ja! Har dere noen favorittnavn? Klem fra Zebb :blunke: 24+4
Gjest line Skrevet 17. juli 2002 #6 Skrevet 17. juli 2002 Takk for forslag Vinga :D Zebb: Det er kjempe moro å vite at vi venter en jente, men man vet jo alldri, kanskje dukker det en gutt opp Nei vi har ikke noe favoritt navn, vi skal kjøpe en navnebok og stryke ut de vi ikke liker. Også tar vi det derfra, vi finner vel et par alternativer. Har dere funnet noen navn enda? 19+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå