AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Er det noen der ute som har noen gode råd til hvordan man kan få vekk den grusomme lukten av sure sherrox?? Ungene har lekt mye i søla i bhg de sisste ukene, og jeg blir smågal av lukten. Anonymkode: ba565...2ed
ekkoet Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Kjenner til den, kattepisslukt omtrent. Du har skotørker regner jeg med. Om du kjører dem der hver gang de er brukt bør det hjelpe. Opp med sålen så det tørkes skikkelig ut. Er ikke sikker på om du får lukten bort når det virkelig har satt seg. Ville og prøvd å la dem stå, full med vann og litt vaskemiddel i en halv dag før jeg tørket dem skikkelig.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Hmm takk for tips, har ikke skotørker nei, men har veldig lyst på.... Kansje en god investering for å få trøket dem ordenlig raskt? Anonymkode: ba565...2ed
ajarRun Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hmm takk for tips, har ikke skotørker nei, men har veldig lyst på.... Kansje en god investering for å få trøket dem ordenlig raskt? Anonymkode: ba565...2ed Ikke kjøp en sånn blåsejævel, kjøp en sånn hyllevarmer. Det finnes ikke noe mer grusomt enn lyden av ørten gale barn og en jetmotor til å tørke sko. For å bli kvitt lukten ville jeg prøvd å fryse skoen eller putte kattesand i dem. Det staves forøvrig cherrox, og er ikke de svinbillige? Bare kjøp nye og kast de gamle.
ekkoet Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm takk for tips, har ikke skotørker nei, men har veldig lyst på.... Kansje en god investering for å få trøket dem ordenlig raskt? Anonymkode: ba565...2ed Jeg hadde trodd det var et must for småbarnsforeldre, hos oss går den stort sett hver dag i sesongen. Å tørke ut skoene er uansett det som (i min erfaring hjelper på lukt). Hylletørker kjenner jeg ikke effekten av, hadde trodd en blåsetørker var tingen og mer effektiv. Denne kan man og lede opp i klær som skal tørkes (feks en dress).. Den kan stå i et rom man ikke bruker om man er sensitiv for lyden (og har et slikt rom). Jeg hadde ikke puttet kattesand i dem, ser for meg at det er å lage seg et problem. Hvordan skal man få ut støvet? Man kan heller ikke drive å fryse skoene hver dag. Ørten barn vet jeg ikke hva man gjør med, men spørs om skotørkeren påviker situasjonen.
Outlander Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 hyllevarmere gjør ikke noe annet en å varme opp en allerede fuktig Cherrox. Gud bedre hvor mye det lukter! Skotørker med luft er det beste løsningen for å hindre det verste delen. Vi kjøper skokuler på XXL (alle sportsbutikker har de, inkl Europris osv). De setter vi ned i skoene når de tørkes med luft tørker. Virker VELDIG bra...spesielt på fotballsko osv. Men alt bør tørkes med engang barna kommer inn i døren, lover det hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå