Gå til innhold

Musical i London


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Var på musical for en måned siden i London. Folk gikk helt vanlig kledd. Ikke stivpynta ihvertfall. Bare helt vanlig pent kledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Var på musical for en måned siden i London. Folk gikk helt vanlig kledd. Ikke stivpynta ihvertfall. Bare helt vanlig pent kledd.

Takk for svar. Det var da endelig godt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Chanandler Bong
Hei!

Skal til London på Musical i desember, hva i all verden kler en seg i da... stivtpynta eller? :oops:

Hvilken musikal skal du se da?? *nysgjerrig musikalelsker* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på flere musikaler i London, gled deg! Jeg har som oftest pleid å pynte meg litt, fordi jeg liker det. Sist gang med skjørt og høye støvletter. Folk pynter seg gjerne litt, men forskjellig hvor mye. Feks en svart litt pen bukse holder lenge vil jeg tro. Kos deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

tror det er "we will rock you du skal på :-) den var

kjempe bra! beste opplevelsen jeg har hatt:)

klem lilje, ikke inlogget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen... husker ikke helt navnet' date=' men det er Queen sine låter... vært på den?? 8)[/quote']

din heldiggris....sist jeg var i london bestilte vi billetter til den, men så ble jeg syk :cry:

Kos deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er ikke rettferdig du... så uheldig du var, får komme tilbake med et lite sammendrag jeg da etterpå :wink: Jeg som ikke hadde lyst egentlig, men nå er jeg virkelig spent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skal til London på Musical i desember, hva i all verden kler en seg i da... stivtpynta eller? :oops:

Min erfaring er at det kommer an på hvilken forestilling du ser.

Matiné-forestillinger er typisk "casual", der man kan ha på seg "hverdagsklær".

Hverdagskvelder casual/pent og kveldsforestillinger fredag/lørdag pent kledd.

Men uansett er det viktigste å slappe av og kose seg på konsert - ha en fin tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Slutter meg til siste innsender. Vær ikke "turist" og kom i olabuskse og med 23 handleposer iallefall, det ER IRRITERENDE. :evil: Jeg like å kle meg litt fint når jeg er på musical, da jeg var på We will rock you, hadde jeg svart dressbukse, høyhælte sko og cardigan. Ta den helt ut, bestill vin eller annen drikke til pausen i baren før musicalen begynner. Da slipper du å stå i kø. Du får ta med drikke inn i plastglass der og det var supersmart. Og bare begynn å glede deg; for musicalen var kjempefin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter meg til siste innsender. Vær ikke "turist" og kom i olabuskse og med 23 handleposer iallefall' date=' det ER IRRITERENDE. :evil: Jeg like å kle meg litt fint når jeg er på musical, da jeg var på We will rock you, hadde jeg svart dressbukse, høyhælte sko og cardigan. Ta den helt ut, bestill vin eller annen drikke til pausen i baren før musicalen begynner. Da slipper du å stå i kø. Du får ta med drikke inn i plastglass der og det var supersmart. Og bare begynn å glede deg; for musicalen var kjempefin.[/quote']

Neida, shoppingen skal være unnagjort leeeenge før jeg skal på musicalen, skal kose meg på pub, shopping kommer ikke i første rekke nei... kjempemasse bra tips her, da vet jeg hva jeg går til. Hadde ikke tenkt å komme i dongeri, men det er så dumt når en kommer stivpynta og så er det mer midt på treet.

Gleder meg masse, og takk skal dere ha igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...