AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Noen erfaringer? Synes det virker som en gammel og grå bygning, der det har bodd mye "rare" folk. Nå holder de visst på å rydde opp. Ser på en leilighet i bygget, men det virker som de driver med så mye renovering om dagen at jeg på sikt frykter høye felleskostnader (selv om de bedyrer at de skal finansiere dette ved å selge fellesarealer). Hadde vært min sjanse å komme seg inn på boligmarkedet, da jeg ikke tror det blir for dyrt å kjøpe selve leiligheten. Men hvordan er folkene i området? Leser i rapporter at folk har brutt seg inn, leilighetseiere har tatt med seg prostituerte hjem osv. Anonymkode: 865f9...e63
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Hvis de pusser opp leilighetene og selger dem, så vil jo disse vanskeligstilte forsvinne og kjøpesterke flytte inn. Typisk at et område som er så sentrumsnært og nærheten av populære områder blir gentrifisert. Helt generelt. Kjenner ikke dette bygget spesifikt. Anonymkode: 41020...1af
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Hoi! Jeg bor like i nærheten, og området her er i _sterk_ positiv vekst. Det har blitt et ufattelig populært strøk over ring to iallefall. Men disse blokkene ligger heeeelt ved ring 2 ikke sant? Vet ikke om det noen gang blir så poppis å bo akkurat der da, med mindre det er et dritfint uteområde bak. Anonymkode: 58bed...7f1
Puny Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Det er der alle leilighetene er 19 kvm. Er det ikke? I så tilfelle blir man ofte ikke boende der lenge. Ellers er det jo som resten av Thorsov på vei til å bli invadert av pengesterke folk. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 Ikke erfaring med de spesifikke leilighetene, men har bodd på nedre torshov og i iladalen i mange år. Elsker området. Men sørg for å få se leiligheten midt i rushtiden eller noe, tror det km bli slitsomt å bo ved siden av ring 2 med dårlige vinduer e.l. Anonymkode: 09194...727 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå