Gå til innhold

Ville dere tatt dette som flørting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aldri møtt han. Relasjonen er at han er leder i en klubb og jeg medlem. Har snakket med han fordi jeg har behøvet hjelp.

Vi chattet en del sammen via Messenger og hadde en litt tøysete tone med hverandre.

Han skriver noe til meg som jeg syns var strengt sagt.

Jeg skriver på tull: Du er så streng!

Han: Jeg får høre det ofte. Men du liker det ;)

Det siste der ble jeg helt varm i trøya av.

Hvordan oppfatter dere det? Venninnene mine mener det er flørt. Jeg er usikker på om han bare er sånn.

Anonymkode: bdb67...3c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke tolket det som flørt helt enda, iom du ikke kjenner han, og ikke aner om det bare er slik han er, med alle. Gi det litt tid å se det ann, liker du karen, er det jo ingenting i veien for at du opprettholder en kontakt med han, å lærer deg å kjenne han litt. :)

Anonymkode: 6df4d...6b0

Gjest Dypvik
Skrevet

Bli først og fremst litt kjent med han. Da kan du se utfra måten han kommunisere på om han flørte heller ei. Også kan du sjekke det dobbelt om når dere treffes på klubben. Er han helt alminnelig mot deg så er det ingen flørt fra hans side. 

AnonymBruker
Skrevet

Videre kom vi inn på at jeg snusa og da skrev han at jeg skulle slutte med det.

Jeg: Nå er du streng igjen.

Han: Men du liker det jo!!

Vi har vel prata ofte nok til at det bare er "ingenting" mellom oss.

Uansett, legger den død.

TS

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Dypvik skrev:

Bli først og fremst litt kjent med han. Da kan du se utfra måten han kommunisere på om han flørte heller ei. Også kan du sjekke det dobbelt om når dere treffes på klubben. Er han helt alminnelig mot deg så er det ingen flørt fra hans side.

Blir nok ikke å møte han på noe klubb :P så alt skriftlig enn så lenge. Men takk! Da skal jeg ikke overtenke noe mer.. kvinner ass.

TS

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke tolket det som flørt helt enda, iom du ikke kjenner han, og ikke aner om det bare er slik han er, med alle. Gi det litt tid å se det ann, liker du karen, er det jo ingenting i veien for at du opprettholder en kontakt med han, å lærer deg å kjenne han litt. :)

Anonymkode: 6df4d...6b0

Han virker jo kul, men siden relasjonen vår er som den er så tørr jeg ikke akkurat å stå frem med å foreslå noe heller.

Jeg får legge den død enn så lenge. Takk :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo flørting. Uten tvil. Men om det kun er en flørt for flørtens skyld, eller flørt for et ønske om mer, er uvisst. 

Men flørting er bra og gøy. Flørt videre du. Gjør jo ikke vondt. Bare ikke legg for mye i dette før du vet hva det er. 

Anonymkode: 34489...295

• Liker 8
Gjest cheshirecat
Skrevet

Jeg kan ordlegge meg i samme gata, enten om å være streng, sinnsyk eller andre ting og kommenterte med at "men du liker det jo" eller si om andre at de er slik eller slik "men jeg liker det jo".. Det er kanskje en form for flørt, men ikke nødvendigvis seksuell. Man utrykker seg forskjellig, noen mer sarkastisk og "ertende" enn andre, som lett tipper i retning "flørt", uten at man mener særlig mye med det. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Haha, kvinner og overanalysering :fnise: Men jo , dette er et forsøk på flørt vil jeg tro :)

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt det som flørt. 

AnonymBruker
Skrevet

Flørten begynte vel i det du påpekte at han var streng. Comebacket hans var helt passende :laugh: Flørt, men ikke flørt-flørt, bare flørt.

Anonymkode: 8e472...61f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flørten begynte vel i det du påpekte at han var streng. Comebacket hans var helt passende :laugh: Flørt, men ikke flørt-flørt, bare flørt.

Anonymkode: 8e472...61f

Det tenker jeg også, Det var hun som begynte å flørte med ham og da flørtet han tilbake.

Anonymkode: 057ac...27f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt det som at han er dominant og ville jeg skulle vite det,fordi han ikke sier neitakk til å dominere kvinner og tenne de seksuelt. En form for flørt men ikke sikkert han mener noe dypere med det 

Anonymkode: 6956f...3cb

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde tatt det som at han er dominant og ville jeg skulle vite det,fordi han ikke sier neitakk til å dominere kvinner og tenne de seksuelt. En form for flørt men ikke sikkert han mener noe dypere med det

Anonymkode: 6956f...3cb

For det første jeg tenkte var, hvordan vet han at jeg liker det?

Jeg liker det jo seksuelt, men kunne ikke akkurat tømt ut det til han da :P haha.

TS

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tenker jeg også, Det var hun som begynte å flørte med ham og da flørtet han tilbake.

Anonymkode: 057ac...27f

Jeg mente det egentlig ikke som flørt da men :P Men hvis dere oppfattet det sånn, så gjorde sikkert han det og.

TS

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Haha, kvinner og overanalysering :fnise: Men jo , dette er et forsøk på flørt vil jeg tro :)

Ja jeg veit. Vært i singel i 3 år nå så mister helt grepet på det derre flørte greiene. Ingen antenner lenger.

TS

Skrevet

jo det var flørt, men det er ikke sikkert han mener noe med det. 

AnonymBruker
Skrevet

Det var helt klart flørting :)

Anonymkode: cd669...06a

Skrevet

Flørting, ja :)

AnonymBruker
Skrevet

For en klein ting å skrive - av dere begge. Jeg vil si at det går under flørting - i en klissete fjortisvariant. 

Anonymkode: 516cb...f24

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...