Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg poster denne riktig, men prøver. 

Jeg er så utrolig lei av svigermoren min. Jeg er dessverre en person som alltid setter andre foran, og en såkalt "pleaser" hvis det er det man kaller det. 

I påsken er min kjærestes mor veldig snill og kommer i et par dager for å hjelpe oss med et prosjekt. De bor ca 1,5 timer unna. Jeg tilba meg å hente henne med bil, og kjøre henne til oss. Nå har det skjedd noe som gjør at samboeren min må reise bort og trenger bilen disse dagene. Jeg ringte henne og fortalte dette, og hun ble pottesur. Jeg tilba meg å ta tog/buss dit og hjelpe henne med utstyret, noe hun sa nei til. 

Sendte henne melding senere som hun ikke svarte på. Kjenner jeg er skikkelig irritert. Det er jo ikke min feil at samboeren min trenger bilen disse dagene. Jeg sa til henne at vi kunne utsette prosjektet, til en annen dagen det kunne passe og jeg kunne hente henne. Dette har hun ikke svart på. 

Jeg har bestilt hotellrom til henne som vi betaler for de dagene hun skal være her som et "takk for hjelpen". I tillegg har jeg booket bord i helgen på hennes favoritt restaurant her i byen. 

Jeg forstår ikke hvordan mennesker kan oppføre seg sånn? Jeg tror egentlig hun liker meg, men noen ganger blir jeg bare sjokkert over hvordan hun oppfører seg. 

Kjæresten min sier jeg ikke skal bry meg om det, og han synes det er helt sykt at jeg skulle hente henne og de andre tingene jeg har gjort. 

Hva tenker dere? 

Ps. Hun har bil selv og jeg har sagt hun kan stå i garasjen vår og at vi kan betale bompenger + diesel.. 

Anonymkode: e29ee...d6d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Dypvik
Skrevet

La henne være og ifred så hun får sutre seg ferdig. Det er helt klart og tydelig at din svigermor er alltid får viljen sin og når ting ikke går etter planen så blir hun som en et barn. Jeg er også enig at med din kjære at du har overgått deg selv med å bestille bord på favoritt restauranten hennes og bestilt hotellrom. Hører du ikke noe mer fra henne så avbestiller du begge delen og gir henne beskjed om at til neste gang så reiser dere bort og du kan ikke klandres for at din samboer måtte ha bilen denne gangen. Må si at jeg finner det ekstra merkelig til holdningen hennes når hun har egen bil hun kan kjøre med etc. Stå på og ikke gi etter :)

AnonymBruker
Skrevet

Da får da sønnen ringe henne og be henne oppføre seg, og forklare at det faktisk er han som har tatt bilen du skulle bruke, og at hun da får kjefte på han i stedet. Makan til barnslig oppførsel av henne!

Anonymkode: e5536...04f

• Liker 13
Skrevet

sur svigermor vil man ikke ha på besøk i påsken

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun ble sur for at sønnen må bort og hun må være alene med deg...

Anonymkode: dd34f...d3d

• Liker 2
Skrevet
Den Tuesday, March 22, 2016 at 7.16, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg poster denne riktig, men prøver. 

Jeg er så utrolig lei av svigermoren min. Jeg er dessverre en person som alltid setter andre foran, og en såkalt "pleaser" hvis det er det man kaller det. 

I påsken er min kjærestes mor veldig snill og kommer i et par dager for å hjelpe oss med et prosjekt. De bor ca 1,5 timer unna. Jeg tilba meg å hente henne med bil, og kjøre henne til oss. Nå har det skjedd noe som gjør at samboeren min må reise bort og trenger bilen disse dagene. Jeg ringte henne og fortalte dette, og hun ble pottesur. Jeg tilba meg å ta tog/buss dit og hjelpe henne med utstyret, noe hun sa nei til. 

Sendte henne melding senere som hun ikke svarte på. Kjenner jeg er skikkelig irritert. Det er jo ikke min feil at samboeren min trenger bilen disse dagene. Jeg sa til henne at vi kunne utsette prosjektet, til en annen dagen det kunne passe og jeg kunne hente henne. Dette har hun ikke svart på. 

Jeg har bestilt hotellrom til henne som vi betaler for de dagene hun skal være her som et "takk for hjelpen". I tillegg har jeg booket bord i helgen på hennes favoritt restaurant her i byen. 

Jeg forstår ikke hvordan mennesker kan oppføre seg sånn? Jeg tror egentlig hun liker meg, men noen ganger blir jeg bare sjokkert over hvordan hun oppfører seg. 

Kjæresten min sier jeg ikke skal bry meg om det, og han synes det er helt sykt at jeg skulle hente henne og de andre tingene jeg har gjort. 

Hva tenker dere? 

Ps. Hun har bil selv og jeg har sagt hun kan stå i garasjen vår og at vi kan betale bompenger + diesel.. 

Anonymkode: e29ee...d6d

Du høres virkelig ut til å være det  man kaller for svigermors drøm! Reaksjonen hennes sier alt om henne! Hun burde tenke seg nøye om, og sette pris på fantasisk deg!:)

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet

Svigermødre er stort sett drittkjerringer. Jeg er sikker på at ordet "sviger" er latinsk for dritt.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Cartman skrev:

Svigermødre er stort sett drittkjerringer. Jeg er sikker på at ordet "sviger" er latinsk for dritt.

:fnise:

Anonymkode: dd34f...d3d

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønte svigermor litt helt til jeg så at hun har egen bil. Så da lurer jeg på hvorfor du tilbød deg å hente henne? Var det for å være ekstra snill, eller forventer hun faktisk såpass service? Tror jeg ville dempet servicenivået litt fremover uansett. Ser ikke ut som hun setter pris på det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...