Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer har en kamerat gjennom mange år, kjæresten hans har vi blitt kjent med de to siste årene og den siste tiden har det vært noe mer hyppig kontakt mellom oss fire. Til tider har vi litt vanskeligheter med å klare å svelge unna alt hun klarer å lire i fra seg da hun har en veldig mobbende form for humor (for det meste rasistisk og grov, jeg har i tillegg utenlandsk opprinnelse noe som hun absolutt ikke tar hensyn til). Hun har også mange ganger erklært at alle menn er utro og at hun overhodet ikke går overrens/tåler andre "kvinnfolk"..dette er jo selvfølgelig kleint for oss å høre på spesielt når typen hennes også er der.

I helgen som var ble vi bedt på middag hos dette paret og utover kvelden ble det også alkohol. Alle drakk og hygget seg kun min samboer var edru. Utover de sene nattetimer krevde kroppen min sitt da jeg ikke hadde sovet natten før, så jeg sovnet full og utmattet. Da så denne dama sitt snitt i å sminke meg helt grusom i ansiktet for og så deretter filme og ta bilder av hele seansen. Typen min ble rasende og tok meg med hjem og fjernet alt. Dagen etter viste han meg et bilde av meg som hun hadde tatt og sendt til han på Facebook..det var helt forferdelig jeg så helt maltraktert ut med masse stygge streker og merker overalt og skrift i panna..jeg kjente angsten komme på og ble automatisk veldig sint inne i meg. Sint fordi jeg vet med meg selv hvor mange kameler jeg har svelget når det kommer til denne dama og at jeg aldri i verden hadde gjort dette her med et annet forsvarsløs menneske. Hadde en av mine venninner sovnet på fest så hadde jeg lagt henne og sørget for at hun hadde det best mulig. 

Jeg tror jeg bare er veldig skuffet fordi jeg hadde håpet på at vi kunne bli gode venninner og at ting kunne justere seg. Lei meg fordi det føles krenkende. Føler dette er veldig småelig da vi er i slutten av 20-årene. Nå har jeg bare lyst til å slutte å ha noe med de å gjøre, noe som er veldig synd for vennskapet mellom samboeren min og hans kamerat :-( 

Dette ble et veldig langt innlegg, men jeg måtte bare "få det ut der". Beklager evt. skriveleifer og om det er usammenhengende, skriver fra mobil :-) 

Anonymkode: c6698...c4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun er så glad i å være teit mot andre, så kutt henne ut ja. Sånne mennesker er bare energityver og man sitter aldri igjen med en god følelse etter at man har vært sammen med sånne. Har en fra fortiden selv, men ikke like fult så ille som henne du snakker om da,men hun var glad i å påpeke andres "feil og mangler" da hun var så ærlig, som hun så fint kalte seg. Ingen hadde bedt henne om meningene hennes, men hun serverte dem for det. Men da folk rundt henne ble lei og begynte å slenge tilbake så var det ikke fult så moro lenger.  Som sagt, så er hun du snakker om verre altså,  men folk som har behov for å trøkke ned andre for å heve seg selv, ikke noe å samle på. Det kommer ikke til å bli bedre heller, selv om dere sier ifra. Kan jo selvsagt prøve, men jeg tviler. Hun har heller ikke lov til å ta bilde av deg mens du sover og uten din samtykke,  for så i tillegg å legge det ut på fb. Visste hun kun din samboer bilde, eller har flere sett det?

Kutt henne ut ja!

Føler med deg forresten :klem:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du svarer meg selv om det sent. Leit at du har hatt det slik du også :icon_frown: det er som du sier - energikrevende. Jeg tror heller ikke at det hjelper å si ifra, men at man heller blir dømt for å være hårsår..hun har ikke lagt det ut på fb, bare sendt et bilde til min samboer. Synes det er ille nok at hun har film og bilder av meg på mobilen sin..

Skrevet

Jeg kuttet ut denne personen jeg nevnte. Vil ikke ha mennesker i livet mitt som får meg til å føle meg som dritt. De er sånn mot alle, men jeg nekter å ha de i min omgangskrets.

Ja, det er ille at hun sendte det til samboeren din og du vet ikke hva hun gjør senere med bildet, hvis hun fortsatt har det. Det er ikke lov heller å bare ta bilde av andre uten deres samtykke. 

Din samboer liker henne heller ikke og det virker som om hennes samboer også blir litt berørt av hennes oppførsel? Får håpe kompisen deres dumper den dama der snart. Usj, for en kjerring! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, wintergirl skrev:

Hvis hun er så glad i å være teit mot andre, så kutt henne ut ja. Sånne mennesker er bare energityver og man sitter aldri igjen med en god følelse etter at man har vært sammen med sånne. Har en fra fortiden selv, men ikke like fult så ille som henne du snakker om da,men hun var glad i å påpeke andres "feil og mangler" da hun var så ærlig, som hun så fint kalte seg. Ingen hadde bedt henne om meningene hennes, men hun serverte dem for det. Men da folk rundt henne ble lei og begynte å slenge tilbake så var det ikke fult så moro lenger.  Som sagt, så er hun du snakker om verre altså,  men folk som har behov for å trøkke ned andre for å heve seg selv, ikke noe å samle på. Det kommer ikke til å bli bedre heller, selv om dere sier ifra. Kan jo selvsagt prøve, men jeg tviler. Hun har heller ikke lov til å ta bilde av deg mens du sover og uten din samtykke,  for så i tillegg å legge det ut på fb. Visste hun kun din samboer bilde, eller har flere sett det?

Kutt henne ut ja!

Føler med deg forresten :klem:

Glemte å bruke sitering på det forrige innlegget! Er ikke helt pro på KG. Du er flink som klarte å kutte, vet det er vanskelig. Spesielt om man prøver å se det beste i folk og ønsker nye venner. Man finner seg automatisk i veldig mye siden man kanskje er en sårbar person. 

Samboeren min har gitt uttrykk for hva han mener og vi er ganske samstemte når det kommer til denne personen. Etter helgens hendelse sa han bare at jeg skulle anse noe videre eller bedre venninne skap som tapt. Vet ikke helt hva hennes kjæreste mener om dette, men vi har opplevd ham tydelig berørt tidligere..

Ts

Skrevet

Aller først: sørg for at hun sletter bildene og filmen, både lokalt og sky/ backup. Mannen din kan be kompisen sørge for at det blir gjort eller han kan dra hjem til dem og nekte å dra før hun sletter.

Når alt er borte tar mannen din seg en alvorsprat med kompisen: hvorfor vil han være sammen med ei sånn dame, har de det godt sammen?

Hvis kompisen insisterer på at han er lykkelig med dama blir det bare guttekvelder heretter. Ingen parting, men gutta kan jo trene eller se kamper sammen e.l.

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Sitering er ikke alltid så viktig :) Du virker ganske så flink,  syns nå jeg da.

Hvis kameraten føler seg flau over dama si, så tror jeg for hans del , at de romantiske følelsene hans går over til irritasjon istedet. Får krysse fingra for det:tongue:

Ha en fortsatt fin morgen :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke hadde blitt overstadig beruset og sovnet, så hadde du unngått hele situasjonen. Er jo tydligvis av samme ulla du også. 

Anonymkode: cc5df...55d

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Petra76 skrev:

Aller først: sørg for at hun sletter bildene og filmen, både lokalt og sky/ backup. Mannen din kan be kompisen sørge for at det blir gjort eller han kan dra hjem til dem og nekte å dra før hun sletter.

Når alt er borte tar mannen din seg en alvorsprat med kompisen: hvorfor vil han være sammen med ei sånn dame, har de det godt sammen?

Hvis kompisen insisterer på at han er lykkelig med dama blir det bare guttekvelder heretter. Ingen parting, men gutta kan jo trene eller se kamper sammen e.l.

Lykke til!

Ja, skal på en eller annen måte sørge for det, enten om det blir  jeg eller mannen som må si ifra. Jeg tror også det bare blir gutta heretter! Tror nok samboer også har tenkt tanken om å spørre sin kamerat om han synes dette er god oppførsel i voksen alder.

Tusen takk! 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, wintergirl skrev:

Hehe Sitering er ikke alltid så viktig :) Du virker ganske så flink,  syns nå jeg da.

Hvis kameraten føler seg flau over dama si, så tror jeg for hans del , at de romantiske følelsene hans går over til irritasjon istedet. Får krysse fingra for det:tongue:

Ha en fortsatt fin morgen :) 

Hehe uff, hadde vært rart om han ikke er flau. Han virker balansert og fornuftig. Tusen takk og ha en fin dag du også :blomst:

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke hadde blitt overstadig beruset og sovnet, så hadde du unngått hele situasjonen. Er jo tydligvis av samme ulla du også. 

Anonymkode: cc5df...55d

Oi, det var litt av en påstand. Det er en del andre faktorer som spiller inn som fikk meg til å opprette tråden. Ville selvfølgelig ikke gjort dette mot noen andre så kan ikke akkurat si meg enig i at vi er av "samme ulla". Jeg sovnet og var veldig sliten les HI. Det vil ikke dermed si at man gir samtykke til å bli ydmyket. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...