AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Hei. Jeg sluttet på p-pillen for 3 mnd siden. Fikk mensen som normalt den første mnd. Hadde ubeskyttetsex etter dette på den dagen jeg regnet ut var "mest" fruktbar. Etter dette har jeg ikke fått mensen, men jeg tok graviditetstest for noen uker siden og den var negativ. Har veldig ømme brystvorter og jeg har hele tiden mensensmerter, men den kommer aldri. Bare slimete hvit utflod. Har aldri opplevd noe slikt før, da jeg aldri har hatt ømme brystvorter eller uteblitt mensen. Er dette normalt? Kan jeg være gravid selv om testen var negativ? Hvis ikke, hvorfor skjer dette? Anonymkode: b7e35...ccc
Snurrepurre Skrevet 25. mars 2016 #3 Skrevet 25. mars 2016 Det kan være du har eggløsning nå ELtegn hos meg er de som du beskriver. Er ikke alltid mensen kommer når den "skal" av ulike grunner, pga forsinket EL. Hopp i køya, og ta en ny test etterhvert
emhanse Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Jeg fikk såre og ønme brystvorter først ved eggløsning, og den måneden jeg ble gravid bare vedvarte ømheten og brystvortene var ømme helt til jeg mista i uke 10. Et av tegna på at jeg skjønte det var galt var at sårheten forsvant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå