AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Det er ikke så veldig mange knapper på vaskemaskinen. Jeg slår den på og trykker start, men den bare piper helt til jeg slår den av. Er det for mye som ligger i oppvasksmaskinen? Typisk at jeg nå er alene med denne oppvasksmaskinen, så jeg vet egentlig ikke om jeg slår den på rett. Men jeg har gjort det på den måten før og da går den på. Det er kun to bokser så vidt jeg kan se til å legge vaksepulver inni. Jeg googlet og fant noe om salt og så videre men aner ikke hvor det skal. Den er fra Siemens og er integrert. Anonymkode: 4f144...a26
arne123arne Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så veldig mange knapper på vaskemaskinen. Jeg slår den på og trykker start, men den bare piper helt til jeg slår den av. Er det for mye som ligger i oppvasksmaskinen? Typisk at jeg nå er alene med denne oppvasksmaskinen, så jeg vet egentlig ikke om jeg slår den på rett. Men jeg har gjort det på den måten før og da går den på. Det er kun to bokser så vidt jeg kan se til å legge vaksepulver inni. Jeg googlet og fant noe om salt og så videre men aner ikke hvor det skal. Den er fra Siemens og er integrert. Anonymkode: 4f144...a26 sjekk at døra er skikkelig lukket
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Bruker aldri vaskemaskin så aner ikke noe om filter og hvor det ligger og hvordan jeg demonterer og regngjør dersom det er det.. Anonymkode: 4f144...a26
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Bruker aldri vaskemaskin så aner ikke noe om filter og hvor det ligger og hvordan jeg demonterer og regngjør dersom det er det.. Anonymkode: 4f144...a26 Ring mamma. Anonymkode: 107df...826
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 Les bruksanvisningen. De ligger stort sett på nett om du ikke finner din. Anonymkode: 5d82e...92d 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #6 Skrevet 21. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring mamma. Anonymkode: 107df...826 hun vet ikke..Hun kan ingenting spesielt om det hun kjøper, bare av og på knapp. Anonymkode: 4f144...a26
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #7 Skrevet 21. mars 2016 Døra er ikke lukket igjen eller lofilteret må tømmes. Anonymkode: 25578...373
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #8 Skrevet 21. mars 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Døra er ikke lukket igjen eller lofilteret må tømmes. Anonymkode: 25578...373 Det er en oppvaskmaskin Anonymkode: ba194...32f
Minya Skrevet 23. mars 2016 #9 Skrevet 23. mars 2016 Har du tilfeldigvis vridd på en spak eller noe i nærheten av en vannledning? Piping fra oppvaskmaskin betyr oftest at det er et problem med vanninntaket, og den vanligste årsaken er den bare ikke får vann fra det tilkoblede vannrøret. Vannpumpa kan også være gåen, den må enten byttes av en rørlegger/reperatør eller oppvaskmaskinen må byttes ut hvis bytting/reparasjon av delen ikke er mulig.
Arabella Skrevet 23. mars 2016 #10 Skrevet 23. mars 2016 Den 21.3.2016 at 23.52, AnonymBruker skrev: Det er ikke så veldig mange knapper på vaskemaskinen. Jeg slår den på og trykker start, men den bare piper helt til jeg slår den av. Er det for mye som ligger i oppvasksmaskinen? Typisk at jeg nå er alene med denne oppvasksmaskinen, så jeg vet egentlig ikke om jeg slår den på rett. Men jeg har gjort det på den måten før og da går den på. Det er kun to bokser så vidt jeg kan se til å legge vaksepulver inni. Jeg googlet og fant noe om salt og så videre men aner ikke hvor det skal. Den er fra Siemens og er integrert. Anonymkode: 4f144...a26 Bestem deg. Er det en vaskemaskin eller en oppvaskmaskin? Hva mener du med integrert? Enten det er det ene eller det andre, skyldes pipingen trolig at du ikke har åpnet for vanninntaket, som flere har nevnt. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #12 Skrevet 23. mars 2016 1 time siden, Arabella skrev: Bestem deg. Er det en vaskemaskin eller en oppvaskmaskin? Hva mener du med integrert? Enten det er det ene eller det andre, skyldes pipingen trolig at du ikke har åpnet for vanninntaket, som flere har nevnt. Lurte jeg også på. Er det en vaskemaskin eller en oppvaskmaskin? Det er jo to ganske forskjellige innretninger. Anonymkode: 6224e...c1b 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #13 Skrevet 23. mars 2016 Det står til sist at det er en oppvaskmaskin. De gangene jeg har hørt oppvaskmaskin pipe, så har det med vannet å gjøre. Mange har at de må skru på/av, sjekket det? Anonymkode: 3c3f1...54e
powski Skrevet 23. mars 2016 #14 Skrevet 23. mars 2016 (endret) Jeg hadde samme problemet for en uke siden (selvfølgelig skjer dette når samboer er ute og jobber rotasjon). Oppvaskemaskinen peip når jeg startet den, og den peip konstant helt til jeg slo den av. Tok meg laang tid før jeg skjønte hva problemet var, og det var at oppvaskemaskinen var tom for salt! :-) Jeg har en bosch oppvaskmaskin og saltbeholderen låg "nederst" på oppvaskmaskin gulvet. Bare skru den opp og fyll på med sånn spesial salt :-) Vet ikke om man kan bruke vanlig salt.. Endret 23. mars 2016 av powski
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå