AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Hun er så fin men jeg tørr ikke snakke til henne på skolen! Hva kan jeg gjøre for å overkomme dette hinderet? Vi smiler til hverandre og jeg tror hun virkelig er interessert fordi dette har pågått i flere måneder. Noen som har tips til hva vi kan prate om? Anonymkode: bac68...97b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Ta det rett etter påske, så kan du spørre om hvordan påseferien har vært Anonymkode: 46faf...a14
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ta det rett etter påske, så kan du spørre om hvordan påseferien har vært Anonymkode: 46faf...a14 påskeferien mente jeg selvfølgelig Anonymkode: 46faf...a14
FurteKurt Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 Hva med å sende henne en melding på facebook eller mobilen? "Jeg synes du er en søt jente som jeg har lyst å bli bedre kjent med. Vil du være med på kino?". Dere ungdommer i dag har jo alle muligheter. Praten kommer sikkert i gang helt naturlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå