Gå til innhold

Har så fylleangst, hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på et nach på lørdag med folk jeg ikke kjente, har ikke drukket på 3 måneder, og kvelden gikk ganske bra før jeg ble plutselig full. Har delvis blackout, men husker at jeg ble bedt om å forlate leiligheten, og at han ene dro derfra og var sur på meg. Jeg tror det var fordi jeg kom til å dytte han litt hardt i skulderen, ikke med vilje. Jeg var helt sanseløst full, og angrer som en hund, men skaden er skjedd. Sliter med dårlig selvtillit, angst og har tidligere vært deprimert - føler meg veldig ensom, og denne siden kommer frem i fylla i tillegg til at jeg føler jeg blir en helt annen, vil bare at folk skal like meg, og går litt langt. Er en veldig snill jente da, vil ikke noen noe vondt. 

Har hatt det så kjipt idag... klarer ikke spise, konsentrere meg om noe eller sove. Har fått det for meg at han fyren kommer til å anmelde meg, eller at jeg har gjort noe dumt jeg ikke husker som kommer til å få konsekvenser. Er jo helt far out at han skal anmelde meg egentlig, men nå når jeg først har fått den tanken klarer jeg ikke slutte å tenke på det. 

Kan noen vær så snill å si noe som kan trøste litt. Føler jeg bare vil gråte og ha en klem, men sitter her alene og vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Og jeg skal ikke drikke så mye igjen... jeg har lært det nå.. 

Anonymkode: 8ac8d...b79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne vell skjedd verre ting? 

Anonymkode: 5e007...d1a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både tisset og bæsjet på meg i fylla, sittet og grått utenfor flere utesteder, og blitt med utallige mannfolk hjem. Jeg har blitt kjørt hjem av politiet flere ganger fordi jeg var for full, blitt skamfull og ødelagt en hagestol, kjeftet på folk, og sagt jævlig mye flaut.

Tro meg, den fylleangsten du føler nå er ingenting sammenlignet med de gangene jeg har våknet dagen derpå og tenkt; "hva FAEN har jeg gjort?!" for så å dikke meg like dritings neste helg.

Det er ingen forbrytelse og drikke seg full, og gjøre dumme ting. Forhåpentligvis lærer du litt mer av dette enn det jeg gjorde da jeg var ung... Sukk...

Anonymkode: c6087...38b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort ting som er så ille at jeg ikke klarer å skrive det engang. Tro meg, det du nevner er barnemat. Oss med angst tar sånt mye hardere enn man ofte trenger (selv om jeg tidligere har gjort de sykeste ting). Du vil garantert føle deg bedre i morgen :) 

Anonymkode: 09ba7...430

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for raske svar:)! Jeg har stått alene på jobb i hele dag og ikke snakket med noen, har bygd seg opp inni meg til å bli helt liv og død, hjelper veldig å få litt tilbakemelding:) 

og haha, så mye rart folk gjør, bra jeg ikke er den eneste...:) 

-ts

Anonymkode: 8ac8d...b79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...