Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Khloe
Skrevet

Heisann! :)

Så det var salg på Matis på blush.no, så har rett og slett vurdert å kjøpe meg noen produkter. Har til nå kun brukt sminkeservietter til fjerning av sminke, men føler det er på tide å være litt snillere mot huden min.
Jeg trenger da en øyesminkefjerner, rens til huden og fuktighetskrem. 

Kikket litt på Réponse Délicate-serien. Har noen erfaringer med denne?
Eventuelt om det er noen andre produkter som er gode?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Den 21.3.2016 at 18.20, Khloe skrev:

Heisann! :)

Så det var salg på Matis på blush.no, så har rett og slett vurdert å kjøpe meg noen produkter. Har til nå kun brukt sminkeservietter til fjerning av sminke, men føler det er på tide å være litt snillere mot huden min.
Jeg trenger da en øyesminkefjerner, rens til huden og fuktighetskrem. 

Kikket litt på Réponse Délicate-serien. Har noen erfaringer med denne?
Eventuelt om det er noen andre produkter som er gode?

Jeg har bare erfaring med solserien matis reponse soleil.  Den er veldig bra hvertfall. 

Anonymkode: da689...466

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Matis Delicate serien er absolutt noe av det beste for veldig sensitiv hud. Men den kan brukes av alle hudtyper.

Fast i min hudpleierutine er Matis Delicate krem og Matis Delicate Lime blossom lotion. Jeg bruker Matis kremen som dagkrem på vintertid og nattkrem om sommeren. Kombinert med resten av rutinen min fungerer disse supert. Jeg har merket at huden min ikke blir like rød lenger, som var noe jeg hadde problem med før ettersom huden min var så sensitiv.

En ting jeg ikke likte i serien er rensen til Matis Delicate. Den fjernet ikke sminken godt nok, og jeg følte ikke at huden min ble ren med den, men det er nok preferanse, da jeg vet om mange som liker den.

En annen ting i Matis jeg bruker er Matis purete serumet, for uren hud. Dette serumet holder huden min i sjakk og sørger for at jeg slipper kviseutbrudd. Om sommeren bruker jeg også gjerne Matis purete dagkrem, og den er super, holder huden matt og fin, og gir allikevel min dehydrerte hud nok fukt sommerstid, vinter/høst kan jeg ikke bruke denne, da trenger huden min mer fukt.

Matis Youth hydrating mask er en super fuktighetsmaske for dehydrert hud. Vil absolutt anbefale deg å prøve den.

Matis er ett veldig godt merke, jeg synes det fungerer supert på huden min, i kombinasjon med andre merker. Noen foretrekker å bruke bare ett merke, eller en serie, selv foretrekker jeg å kombinere gode produkter fra forskjellige merker og serier, og huden min trives med det.

Anonymkode: 50ab2...6b8

• Liker 1
Gjest Khloe
Skrevet

Tusen takk for utfyllende svar! Da virker det jo som et pålitelig og godt merke hvertfall.
Skal ta en titt på produktene du nevner og vurdere litt derifra :)

AnonymBruker
Skrevet
Den 23. mars 2016 at 17.26, Khloe skrev:

Tusen takk for utfyllende svar! Da virker det jo som et pålitelig og godt merke hvertfall.
Skal ta en titt på produktene du nevner og vurdere litt derifra :)

IKKE kjøp Matis fra blush.no 

Jeg kjøpte fem produkter og alle var utgått på dato :/ Den eldste kremen gikk ut for 9år siden, og holdbarheten er jo ca 2år, så den var 11 år gammel! Resten var "bare" 2-6 år gamle. 

Jeg sendte mail til blush og sa i fra på en hyggelig måte (at det sikkert var en glipp), men jeg måtte purre hele tre ganger før de svarte. De svarte bare kort at det ikke var noenting galt med produktene deres. 

Jeg brukte angrerettskjema og sende produktene tilbake og fikk tilbake pengene, minus ett produkt. Fordi jeg hadde dessverre åpent det før jeg sjekket datoen. Var litt styr frem og tilbake på mail, "du har brukt produktet, da kan det ikke reselges men kastes" "når produktene har gått ut på dato for så lenge siden bør de jo kastes uansett". Gav opp mail, de angrep bare tilbake, så jeg fikk ringt på telefonen og da beklaget de seg og jeg fikk endelig igjen penger for det siste utgåtte produktet. 

Det var min erfaring med Matis fra blush, har ikke kjøpt noe annet derfra. Og det frister lite pga kundeservicen deres :/ 

Anonymkode: 80bd8...513

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IKKE kjøp Matis fra blush.no 

Jeg kjøpte fem produkter og alle var utgått på dato :/ Den eldste kremen gikk ut for 9år siden, og holdbarheten er jo ca 2år, så den var 11 år gammel! Resten var "bare" 2-6 år gamle. 

Jeg sendte mail til blush og sa i fra på en hyggelig måte (at det sikkert var en glipp), men jeg måtte purre hele tre ganger før de svarte. De svarte bare kort at det ikke var noenting galt med produktene deres. 

Jeg brukte angrerettskjema og sende produktene tilbake og fikk tilbake pengene, minus ett produkt. Fordi jeg hadde dessverre åpent det før jeg sjekket datoen. Var litt styr frem og tilbake på mail, "du har brukt produktet, da kan det ikke reselges men kastes" "når produktene har gått ut på dato for så lenge siden bør de jo kastes uansett". Gav opp mail, de angrep bare tilbake, så jeg fikk ringt på telefonen og da beklaget de seg og jeg fikk endelig igjen penger for det siste utgåtte produktet. 

Det var min erfaring med Matis fra blush, har ikke kjøpt noe annet derfra. Og det frister lite pga kundeservicen deres :/ 

Anonymkode: 80bd8...513

Hvordan sjekker du datoen?

Anonymkode: 968ad...2d1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...