AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Min Dulce Gusto har plutselig sluttet å fungere. Vet ikke om den plutselig har blitt ødelagt eller om rørene har blitt tett. Jeg har ikke lyst til å bruke penger på kalkavleiringssett når jeg ikke vet om rørene er tett, om det er dette som er problemet. Aner ikke hva dette koster heller. Så mitt spørsmål er dette: Finnes det noen kjerringråd, andre måter å åpne tette rør i kaffemaskin på, som jeg kan prøve? Anonymkode: 7c584...890
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 kjøp kaffemaskin rens. det kan også være tatt i den "pinnen" som blir stukket ned i kapslene. det skal følge med en liten nål som du kan stikke oppi der, så kan du se om det er det som er feilen. Anonymkode: 1591c...c83
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: kjøp kaffemaskin rens. det kan også være tatt i den "pinnen" som blir stukket ned i kapslene. det skal følge med en liten nål som du kan stikke oppi der, så kan du se om det er det som er feilen. Anonymkode: 1591c...c83 Yess, det var visst en nål under taket der og da jeg stakk den inn i nåla funka den som bare det. Masse penger spart. Du er en knupp. Tusen takk! Anonymkode: 7c584...890
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå