Anja-Sofie Løken Skrevet 21. mars 2016 #1 Del Skrevet 21. mars 2016 Jeg er en ny interiørblogger, og strever litt. Jeg har veldig lyst til å bli en blogger som de andre interiørbloggerne, men jeg blir ikke invitert til messer og slikt som de andre store bloggerne blir. Skal man dukke opp uanmeldt, også vet jeg ikke hvordan jeg skal få med meg hva som finnes av forskjellige muligheter til messer og slikt. Please, hjelp meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 21. mars 2016 #2 Del Skrevet 21. mars 2016 Hva er bloggaddressen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 27. mars 2016 #3 Del Skrevet 27. mars 2016 Tror ikke du har lov til å navnet ditt som brukernavn? Meld deg inn i Facebookgruppen "For oss som er hekta på interiør" og legg ut en del der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #4 Del Skrevet 31. mars 2016 Hvor "stor" er du blitt? Hvor mange lesere har du? Er du på rette plattformen? Er bloggen kjent?i dag tror jeg man må skille seg ut med interiørblogg. Det jeg ser, er at de fleste driver med det samme Anonymkode: 2628f...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå